FW-FJORD 2007

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » za 12 jan 2008, 11:20

Hoefde er dit jaar niet zolang over na te denken...

Anton

Waarom? Als het goed is (!!) heeft ie zijn eliteschap binnen, wat ik toch ene hele prestatie vindt.
Maar vooral: Daarnaast bewonder ik het aan hem, dat ie in zo weinig blikken, je zoveel kunt vertellen.
In het afgelopen jaar hebben we ontzettend veel gedaan en als ik terug denk aan het begin van 2007, lijkt het al jaren geleden.
Maar écht dé doorslaggevende reden waarom ik Anton nomineer, kan ik niet in woorden gevormd krijgen, dat is een gevoel, daarvoor moet men m eens diep in de ogen kijken en degenen die dat ervaren hebben, snappen me.

Afbeelding
Geluk is de vrucht van intens werk
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 12 jan 2008, 12:32

Ik nomineer mijn lieve, ondeugende, leergierige en vooral ontzettende knuffelige Exel.
Gewoon omdat ie zo makkelijk is, hij vindt alles leuk, hij is nergens bang van en hij is gewoon een heerlijke knuffelbeer :L En aan de andere kant is ie hartstikke stoer en ondeugend :D

En dan kies je natuurlijk een foto waar zijn vreselijk mooie staart goed op uitkomt :D
Afbeelding
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Daphne_65

Bericht door Daphne_65 » zo 13 jan 2008, 08:23

Ik Nomineer Shadow (wie anders)

Omdat Shadow dit jaar nog meer mijn vriendinnetje geworden is. Ze is ondanks dat ze zo pittig is zo ontzettend lief van karakter.

Ze heeft dit jaar geen mooie keuringsresultaten gehaald, maar ze heeft zicht verder heel de dag super gedragen tussen andere fjordjes, en dat is voor mij genoeg.

Afbeelding

(Annabel ik ben zo brutaal geweest een foto van jou te gebruiken)
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
lientje

Bericht door lientje » zo 13 jan 2008, 10:19

ik nomineer Yuri

Waarom? Omdat hij mijn super vent is, ik altijd zo trots op hem ben. Hij is precies het paard wat ik wil hebben, lief, ondeugend, goud eerlijk en stoer.

Daarnaast willen de looks ook wat en vind ik hem gewoon vreselijk mooi :P (slijm over je eigen paard :D )
Afgelopen jaar is hij voor de 3e maal op rij kampioen ruinen geworden, voor de 4e keer in totaal. Ik ben dan zo onwijs trots op mn paard :)

Maar bovenal is hij gewoon mijn kanjer!

Afgelopen weken/maanden heeft hij heel erg weinig aandacht gehad, helaas is het afstuderen, verhuizen en werken samen heel tijdrovend :( Hopelijk komt daar nu snel weer verandering in!

Komende weken heeft hij het minder leuk, hij is namelijk afgelopen vrijdag onder volledige narcose geopereerd aan een gezwel. komende weken mag hij alleen op absolute boxrust met het heel beperkte stapbeweging. Mijn arme vent kwam gister al haast zelf zijn stal uit zetten.

Afbeelding
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
claudia

Bericht door claudia » zo 13 jan 2008, 10:59

Ik nomineer.........(Alco ,Coentje Zortin, oei wie moet ik nu kiezen???)

Het zijn allemaal mijn toppertjes maar toch nomineer ik ..............

ALCO

Waarom.......

Het is mijn eerste echt eigen hengst.

Ik heb hem gekregen nadat ik eerst mijn merrie Kyrsta heb in moeten laten slapen en nog geen half jaar later Ahnan. :~

Alco is mijn toen gegund.

Hij heeft mij heel veel geleerd, natuurlijk wist ik wel hoe je met een hengst om moest gaan maar hij heeft me regelmatig terug op aarde gezet.

Op de hengstenkeuring kreeg ik even een domper te verwerken maar goed die zijn we alweer goed te boven :D .

Hij is zadelmak gemaakt met hulp van Rien en daarna heb ik het helemaal zelf gedaan.
Ik ben daar ook wel een beetje trots op.
19 januari gaat hij het dan ook voor het eerst proberen , een proef je in wijk bij duurstede.

Alco is een paardje wat mij een stuk zelfverzekerder heeft gemaakt.

Vandaar mijn kanjer: ALCO

Met als papa het fjordenwereldpaard van 2007

Afbeelding
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Gesloten