To knip or not to knip.. Update, foto!!
Ik ben zelf een voorstander van knippen, maar zou me eerlijk gezegd niet te druk maken hoor. Als Jeskim er zelf geen voorstander van is en ze heeft ongemakkelijke manen, laat je het toch lekker zo? Ze hoeft niet naar de modeshow en vind haar er echt niet over de datum mee uit zien. Daarbij, ze is toch ook geen 4 meer? Oude wijze vrouwen zien er wel vaker minder flitsend uit
! En anders misschien wat uitdunnen onderaan, zodat het niet al te recht hangt.
Je moet doen wat je zelf fijn vindt (voor jezelf en voor Jeskim).

Je moet doen wat je zelf fijn vindt (voor jezelf en voor Jeskim).
Dat je het nog aan ons durft te vragen ook
Haha nee hoor
Met dit lange vind ik dr idd oud lijken, maar het heeft ook wel weer wat
Met die plofmanen waar je ze nog liet groeien vond ik dr heel ontdeugend ogen
En kort staat haar idd ook goed
Mss maar weer kort kijken hoe het je bevalt, lang kunnen ze altijd weer

Haha nee hoor
Met dit lange vind ik dr idd oud lijken, maar het heeft ook wel weer wat
Met die plofmanen waar je ze nog liet groeien vond ik dr heel ontdeugend ogen
En kort staat haar idd ook goed
Mss maar weer kort kijken hoe het je bevalt, lang kunnen ze altijd weer

Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Ik geloof dat het eraf gaat.. Jeskim heeft een vrij moeilijke borstel op haar hals, maar ik kan nu wel een stuk beter knippen.. Ze vind het zelf doorgaans niet zo leuk, maar aan de andere kant is ze nu drachtig en dan kan ze veel meer hebben, ze wil zelfs wel knuffelen..
Daar komt bij dat ze aankomende zomer haar veulen moet showen op de keuring en dan ziet het er wel wat verzorgder uit. Misschien moet ze haar predikaat Keur ook nog ophalen, dan oogt ze wel wat jonger..
Moet wel en nieuwe schaar halen, hihi, kwam bijna niet meer door die van Tea heen.. Dan begin ik niet eens aan Jeskim..
Daar komt bij dat ze aankomende zomer haar veulen moet showen op de keuring en dan ziet het er wel wat verzorgder uit. Misschien moet ze haar predikaat Keur ook nog ophalen, dan oogt ze wel wat jonger..
Moet wel en nieuwe schaar halen, hihi, kwam bijna niet meer door die van Tea heen.. Dan begin ik niet eens aan Jeskim..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Tja in eerste instantie dacht ik net: Sjee, geen idee, ze blijft een dikke borstel hebben.
Maar nu ik die fotootjes zo zie zeg ik toch: Scheren/Knippen die handel!!
(sja goede schaar doet wonderen! Vanmiddag met Bart nog over, want zei dat de schaar het nu wel wat begon te begeven. Toen zei die dat Barth Halmingh gezegd had dat ie tapijtschaar moest hebben...die wou hij dan wel aanschaffen. Toen zei ik er maar even bij dat ik al bijna 3 jaar met deze schaar doe...toen was die andere schaar niet meer zo nodig
.)
Maakt haar toch meer fjord dat korte. (en zie je meer hals)
Maar nu ik die fotootjes zo zie zeg ik toch: Scheren/Knippen die handel!!
(sja goede schaar doet wonderen! Vanmiddag met Bart nog over, want zei dat de schaar het nu wel wat begon te begeven. Toen zei die dat Barth Halmingh gezegd had dat ie tapijtschaar moest hebben...die wou hij dan wel aanschaffen. Toen zei ik er maar even bij dat ik al bijna 3 jaar met deze schaar doe...toen was die andere schaar niet meer zo nodig

Maakt haar toch meer fjord dat korte. (en zie je meer hals)
Geluk is de vrucht van intens werk
- Brittlover
ik vond het korte altijd wel jeugdig staan bij Jeskim. Maar kan me heel goed voorstellen dat je denkt. Oh nee niet die dikke bos weer, want het was altijd wel even ploegen. 
Maar gewoon proberen ja, als het echt niet meer gaat later dan kan je dan toch ook nog zeggen van ik laat het weer lang groeien.

Maar gewoon proberen ja, als het echt niet meer gaat later dan kan je dan toch ook nog zeggen van ik laat het weer lang groeien.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Heb jij geen nieuwe dan annabel?? Heb laatst met een schaar geknipt de uit een hoesje kwam.. Ben zo brutaal geweest om die te gebruiken, die knipte als een tierelier!!
Waar heb jij die roden ook alweer vandaan, mag via Pm.. Die van mij werkt niet goed meer..
Waar heb jij die roden ook alweer vandaan, mag via Pm.. Die van mij werkt niet goed meer..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Nee die nieuwe is ook van mij, maar heeft tijden in Tuk gelegen (nog van die serie, waar die van jou ook uit komt Esther). En heb ze bij Pen gehaald.
Overigens is een paar keer door aluminiumfolie knippen ook een tip. Scherpt je schaar weer (volgens moeders huis-trucjes).
Overigens is een paar keer door aluminiumfolie knippen ook een tip. Scherpt je schaar weer (volgens moeders huis-trucjes).
Geluk is de vrucht van intens werk