B'tjes topic..
Benz en ik leken vanmiddag wel een op scheiden staand stel, liep constant te roepen: 'Blijf nou eens van me af', 'niet aan me komen', 'ga weg'. (met her en der een rondvliegende tik)
Had camera mee en meneer moest werkelijk over mn schouder meekijken wat ik deed. En elke keer je uit evenwicht halen, voor je lens gaan staan, eroverheen hijgen, wat ook maar. En niet (of nauwelijks) bij je weg te slaan. Van ellende de camera maar weggestopt. (en verdorie wat is hij dan net Norah...je komt er nooit met een schone jas vandaan, alles moet afgelebberd blegh)
Vervolgens Sas gepakt, Benz er wederom stijf naast en jee, wist dat ie groot was, maar naast Sas is hij met zn 2,5 al wel dik 1,48/1,49.
Na het rijden het hele boeltje nog eens even door het land gejaagd en toen liet ie toch nog even zien dat hij wel degelijk een beste stel gangen er onder heeft zitten.
Qua uiterlijk: Sja lang, lomp, slungelig en niet de meest charmante kop met dat pluisbossie voorop.
Maar zadelmak hebben we die volgend jaar (of het jaar er op) binnen no-time denk ik. Vind echt álles best.
Had camera mee en meneer moest werkelijk over mn schouder meekijken wat ik deed. En elke keer je uit evenwicht halen, voor je lens gaan staan, eroverheen hijgen, wat ook maar. En niet (of nauwelijks) bij je weg te slaan. Van ellende de camera maar weggestopt. (en verdorie wat is hij dan net Norah...je komt er nooit met een schone jas vandaan, alles moet afgelebberd blegh)
Vervolgens Sas gepakt, Benz er wederom stijf naast en jee, wist dat ie groot was, maar naast Sas is hij met zn 2,5 al wel dik 1,48/1,49.
Na het rijden het hele boeltje nog eens even door het land gejaagd en toen liet ie toch nog even zien dat hij wel degelijk een beste stel gangen er onder heeft zitten.
Qua uiterlijk: Sja lang, lomp, slungelig en niet de meest charmante kop met dat pluisbossie voorop.
Maar zadelmak hebben we die volgend jaar (of het jaar er op) binnen no-time denk ik. Vind echt álles best.
Geluk is de vrucht van intens werk
hoe herkenbaar, vinden die van jullie ook dat alles wat je hebt wel eetbaar is? Mijn pakje sigaretten is nooit veilig voor meneer en mijn jas schijnt ook ernstig eetbaar te zijn
Exel heeft ook een "leuk" watergrapje, hij neemt een hap water en gaat dat boven jou uit staan lekken

Exel heeft ook een "leuk" watergrapje, hij neemt een hap water en gaat dat boven jou uit staan lekken

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Bjorn en ik beginnen ons op de nieuwe stal inmiddels een beetje te vervelen. Gisteren hebben we maar ff lekker vrij gesprongen en aan de hand uit gestapt. Iemand een idee om ons weer een paar nieuwe uitdagingen te geven? Geen vrijheidsdressuur, daar gaat hij mega misbruik van maken, hij is nu zo braaf en dat wil ik graag zo houden. Dus iemand???
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Hebben we al een paar keer gedaan toe hij nog in Nederland stond, ook niet leuk meer! Het is dat ik weet dat 'ie hengst is, maar als je zou zeggen hij is ruin, geloof je het ook.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Vandaag had Shadow een knuffelbui, steeds dr koppie in mijn nek leggen en met die lippen in mijn haar friemelen, gewoon te lief!
Ik zal van het weekend weer eens een fototoestel meenemen naar stal, maak ik weer eens een paar foto's van mijn fjordenbaal
Ik zal van het weekend weer eens een fototoestel meenemen naar stal, maak ik weer eens een paar foto's van mijn fjordenbaal
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
- Brittlover
ik trof vandaag een Exel in een deel van de wei aan waar hij niet hoort te zijn
Alle draden nog heel, maar meneer stond er toch achter ............ houdini paard? Nouja we hebben hem maar naar voor gehaald en ik heb het schrikapparaat op zijn hoogste stand gezet, ben benieuwd waar ik hem morgen aantref. Ik hoop niet dat we weer dat gedoe krijgen wat we vorig jaar hadden 

Heb gisteren met een vriendin voor het eerst met Bente aan de leadrope en touwhalster gewerkt. Ging heel netjes..
Met het uiteinde over de rug zwiepen vond ze wel eng, dus dat moeten we nog meer oefenen. Maar na drie keren een zwieper geven snapte ze dat het niet de bedoeling was dat de ging lopen. Tijdens het over de rug zwiepen ging ze wel lopen, maar stond ze ook vrij snel weer stil..
Ze stond echt te slikkebekken en ze was echt met mij bezig, was zo'n mooi gezicht!!
Ook achteruit ging heel goed, maar dat kende ze ook gewoon al wel een beetje. Ze is best pienter en probeerde ook wel echt mee te werken!! Was zo leuk..
En Exel, de uitbreker, is dus ook weer bezig!! Jemig wat vervelend zeg, is echt onwijs irritant, hij heeft wel zijn streken he, ook al met die waterton!!
Met het uiteinde over de rug zwiepen vond ze wel eng, dus dat moeten we nog meer oefenen. Maar na drie keren een zwieper geven snapte ze dat het niet de bedoeling was dat de ging lopen. Tijdens het over de rug zwiepen ging ze wel lopen, maar stond ze ook vrij snel weer stil..
Ze stond echt te slikkebekken en ze was echt met mij bezig, was zo'n mooi gezicht!!
Ook achteruit ging heel goed, maar dat kende ze ook gewoon al wel een beetje. Ze is best pienter en probeerde ook wel echt mee te werken!! Was zo leuk..
En Exel, de uitbreker, is dus ook weer bezig!! Jemig wat vervelend zeg, is echt onwijs irritant, hij heeft wel zijn streken he, ook al met die waterton!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
wat goed dat Bente het zo lekker oppakt en blijkbaar graag wat voor jou wil doen
Ja Exel is weer volop bezig om mij het leven zuur te maken, het is verder een schatje hoor, maar een echte vent (zonder ballen).............. altijd zorgen dat de vrouw zich niet gaat vervelen

Ja Exel is weer volop bezig om mij het leven zuur te maken, het is verder een schatje hoor, maar een echte vent (zonder ballen).............. altijd zorgen dat de vrouw zich niet gaat vervelen

Ik ben vandaag met de honden tot bij de ondertussen al grote jongens gewandeld.

Brijol vond de hondjes enorm spannend, Gidar was er totaal niet van onder de indruk.

Het zou kunnen dat ik het wíl zien, maar vind 'm toch wel erg lijken op halfzusje Bidonja...

Brijol vond de hondjes enorm spannend, Gidar was er totaal niet van onder de indruk.

Het zou kunnen dat ik het wíl zien, maar vind 'm toch wel erg lijken op halfzusje Bidonja...

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
@ Annabel: Dat is een goede, had ik nog helemaal niet aan gedacht. We blijken zo'n echte paardenvoetbal op stal te hebben hoorde ik in de wandelgangen.
Maar eerst maar ff rustig aan doen ivm met de bulten op zijn hals (zie ziekenboeg).
Maar eerst maar ff rustig aan doen ivm met de bulten op zijn hals (zie ziekenboeg).
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Balloo z'n manen moeten eens even snel gaan groeien!! Het ziet er nu echt niet uit 
We hebben hier ook het maatje van Balloo staan (KWPN hengst, ook 2 jaar), maar die
staat de hele tijd tegen de schotten van de stal aan te schoppen met z'n voorbenen.
Wat doe je daar aan?
In principe staan ze alleen 's nachts binnen, verder staan ze in het weiland..
We hebben al zo'n Jollybal gekocht en hij heeft 2 verschillende likstenen gekregen,
maar ik hoor hem vanuit m'n slaapkamer nog vaak schoppen!
De hele deur is al een beetje verzet, gaat heel zwaar open.
Iemand enig idee wat we er tegen kunnen doen?

We hebben hier ook het maatje van Balloo staan (KWPN hengst, ook 2 jaar), maar die
staat de hele tijd tegen de schotten van de stal aan te schoppen met z'n voorbenen.
Wat doe je daar aan?
In principe staan ze alleen 's nachts binnen, verder staan ze in het weiland..
We hebben al zo'n Jollybal gekocht en hij heeft 2 verschillende likstenen gekregen,
maar ik hoor hem vanuit m'n slaapkamer nog vaak schoppen!
De hele deur is al een beetje verzet, gaat heel zwaar open.
Iemand enig idee wat we er tegen kunnen doen?

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend