Jaarlingtopic deel 2
Hij is momenteel inderdaad minder uit verhouding dan hij is geweest. Hij is niet alleen in de hoogte gegroeid, maar ook in de breedte.Viv schreef:Jemig wat verandert hij snel Yv, paar foto's geleden vond ik het nog zo'n hummeltje. Hij is ook netjes in verhouding nu en kun je al redelijk zien welk modelltje hij later gaat krijgen alssie groot is.
Trouwens, moet dit topic vanaf vandaag niet Jaarlingtopic heten???
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Ik ben ook echt benieuwd hoe hij er nu weer na een paar weeken uitziet.
Annemarie en haar vader zijn echte super mensen hoe ze met de paarden bezig zijn. (ook dat mag weleens gezegd worden)
Coen wordt echt goed afgespeend.
Ik was ook helemaal gevallen voor zijn koppie.
Annemarie en haar vader zijn echte super mensen hoe ze met de paarden bezig zijn. (ook dat mag weleens gezegd worden)
Coen wordt echt goed afgespeend.
Ik was ook helemaal gevallen voor zijn koppie.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Denk al: Jaarlingtopic deel 2? Maargoed ik snap m. Al is die van mij nog maar een half-jaarlingetje! (snap ook niet waarom mensen soms hun paard vanaf de jaarwisseling een jaar ouder noemen, neem dan vanaf april ofzo, mjaaa, gewoontes gewoontes)
Cosimo wordt echt mans zeg! Echt zo een die straks net als Benz vorig jaar de lucht in gaat en als 1,5 jarige er al uit ziet als een 3 jarige
en Coen heeft echt zo'n knuffelkoppie. Die doet harten breken!
Cosimo wordt echt mans zeg! Echt zo een die straks net als Benz vorig jaar de lucht in gaat en als 1,5 jarige er al uit ziet als een 3 jarige

Geluk is de vrucht van intens werk
Maar over een maand of twee komen de nieuwe veulens al en daarmee ook een nieuw veulentopic neem ik aan. Ik noem die van mij ook nog een veulen, al is het wel een hele grote kleuter...Bella schreef:Denk al: Jaarlingtopic deel 2? Maargoed ik snap m. Al is die van mij nog maar een half-jaarlingetje! (snap ook niet waarom mensen soms hun paard vanaf de jaarwisseling een jaar ouder noemen, neem dan vanaf april ofzo, mjaaa, gewoontes gewoontes)

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
[
Aarrrrgggghhhhhhh the anti-Christ
Zijn koppie barst nog van onschuldigheid![/quote]
Ik ben ook erg benieuwd wat dat gaat worden.
Zijn geboortedatum hoorde ik ook pas toen ik hem al had gekocht.
Maar ik ben niet bijgelovig dus dat gaat helemaal goedkomen.
Ik vind het wel een bijzondere datum.
Aarrrrgggghhhhhhh the anti-Christ

Zijn koppie barst nog van onschuldigheid![/quote]
Ik ben ook erg benieuwd wat dat gaat worden.
Zijn geboortedatum hoorde ik ook pas toen ik hem al had gekocht.

Maar ik ben niet bijgelovig dus dat gaat helemaal goedkomen.
Ik vind het wel een bijzondere datum.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Vandaag even héél snel bij Cayoinn geweest, was nogal vies weer en Esther was er ook niet.
Binnenkort maar weer even en hopen dat het beter weer wordt
Hier mijn jaarling (:D) nog met ongeknipte manen ( heb ik daarna ff snel snel gedaan)
Sjaggo

Die voorpluk

Van paps geerfde streepjes bij de ogen

Binnenkort maar weer even en hopen dat het beter weer wordt

Hier mijn jaarling (:D) nog met ongeknipte manen ( heb ik daarna ff snel snel gedaan)
Sjaggo

Die voorpluk

Van paps geerfde streepjes bij de ogen

Ereplaatsje voor

Heb weer een paar prachtige veulentjes/jaarlingen voorbij zien komen.
Cosimo,prachtig wordt hij en inderdaad flink breed aan het worden.
Coen,heeft een prachtig koppie en een spookie geboorten datum
En Caylinn,ze ziet er super uit en haar voorpluk begint inderdaad goed te groeien.Ze heefft ook een dikke pluk he?Ciara heeft ook een lange pluk,maar die is erg dun.
Cosimo,prachtig wordt hij en inderdaad flink breed aan het worden.
Coen,heeft een prachtig koppie en een spookie geboorten datum

En Caylinn,ze ziet er super uit en haar voorpluk begint inderdaad goed te groeien.Ze heefft ook een dikke pluk he?Ciara heeft ook een lange pluk,maar die is erg dun.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/