Serieus en lolligheid in C'tjes topic deel 12 is er volop ..

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Nathalie

Re: Serieus en lolligheid in C'tjes topic deel 12 is er volo

Bericht door Nathalie » zo 18 sep 2011, 19:12

Als ik een trailer huur, kan ik misschien mijn vader overhalen om mij een keer ergens heen te chauffeuren maar alleen als het niet te ver is zodat hij gewoon tijdens de rit naar huis kan.....

Je hebt het toch wel over oktober 2013 he???? Zodat Cos niet na 20 minuten al loopt te hijgen en piepen (zonder conditie) :')
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Viv

Bericht door Viv » zo 18 sep 2011, 19:41

Wie zegt dat we hard gaan? Hihihihi. Lekker beppen is ook belangrijk hahahaha.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 18 sep 2011, 20:16

wat zal ik dan een nekkramp hebben aan het einde van die rit :P
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Amber_

Bericht door Amber_ » ma 19 sep 2011, 07:43

Whahaha grapjas !

VeluweRanch, waar ligt dat ?
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Wendy1708
Contacteer:

Bericht door Wendy1708 » ma 19 sep 2011, 09:00

Jaaaaahhhh! Ritje op de Veluwe! Ik sluit me dan ook graag aan want als ik al die Drenthe en Veluwe-foto's zie begin ik ook wel ernstig te kwijlen 8)7 . Het blijft hier toch maar een beetje gestrompel in de klei door die polder...

Nathalie, dan kunnen we ook samen die kant op rijden, ook weer gezellig! Dus ik zou zeggen,laten we een datum prikken! *o/*

Ik ben ook de afgelopen week weer lekker bezig geweest met Casper want ook hij heeft tijdens de vakantie in Drenthe een buik gekregen of er een veulen in zit. :o Hij moet eigenlijk wel een beetje op dieet maar dan vind ik het weer zieluuug als hij 's nachts zo weinig te eten krijgt. Dat "onbeperkt hooi" werkt echt niet met Fjordenmans, volgens mij kan dat alleen bij KWPN'ers. :))
Casper, aka Sven (Fjordenman)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 19 sep 2011, 09:33

whahahahaha......*valt van haar stoel*....OMG...nog zo'n tank erbij :') :')

Ik zie al helemaal een kindje met ouders op de veluwe lopen en wijzen "kijk mama, die mevrouwen rijden op grote paarden en oooooh...die dikkerd rijdt op een veulentje...wat zielig" :') :') :')

*probeert zichzelf bij elkaar te rapen om de kalender van de w.c. te halen (jaja...als je alles vergeet, zoals ik, moet je belangrijke dingen op de w.c. bijhouden :') )...wanneer gaan we?
Ilona

Bericht door Ilona » ma 19 sep 2011, 10:05

Oooooh ik wil ook!! Castor past prima tussen de hompen fjord en Nathalie en d'r veulentje :')
Qua conditie zou hij in ieder geval weer prima bij Cos passen. Dus Nathalie je zou een goed rijmaatje aan ons hebben ;)
Maar helaas, ik weet nu toch al dat zoiets m bij mij niet gaat worden... Voordat ik eens ergens ben met knollenmans moet ik er minstens een weekend of week van maken... En daarvoor heb ik weer geen auto of trailer.

@ Dees, hoe is het nu met Hummer? Wat had hij?
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
dees1980

Bericht door dees1980 » ma 19 sep 2011, 12:28

Klinkt leuk zo met zijn allen op stap :D.

Hummer bleef tobben met hele hoge leverwaardes en spierwaardes het was 1 week weer opbouwen en dan 3 maanden weer niks. Tot de laatste keer toen had hij hele hoge koorts en wilde niet meer eten en viel om in zijn stal , ik was echt bang dat hij het niet ging halen. Toen heeft hij antibiotica gekregen en was ik inmiddels via internet wat dingen te weten gekomen over leverbot bij paarden.
Dit is helaas moeilijk te testen dus hebben we hem gewoon een wormenkuur gegeven van schapen ( krijgen alle paarden met leverbot), nu is hij 2 maanden geleden weer geprikt en zijn lever en spierwaardes vallen nu onder de normale waardes dus ik ben helemaal blij.
Inmiddels is hij ook stukje dikker geworden en erg ondeugent hahaha , en we zijn weer lekker aan het opbouwen .
Afbeelding
Fjorden zijn niet eigenwijs , ze doen gewoon alles graag op hun eigen manier !
Ilona

Bericht door Ilona » ma 19 sep 2011, 12:47

Oh leverbot! Ja dat is een lastig iets. Paarden kunnen het inderdaad krijgen, maar het is nog niet zo bekend dat je hier gelijk aan denkt.
Jemig, ziet er voor nu in ieder geval weer wat beter uit! Wat kun je dan spontaan weer blij zijn wanneer ze weer streken uit gaan halen :)

Tandarts is net bij Castor geweest. Weer wat haken weggewerkt. Hij was aan 1 kant zo dwars steeds en dat was ook de kant waar de wangen iets kapot waren van de haken aan zijn kiezen. Gelijk menhoofdstel nog even omgehangen en naar laten kijken of dit hem (qua bit) goed zat. Moet geen probleem geven verder.
Nu hopelijk binnenkort een men-maatje vinden om het weer eens te gaan proberen voor de kar! Heb er echt zin in!
Peertje

Bericht door Peertje » ma 19 sep 2011, 13:01

@Amber: Ik zag je vraag in 'Wat denk jij...' :)

We zijn met zijn vieren opgestapt bij Boshuis 3 in Drie en vandaar uit in 3,5 / 4 uur via allerlei boswegen en heides naar De Mallejan in Vierhouten gereden. Daar de paarden gestald en heerlijk geluncht. Het plan was om daarna te paard weer terug naar de trailers te rijden, maar Peer was ontzettend moe (toch lastig bij te houden die volbloeden) en ook een ander vond het zo wel voldoende voor zijn paard, dus zijn wij samen daar gebleven en alleen de twee volbloeden zijn naar de trailers gereden en hebben ons bij Mallejan weer opgehaald. :)

Een ritje met alleen fjorden lijkt me qua tempo wel een stuk relaxter voor Peer! :D Die heeft echt de benen uit zijn lijf gelopen. :(:)

Fijn dat het beter gaat met Hummer!
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » ma 19 sep 2011, 13:37

Fijn dat het al wat beter gaat met Hummer!

*o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/*
Afbeelding

Let niet op m'n houding :x tis 6 weken na mijn bevalling en ik merkte dat ik nog een beetje gevoelig ben daar beneden.
Ook nog steeds last van bekkeninstabiliteit,daarvoor ook al,
maar al met al heb ik genoten van mijn staprondjes met Cindy :# :z

Voorlopig houden we het ook nog even bij stappen,totdat ik me weer beter voel om ook weer te gaan draven en gelopperen :D
En de BI me niet in de weg gaat zitten... :\

Dus C-tje hier gaat weer langzaamaan aan de bak :Y)
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Peertje

Bericht door Peertje » ma 19 sep 2011, 14:47

Leuke foto!!!

Mijn KWPN Ctje is overigens alweer B+4 *o/*
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
dees1980

Bericht door dees1980 » ma 19 sep 2011, 18:15

pjotr_nientje , fijn dat je na 6 weken weer even hebt kunnen genieten van een stapritje. Gewoon alles weer rustig aan opbouwen heb het ook gehad na mijn tweede dochtertje.

Ilona fijn dat de tandarts weer is geweest , zal voor hem ook een stuk fijner aanvoelen. En weer fijn aan het werk voor de kar heeft hij daar al vaker voor gelopen ?

Peertje gefeliciteerd met kwpn Ctje :D
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » ma 19 sep 2011, 19:29

Meld zich ook weer eens :o

Ik heb het zooo druk, ik schrok er gewoon zelf van dat het al 10 dagen geleden was dat ik op FW was geweest. Dat is me nog nooit overkomen zonder dat ik op vakantie was :+

Maar even kort: ik heb een bomproof paard (schriktraining level 2 was zooooo saai volgens Hay), fijne keuringsdag achter de rug met ons merrietje als veulenkampioen en hengstje als res. kampioen, verder niet zoveel te melden. Eerst maar eens alles bij lezen!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 19 sep 2011, 21:03

YAY Janine *o/* *o/* *o/*

Oh dat klinkt allemaal ernstig zeg, arme Hummer, gelukkig dat het nu beter gaat!

Ik heb Edgar gechartered als men-maatje. Hij maakt de afgelopen weken zo'n 80-100 uur per week dus ik mocht een "goedmakertje" bedenken (al kan hij er natuurlijk ook helemaal niets aan doen dat het zo hectisch is op het moment). Heb daarom heel braaf gezegd dat ik het al fijn zou vinden als hij een paar keer wat tijd zou kunnen vrijmaken, als de kids op school zijn, om Cos voor de wagen te zetten op de nieuwe stal straks...dan is het ook alweer een jaar geleden ofzo dat hij voor de wagen liep....maar ik heb er zo vreselijk zin in :D :D Kan me dus voorstellen hoe je je voelt Ilona! (nog 2 nachtjes trouwens :P :P :P)

Wat een flinke rit is dat geweest ML....whoa...daarmee hoef ik bij Cos voorlopig nog niet aan te komen :') en gefeliciteerd met Capone...wanneer krijgen we weer eens foto's?

YAAAAAAAAAAAAAY...Jilly is back in da house! :D
Viv

Bericht door Viv » di 20 sep 2011, 04:38

Amber_ schreef:VeluweRanch, waar ligt dat ?
Meen je dit serieus?????

t.o. van Bon suffie _O-

Heet tegenwoordig de Krimhoeve ofzo.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Amber_

Bericht door Amber_ » di 20 sep 2011, 06:16

Whahaha ja alsof ik daar ooit kom :P ?!
Ik heb mijn 'eigen' Hei, Bos en Wekeromse zand :D

Maar ik weet het weer, Tootje heeft er gestaan voor zijn Abop :j
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ilona

Bericht door Ilona » di 20 sep 2011, 13:16

Nog 1 nachtje Nathalie ;)
En goed geregeld met Edgar! Heerlijk weer eens mennen met Cos. Heb je veel krediet bij Edgar opgebouwd? Leen je je groom ook uit?? Ik zoek er nog een O:)

Hoi Jilly :wave: Valt tegen he op jezelf wonen hahaha.
Ik zag geloof ik wat foto's voorbij komen op FB van de schriktraining. Heb er alleen nog niet goed naar gekeken.
En mooie resultaten van de veulens!

Top Janine! Snap dat je ervan genoten hebt. Al had je dat zinnetje van daar beneden wel even over mogen slaan wat mij betreft :x :P
Die BI is balen zeg! Hopelijk trekt dat snel nog weg..

Wanneer krijgen we nou eens een uitgebreid Capone-plaatjes topic ML? Ik smacht naar veel foto's van die knappe bruine!
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » di 20 sep 2011, 13:33

Heb het netjes gehouden........toch O:)
Aankomend weekend hoop ik er weer op te stappen.
Dit keer alleen,peter is druk met de mini.
Hoop dat ik er ook weer af kom := ,dat ging de laatste keer niet zo makkelijk....beetje stijfjes :P

En Jilly ook weer terug :wave:
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
dees1980

Bericht door dees1980 » di 20 sep 2011, 17:26

Als jullie in 2013 gaan heb ik ook intresse hoor om mee te gaan , tegen die tijd kan Hummer het ook wel aan zonder te hijgen en piepen :D

Jilly super goed dat Hay het zo goed deed met de schiktraining :D , en ook de veulens hebben het goed gedaan lees ik.

Nathalie fijn dat je het zo hebt kunnen regelen , toch altijd weer spannend als het een tijd geleden is !
Afbeelding
Plaats reactie