Het naaktfjordentopic winter 2010-2011
Re: Het naaktfjordentopic winter 2010-2011
ja dat had ik ook dat ik vera ging scheren, ik dacht het buiten te doen vanwege het mooie weer, maar dat was geen succes want de wind was nog best pittig. Na 1 haal zaten m'n ogen en m'n haar onder het fjordenhaar. Toen heb ik haar ook maar in een box gezet.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Ilonka
Brass heb ik nu voor de tweede keer in dekenmodel geschoren, eergisteren, ze vond het dit keer een stuk moeilijker want het was nogal onstuimig weer. Wij hebben geen binnen, dus heb haar in 'de smidse' geschoren een overkapping. Er kwamen steeds weidegenoten kijken en met hun neus bovenop staan, dat vond Brass niet leuk, te veel indrukken. Scheerapparaat, aggregaat (we hebben geen stroom op de wei), in de smidse, veel mensen. Maar ze is weer kaal. Kwam een halve kruiwagen haar af! En dat met dekenmodel én al een keer geschoren...
(Zo fijn, rondje van 40 minuten draven en dan met een droog en op adem paard terugkomen!)
(Zo fijn, rondje van 40 minuten draven en dan met een droog en op adem paard terugkomen!)
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- kristelhans
Allemachtig wat is dat een tank geworden zeg!! Mooi!!
Hihi thanx!kristelhans schreef:Allemachtig wat is dat een tank geworden zeg!! Mooi!!

Ik zou zijn boog wel wat korter knippen, staat denk ik wat knapper..
Dat het een tank was wist ik nog van Lisse, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Moest zijn manen ook nog knippenEsther schreef:Ik zou zijn boog wel wat korter knippen, staat denk ik wat knapper..

Ik had hier helemaal overheen gelezen
I'm sorry....
Mijn meiden hebben er ook aan moeten geloven. Ze staan nu met een 150 grams deken op.
Ik heb bij Patricia weer een hartje geschoren, zoals gewoonlijk
die heeft al 5 jaar een hartje op der bil in de winter
En Wendie wilde ik graag in diezelfde flow houden. Dus uiteindelijk heb ik gekozen voor een schoppenteken. Zo zijn ze toch een beetje hetzelfde, ze horen bij elkaar, maar ze zijn toch ook weer tegenpolen van elkaar:P

Voor de rest zijn ze gewoon kaal. Ik heb alleen hun hoofd tot het bakstuk geschoren.

Mijn meiden hebben er ook aan moeten geloven. Ze staan nu met een 150 grams deken op.
Ik heb bij Patricia weer een hartje geschoren, zoals gewoonlijk

Voor de rest zijn ze gewoon kaal. Ik heb alleen hun hoofd tot het bakstuk geschoren.
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

Ik scheer het hoofd ook altijd helemaal kaal. Ik vind het anders net niet af.
Zijn ze helemaal kaal en dan hebben ze van die pluisdoortjes.
Je schoppen is mooi gelukt.
Zijn ze helemaal kaal en dan hebben ze van die pluisdoortjes.
Je schoppen is mooi gelukt.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Was vandaag na een heftige buitenrit wel weer blij met Tea haar halve pakkie!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat leuk, allemaal naakte Fjorden!
Nou heb ik een vraagje,
Vicktor wordt binnenkort geschoren, en nou zit ik al heel lang te denken over hoe ik het nou wil hebben.
Ik wil sowieso zijn benen en zijn hoofd niet geschoren hebben. Ik heb voor hem dekens zonder hals, is het dan verstandig om z'n hals helemaal kaal te doen, of is het handiger om het voor 'de helft' te doen?
Nou heb ik een vraagje,
Vicktor wordt binnenkort geschoren, en nou zit ik al heel lang te denken over hoe ik het nou wil hebben.
Ik wil sowieso zijn benen en zijn hoofd niet geschoren hebben. Ik heb voor hem dekens zonder hals, is het dan verstandig om z'n hals helemaal kaal te doen, of is het handiger om het voor 'de helft' te doen?

- Ilonka
Brass weer kaal

Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
dat model heeft karev ook, maar heb jij haar dan wel bloot buiten?
vind die voorkant dan zo kouwelijk..
vind die voorkant dan zo kouwelijk..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Ilonka
Ze heeft een deken op!
- Love_Jordy
Ik vindt Brass wel netjes geschoren, maar het patroon vindt ik dus weer 3x niks.
Zie er eigenlijk het nut niet echt van in... Maargoed dat mag ieder voorzich weer weten uiteraard
Zie er eigenlijk het nut niet echt van in... Maargoed dat mag ieder voorzich weer weten uiteraard

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- Love_Jordy
Helemaal kaal, Zoef hier op FW vindt ik wel mooi geschoren met benen eraan.san_ner schreef:Wat leuk, allemaal naakte Fjorden!
Nou heb ik een vraagje,
Ik vindt het persoonlijk lelijk al die patronen. Zie er zelf eigenlijk het nut niet van in. Ik ben meer van: of helemaal kaal, of niet...Dan kun je of wel een deken gebruiken, of niet. En een hele hals? Nee zou ik niet doen... Hij gaat echt niet dood van een flinke regenbui. Ik heb de mijne ook helemaal kaal, en het hoofd half vervaagde overgang zeg maar. en hij staat nu onder een 200 gr, dag en nacht. Overdag buiten snachts op stal. (geen halsdeken)
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
ow, sorry annalyn, dacht dat brass zonder deken stond 
helemaal kaal, waarom, ik heb juist voor dit model gekozen omdat ze zo met rijden nog een eigen nierdek op heeft, en er in princiepe niet meer af heft om de warmtde kwijt te raken, maar ja, dat is ieder zijn eigen smaak hé,hihi

helemaal kaal, waarom, ik heb juist voor dit model gekozen omdat ze zo met rijden nog een eigen nierdek op heeft, en er in princiepe niet meer af heft om de warmtde kwijt te raken, maar ja, dat is ieder zijn eigen smaak hé,hihi
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Ilonka
Brass staat 24/7 buiten, ik rijd altijd buiten bijvoorkeur zonder uitrijdeken.
Dit model is ideaal voor mij op dit moment omdat het haar straks weer genoeg is aangegroeid om Brass haar rust periode (een week of 4-6) te geven zonder deken op. In dit geval dus gekozen voor praktisch. Brass zit in het begin van haar opleidingsperiode, wat in de praktijk betekend dat ik nog veel stap als we trainen. (Gisteren in Leersum op pad geweest, 22 km gereden maar veel heuvel af in stap en de hele mulle en modderige stukken ook.) Mocht ik haar helemaal scheren ben ik met heel koud of heel regenachtig weer op een uitrijdeken aangewezen en daar heb ik nu geen zin in.
Begin volgend jaar, als we de training weer oppakken na de rust, gaat ze helemaal kaal. Op hoofd en benen na.
Dit model is ideaal voor mij op dit moment omdat het haar straks weer genoeg is aangegroeid om Brass haar rust periode (een week of 4-6) te geven zonder deken op. In dit geval dus gekozen voor praktisch. Brass zit in het begin van haar opleidingsperiode, wat in de praktijk betekend dat ik nog veel stap als we trainen. (Gisteren in Leersum op pad geweest, 22 km gereden maar veel heuvel af in stap en de hele mulle en modderige stukken ook.) Mocht ik haar helemaal scheren ben ik met heel koud of heel regenachtig weer op een uitrijdeken aangewezen en daar heb ik nu geen zin in.
Begin volgend jaar, als we de training weer oppakken na de rust, gaat ze helemaal kaal. Op hoofd en benen na.
Laatst gewijzigd door Ilonka op zo 31 okt 2010, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ilonka
Sorry Tamara vorige reactie was heel snel, ik moest weg 
Ze staat nu met een deken op, teveel regen om bloot te staan. Maar als het haar weer deels is teruggeroeid kan ze ook zonder. Voor vorige week, stond ze met dit model zonder deken, maar dat haar was alweer een cm of 2 a 3 lang.

Ze staat nu met een deken op, teveel regen om bloot te staan. Maar als het haar weer deels is teruggeroeid kan ze ook zonder. Voor vorige week, stond ze met dit model zonder deken, maar dat haar was alweer een cm of 2 a 3 lang.
- kristelhans
Gelukkig is het geen modeshow!Love_Jordy schreef:Ik vindt Brass wel netjes geschoren, maar het patroon vindt ik dus weer 3x niks.

Laatst gewijzigd door kristelhans op zo 31 okt 2010, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.