Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Re: Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Wow wat goed zeg Viv! jammer van dat ene puntje idd, maar dan doen jullie het volgende keer nog beter he 

Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Jammer van dat ene puntje zeg, maar als het klopt met je gevoel is ook al wat he. Volgend jaar hopelijk betere omstandigheden en minstens een B!
Ik was vandaag net op tijd terug van het werk, nog gauw eten halen voor Hay (is in zo'n boerengat met mini krongelweggetjes waar ze strooien niet kennen, dus just in case
) en toen ik thuis kwam begon het.
Net nog gauw naar Hay geschuifeld, aai over de bol en maar weer terug gereden. Nu lekker in de pyjama aan 't laptoppie!
Ik was vandaag net op tijd terug van het werk, nog gauw eten halen voor Hay (is in zo'n boerengat met mini krongelweggetjes waar ze strooien niet kennen, dus just in case

Net nog gauw naar Hay geschuifeld, aai over de bol en maar weer terug gereden. Nu lekker in de pyjama aan 't laptoppie!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Jammer van je ene punt, maar volgend jaar gaan we knallen he Viv

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
2011 word ons jaar jongensOrion1996 schreef:Jammer van je ene punt, maar volgend jaar gaan we knallen he Viv

Viv echt zonde, maar dat komt echt goed !!!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Jammer Viv dat het net niet gelukt is!
Volgend jaar gaan we met zijn allen Atjes halen!!!
Volgend jaar gaan we met zijn allen Atjes halen!!!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

AA 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Laten we uitgaan van een B, alles wat hoger is is meegenomen 

Viv, volgend jaar voor de trekproef opgeven?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Misschien maar vind kdies daar niet het type voor qua beenwerk en bouw. Doe liever nog een keer de menproef en misschien ook de zadelproef (althans die gaat Clau met hem doen heeft ze gezegd
).
Komend jaar lekker FS-en wie weet issie ineens L+B of LL+B dan zijn we er ook al.

Komend jaar lekker FS-en wie weet issie ineens L+B of LL+B dan zijn we er ook al.
Wil ik best volgend jaar doen hoor, geen probleem.Viv schreef:Misschien maar vind kdies daar niet het type voor qua beenwerk en bouw. Doe liever nog een keer de menproef en misschien ook de zadelproef (althans die gaat Clau met hem doen heeft ze gezegd).
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zal ik het formulier vast opsturen
udenhout maar doen? Hihihi
Eneeh niks mis met die draf hoor

Amber ik wist niet dat je nieuwe beesie 4was? Leuk
Viv: wat een mooie manen! (de draf ook hoor
)

Viv: wat een mooie manen! (de draf ook hoor

Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Huh haha ? Tootje (mijn hengst) is ook een ctjeAria_zz schreef:Amber ik wist niet dat je nieuwe beesie 4was? Leuk![]()

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Jammer Viv van dat ene puntje, maar dat komt vast volgend jaar wel goed!!
Leuke foto, hij is toch zo leuk! En die manen
Als er nou garantie zou gegeven worden dat ze zo zouden worden, zou ik er nog over nadenken om bij Hein ook maar lange manen te laten groeien!!
Zucht ben de sneeuw nu al beu
Leuke foto, hij is toch zo leuk! En die manen

Zucht ben de sneeuw nu al beu

Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Viv schreef:Zal ik het formulier vast opsturenudenhout maar doen? Hihihi
Dat is goed hoor

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
met nieuw beesie bedoel ik jong beesie, dacht dat toot jonger was, vandaarAmber_ schreef:
Huh haha ? Tootje (mijn hengst) is ook een ctje?

Aria_zz schreef:met nieuw beesie bedoel ik jong beesie, dacht dat toot jonger was, vandaarAmber_ schreef:
Huh haha ? Tootje (mijn hengst) is ook een ctje?
Haha dan snap ik hem nu

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Tss en dan denk je dat je paard het misschien saai vindt om al weken alleen maar een beetje hele dagen in de wei door te brengen...
Afgelopen 11 weken is Castor precies 2x bereden. Vandaag was een vriendinnetje op bezoek die me geholpen heeft bij het inrijden 1,5 jaar geleden.
Ze vond het wel leuk om een klein staprondje te doen op Castor. Zij zijn halster gepakt en liep ermee naar Castor... Lees: de altijd enthousiaste, gezellige, om aandacht vragende -nee- bedelende Castor... Hij liep gewoon voor haar weg toen hij dat halster zag! Tssss verwend scheap!
Hij wil er natuurlijk gewoon weer met mij op uit. Hij is gewoon erg solidair.. vrouwtje kan niet rijden, nou dan wil ik ook niet
Afgelopen 11 weken is Castor precies 2x bereden. Vandaag was een vriendinnetje op bezoek die me geholpen heeft bij het inrijden 1,5 jaar geleden.
Ze vond het wel leuk om een klein staprondje te doen op Castor. Zij zijn halster gepakt en liep ermee naar Castor... Lees: de altijd enthousiaste, gezellige, om aandacht vragende -nee- bedelende Castor... Hij liep gewoon voor haar weg toen hij dat halster zag! Tssss verwend scheap!

Hij wil er natuurlijk gewoon weer met mij op uit. Hij is gewoon erg solidair.. vrouwtje kan niet rijden, nou dan wil ik ook niet

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Viv vind het super gedaan hoor , en volgend jaar pak je gewoon dat puntje mee !!!!!
Is inderdaad niks mis met zijn draf hoor , erg mooie foto !
Anita leuke foto's
Is inderdaad niks mis met zijn draf hoor , erg mooie foto !
Anita leuke foto's

haha Ilona, Castor moet duidelijk alleen jou hebben, of hij is zo op zijn vakantie gesteld
voor mij mag die sneeuw ook wel weg, nuja het mag ook gewoon wat warmer zijn en de bak zou ook te berijden mogen zijn vind ik. Sneeuw, dat hoort toch in de winter
ik ben echt wel een winter mens, maar verlang nu toch naar de zomer 

voor mij mag die sneeuw ook wel weg, nuja het mag ook gewoon wat warmer zijn en de bak zou ook te berijden mogen zijn vind ik. Sneeuw, dat hoort toch in de winter