De D-tjes uit 2007: wat gaan we in deel III beleven?
Re: De D-tjes uit 2007: wat gaan we in deel III beleven?
ik zou voor de liga gaan, daar zit zo ie zo minder suiker in en is helemaal aangepast aan koudbloedpaarden.
maar je kunt via de pavo site ook een voedings advies aanvragen. Kun je online invullen.
wat je ook kunt doen (is gewoon de standaard brok van stal, als die dat heeft) en dan die brokjes van pavo-vital erbij doen. Een emmer van 10 kilo kost 30 euro, maar er hoeft maar een half tot een heel maatschepje bij en doe je er zo'n 3 tot 6 maanden mee. Ik doe dat ook voor Dewi anders heb je op een gegeven moment zoveel verschillende soorten voer staan. Maar voor 1 paard maakt dat niet zoveel uit natuurlijk.
maar je kunt via de pavo site ook een voedings advies aanvragen. Kun je online invullen.
wat je ook kunt doen (is gewoon de standaard brok van stal, als die dat heeft) en dan die brokjes van pavo-vital erbij doen. Een emmer van 10 kilo kost 30 euro, maar er hoeft maar een half tot een heel maatschepje bij en doe je er zo'n 3 tot 6 maanden mee. Ik doe dat ook voor Dewi anders heb je op een gegeven moment zoveel verschillende soorten voer staan. Maar voor 1 paard maakt dat niet zoveel uit natuurlijk.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ik denk dat ik de pavo liga brokken maar ga bestellen inderdaad 

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

- Cindy+Uniek
ik heb dj gisteraaf even aan de longeerlijn gehad 
hij was, tegen alle verwachting in, superbraaf!!!!!!!!!
hij liep wel een beetje rond zo van 'wat moet je nou van me?'
ik had natuulijk ook pas 1 x met de longeerzweep hem laten lopen in de bak en nu al gelijk met een lijn eraan
netjes stap en draf
uiteraard in de hoek wel wat proberen, nek erop (ik weet ook zeker als ik aan de andere kant van de bak bezig was geweest, ik voorin geeindigd zou zijn), maar verder echt super!
leen en ik waren trots
ook twijfelen we erg hard of we hem wel moeten verkopen... ik heb gelukkig nog geen serieuze reacties op hem gehad en weet ook niet of ik dat wel aankan haha
hij blijft toch een beetje speciaal voor ons... zelfs voor leen.... *zucht*
nougoed wallie gaat binnenkort toch terug naar beusichem en een vriendin van me helpt een beetje met de drachtige merries dus dan kan ik mooi nog even mijn energie voorlopig in dj gaan steken
wil hem eigenlijk ook zelf nog naar de keuring doen in augustus enzo.... en hij is zo lief en makkelijk en nuchter.... hij kijkt echt nergens van op! heerlijk dier....

hij was, tegen alle verwachting in, superbraaf!!!!!!!!!
hij liep wel een beetje rond zo van 'wat moet je nou van me?'
ik had natuulijk ook pas 1 x met de longeerzweep hem laten lopen in de bak en nu al gelijk met een lijn eraan
netjes stap en draf
uiteraard in de hoek wel wat proberen, nek erop (ik weet ook zeker als ik aan de andere kant van de bak bezig was geweest, ik voorin geeindigd zou zijn), maar verder echt super!
leen en ik waren trots

ook twijfelen we erg hard of we hem wel moeten verkopen... ik heb gelukkig nog geen serieuze reacties op hem gehad en weet ook niet of ik dat wel aankan haha
hij blijft toch een beetje speciaal voor ons... zelfs voor leen.... *zucht*
nougoed wallie gaat binnenkort toch terug naar beusichem en een vriendin van me helpt een beetje met de drachtige merries dus dan kan ik mooi nog even mijn energie voorlopig in dj gaan steken

wil hem eigenlijk ook zelf nog naar de keuring doen in augustus enzo.... en hij is zo lief en makkelijk en nuchter.... hij kijkt echt nergens van op! heerlijk dier....
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Super dat het zo goed ging! Kun je het niet even filmen, laat ik aan Djinty zien hoe het moet 

Djinty

lastig he cindy?!
Moet je toch echt nog eens goed over nadenken dan! En niet te lang laten duren. Misschien toch een(of 2) van de niet fjorden weg doen?
Je eigen fokproduct houden is wel speciaal lijkt mij.
Moet je toch echt nog eens goed over nadenken dan! En niet te lang laten duren. Misschien toch een(of 2) van de niet fjorden weg doen?
Je eigen fokproduct houden is wel speciaal lijkt mij.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
En DJ is al heel speciaal.. je krijgt wel altijd veel bekijks met hem 

Djinty

Oh, ik dacht dat Liga die koeken waren, hihi.. Dan heb ik niets gezegd..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik ga zo eens bij mijn knollie kijken, vandaag geen koorts, heb hem een paar dagen moeten missen dus staks goed ingepakt naar stal 

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
@ Cindy: Hij pakt het longeren ook lekker op dus
!
@ Andrea: veel plezier bij Dakoot en beterschap!
Mijn D-tje doet het ook super aan de longe! Nu ze het begint te snappen gaat ze ook zelf denken.. Als ik dr naam zeg springt ze al bijna aan in galop omdat ze verwacht dat we dan maar een versnelling hoger gaan!
Afgelopen weekend heb ik dr voor het eerst een zadel opgehad. Had verwacht dat het nog moeilijk zou worden, aangezien ze geen schoft heeft en vrij rond is, maar Marloes haar zadel lag super gelukkig!
Rijden gaan we echt nog een jaartje mee wachten hoop toch stiekem dat ze nog een beetje gaat groeien!
Binnenkort komt dr ons nieuwe paardje, die bij haar moet komen staan dus ben benieuwd wat ze daar van gaat vinden!

@ Andrea: veel plezier bij Dakoot en beterschap!
Mijn D-tje doet het ook super aan de longe! Nu ze het begint te snappen gaat ze ook zelf denken.. Als ik dr naam zeg springt ze al bijna aan in galop omdat ze verwacht dat we dan maar een versnelling hoger gaan!
Afgelopen weekend heb ik dr voor het eerst een zadel opgehad. Had verwacht dat het nog moeilijk zou worden, aangezien ze geen schoft heeft en vrij rond is, maar Marloes haar zadel lag super gelukkig!
Rijden gaan we echt nog een jaartje mee wachten hoop toch stiekem dat ze nog een beetje gaat groeien!
Binnenkort komt dr ons nieuwe paardje, die bij haar moet komen staan dus ben benieuwd wat ze daar van gaat vinden!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
- Cindy+Uniek
en dj is niet alleen speciaal omdat hij apart is qua kleur of omdat hij mijn eerste eigen fokproduct is, uniek heeft 5 weken bij vjostar gelopen en is gedekt op de dag dat mijn moeder overleed.....
dus bij geloof of niet, voor mij toch net iets specialer
ik zit ook hard te twijfelen om evt wallie anders te verkopen tegen de tijd dat die 3 is, voorlopig kan die toch naar dat weiland en dat kost me niks, levert me haast op!
en ik zei al gelijk toen 'het is jammer dat het geen merrie is' niet wetende dat ik daarna zijn moeder op stal kreeg en daarmee verder kan gaan fokken...
zodra die een mooi merrieveulen geeft houden we die aan om te fokken en evt rijden enzo
maargoed het houdt ons wel dagelijk bezig hoe of wat we nou moeten..... uniek gaat nooit dat is 1 ding dat zeker is.....
ik zal misschien van het weekend ff filmen, maar 's avonds is het bij mij te donker om wat te kunnen zien!
dus bij geloof of niet, voor mij toch net iets specialer

ik zit ook hard te twijfelen om evt wallie anders te verkopen tegen de tijd dat die 3 is, voorlopig kan die toch naar dat weiland en dat kost me niks, levert me haast op!
en ik zei al gelijk toen 'het is jammer dat het geen merrie is' niet wetende dat ik daarna zijn moeder op stal kreeg en daarmee verder kan gaan fokken...
zodra die een mooi merrieveulen geeft houden we die aan om te fokken en evt rijden enzo
maargoed het houdt ons wel dagelijk bezig hoe of wat we nou moeten..... uniek gaat nooit dat is 1 ding dat zeker is.....
ik zal misschien van het weekend ff filmen, maar 's avonds is het bij mij te donker om wat te kunnen zien!
Fijn dat het longeren zo goed ging!
Ik kan me ook voorstellen dat je gaat twijfelen omdat hij voor jullie zo speciaal is.
Maar je moet ook goed bedenken wat je nu eigenlijk precies wil
Ik kan me ook voorstellen dat je gaat twijfelen omdat hij voor jullie zo speciaal is.
Maar je moet ook goed bedenken wat je nu eigenlijk precies wil

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Ahjoh, wacht gewoon af tot de zomer en kijk dan hoe je er tegenaan kijkt. Verkopen kan altijd nog, maar alstie eenmaal weg is.. istie weg! Althans.. Zo hoort het te gaan 
Ik heb wat fotos van eind januari van Djinty bij Pics plaza gezet

Ik heb wat fotos van eind januari van Djinty bij Pics plaza gezet

Djinty

Ik heb ze gezien, knappe Djinty 
Enne, DJ is al eens verkocht geweest en Cindy heeft hem toen gelukkig weer terug kunnen verkopen, dus het is niet helemaal waar dat weg, weg is haha

Enne, DJ is al eens verkocht geweest en Cindy heeft hem toen gelukkig weer terug kunnen verkopen, dus het is niet helemaal waar dat weg, weg is haha

Haha daarom zei ik al, zo HOORT het te gaan 

Djinty

Haha ja, ik dacht... ik ga er even over door
Ik zit nu trouwens veulenfoto's te bekijken van Dasha, echt leuk om te zien!

Ik zit nu trouwens veulenfoto's te bekijken van Dasha, echt leuk om te zien!

- Cindy+Uniek
haha ja idd dj was als veulen ook verkocht, in principe ook voor gefokt, maar na 2,5 maand wilde dat meisje er weer vanaf en kon ik het niet over mijn hart verkrijgen hem wéér bij een ander te zien (toen zat het me al niet lekker eigenlijk... god wat heb ik gehuild toen hij weg ging) dus ik keek leen aan toen ik dat mailtje kreeg van haar en hij zei gelijk 'we halen hem terug'
toen maanden lang lopen dokteren/wormen/ab kuren etc voor hij er weer bovenop was en door zijn vachtje heen kwam enzo!
en eigenlijk zeiden we toen al 'dit had vast een reden dat hij weer terug kwam, misschien hoort hij gewoon bij ons' en stiekem voelt dat ook zo
maar ik had ook zo graag nog verder gewild in de sport (vandaar dat mijn vader mij het geld leende voor wallie) en als arie natuurlijk toen weg was gegaan, had ik die nog gehad en had ik daar nog mee gestart....
maargoed die is er nou eenmaal niet meer.... maar met wallie en mora heb ik uiteraard nog niet zoveel band als met dj
toen maanden lang lopen dokteren/wormen/ab kuren etc voor hij er weer bovenop was en door zijn vachtje heen kwam enzo!
en eigenlijk zeiden we toen al 'dit had vast een reden dat hij weer terug kwam, misschien hoort hij gewoon bij ons' en stiekem voelt dat ook zo
maar ik had ook zo graag nog verder gewild in de sport (vandaar dat mijn vader mij het geld leende voor wallie) en als arie natuurlijk toen weg was gegaan, had ik die nog gehad en had ik daar nog mee gestart....
maargoed die is er nou eenmaal niet meer.... maar met wallie en mora heb ik uiteraard nog niet zoveel band als met dj
Tsjee lastig hoor! Ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta!
Djinty

- Cindy+Uniek
haha katinka, het is haast een luxeprobleem anders....
ik besef ook wel dat ik onwijs geluk heb met alles wat we hebben en kunnen houden
ik ben alleen ook erg gehecht aan dj en dat maakt het lastig
ik besef ook wel dat ik onwijs geluk heb met alles wat we hebben en kunnen houden

ik ben alleen ook erg gehecht aan dj en dat maakt het lastig
Moet je wel mee oppassen, hihi.. Je kunt beter 'let op' zeggen voor een versnelling hoger o.i.d. Toe ik Tea in de menles reed heb ik ook wel eens gehad dat mevrouw heel fris was. Ik wilde aandraven en ik zei alleen de T van Tea nog maar en ze spurtte er vandoor, als er geen rugleuning op mijn wagentje was ik er zo achterover af gerold, hihi..grietsje schreef:@ Cindy: Hij pakt het longeren ook lekker op dus!

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Cindy+Uniek
haha esther idd!
ik zeg ook altijd
'let oooooooop gaaaalop'
of drrrrrrrrrrraf
ik zeg ook altijd
'let oooooooop gaaaalop'

of drrrrrrrrrrraf