Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat het zo lastig is om een passend zadel voor jouw paard te vinden Tamara. Ik geloof je wel hoor;-) Maar het is wel errug vreemd..
ik ga dr vanuit dat ik straks de passer laat komen en dan binnen 2 weken een goed zadel heb. Ook nog nooit anders gehad trouwens. Meestal op de gok en op eigen oog zadel gekocht en ging altijd goed. Misschien dat ik het me daarom ook moeilijk kan voorstellen.
Hier weinig Atjes nieuws... Atje geniet(?) nog steeds van vakantie. Ik Droom zelfs al over rijden hihi..
Ben dr ook wel een beetje knorrig van. Zo is het een dure hobby besef ik ook ineens.
Weet ook slecht wat ik met mijn vrije overdagtijd moet. Iedereen is aan het werk als ik vrij ben dus weinig te beleven. Ben zelfs naar de Intratuin geweest vandaag met moeders, meestal vind ik dat soort dingen niet echt heel leuk omdat ik vaak op stal ben. Ach mams ook weer blij:-) En mooie plantjes in huis.
Heb last van soort nesteldrang omdat mijn lieffie over 31 dagen weer terug komt!