Wie o wie gaat mee naar C-tjes topic deel 3!!
Re: Wie o wie gaat mee naar C-tjes topic deel 3!!
Maar dat heeft dan toch meer aan Caylinn gelegen dan aan het aangebodene of begrijp ik het verkeerd. Je was toch erg tevreden met je plekje van afgelopen winter.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja, tuurlijk ben ik tevreden over de plek waar ze gestaan heeft, heb toch ook nooit gezegd dat ik dat niet was 
Ik zeg alleen dat Caylinn ook aan de magere kant was, net als Hayco en dat het bij Caylinn goed geholpen heeft
dat ze nu weer op een nieuw weiland staat met vol gras. Caylinn wordt niet snel dik, dat heeft niets met het bij-
voeren van J&J te maken

Ik zeg alleen dat Caylinn ook aan de magere kant was, net als Hayco en dat het bij Caylinn goed geholpen heeft
dat ze nu weer op een nieuw weiland staat met vol gras. Caylinn wordt niet snel dik, dat heeft niets met het bij-
voeren van J&J te maken

Ereplaatsje voor

Nee, ik kan me ook niet herinneren dat je ooit gezegd hebt niet tevreden te zijn, integendeel zelfs. Ik zou ook zeer verbaasd zijn geweest als dat nu wel het geval was, daarvoor was je enthousiame te groot al die tijd. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat er dus 2 verschillende oorzaken zijn voor het dun zijn, Hay door niet voldoende voer gekregen en Keet neemt blijkbaar niet zo veel op, die moet echt über om dik te worden.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja, snap dat je dat bedoelde, maar ik bedoelde dus dat Hayco met nieuwe grasjes vast snel bijtrekt 
Twee verschillende oorzaken kunnen wel één en dezelfde oplossing hebben

Twee verschillende oorzaken kunnen wel één en dezelfde oplossing hebben

Ereplaatsje voor

Helemaal mee eens, Hay ziet er vast over een paar weekjes ook heel anders uit.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

@ Jilly
Nog van harte met Hayco!! Heerlijk straks op een ander plekje, dan is hij zo weer bijgetrokken hoor.
@Skreia
Welkom met Cas bij de andere C(H)'tjes!
Nog van harte met Hayco!! Heerlijk straks op een ander plekje, dan is hij zo weer bijgetrokken hoor.
@Skreia
Welkom met Cas bij de andere C(H)'tjes!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Jeeeeeejjj en weer een Ceeeeee, welkom Lizet bij de Uberpuberclup 
Ik heb vandag lekker geboshobbeld en dat ging echt supergoed!!! Doen we volgende week weer maar dan in de achtertuin

Ik heb vandag lekker geboshobbeld en dat ging echt supergoed!!! Doen we volgende week weer maar dan in de achtertuin

Wauw gaaf hoor, gelukkig is Cadiz al heel wat gewentViv schreef:Jeeeeeejjj en weer een Ceeeeee, welkom Lizet bij de Uberpuberclup

Ik ben net even met een vriendin van me bij Spekkie wezen kijken en ze was helemaal in love met de kleine dikkerd 
Cyra heeft tegenwoordig echt de rennerietis als ik kom. Showen, staartje omhoog en bokken. Misschien wil ze zelf wat aan haar vet doen want ze is behoorlijk ehhh Spekkie
Gelukkig staan ze op een klein stukje en begint het grasje redelijk af te nemen in hoeveelheid. Haar vet zit gelukkig wel overal en niet alleen op haar buik ofzo.
Moet ook zeggen dat ze niet geheel zonder spek de winter uit is gekomen
. Ze heeft gewoon behoorlijk veel gegeten en op goed land gestaan.

Cyra heeft tegenwoordig echt de rennerietis als ik kom. Showen, staartje omhoog en bokken. Misschien wil ze zelf wat aan haar vet doen want ze is behoorlijk ehhh Spekkie

Moet ook zeggen dat ze niet geheel zonder spek de winter uit is gekomen

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Vandaag Cas zijn staart gewassen wat hij wel héél erg spannend vond. De hele tijd heen en weer draaien en ik er maar achteraan met de slang
Was bij zijn voorvoetjes begonnen, toen zijn achtervoetjes en uiteindelijk zijn staart. Stond echt met geknepen billetjes
maar het soppen vond hij wel erg lekker. Hij had een hele punkie staart van het schuren (ook maar gelijk even ontwormd). Het uitspoelen ging al een stuk beter en de main & tail vond hij nou niet echt boeiend. Dus Cas heeft weer een lekker gewassen en fris ruikende staart.
Vandaag heeft hij ook weer lekker in het landje gestaan met alleen de friese merrie en dit ging gewoon goed. Cas is ook heel makkelijk daarin. Ze hebben allebei gewoon lekker staan te grazen en Cas vond de pony van de buren in een ander landje ook errug interessant
Morgen moet ik tot 5 uur werken
en ga ik daarna nog even langs om hem lekker te poetsen. Morgen mag hij ook weer even lekker met diezelfde merrie naar buiten.

Vandaag heeft hij ook weer lekker in het landje gestaan met alleen de friese merrie en dit ging gewoon goed. Cas is ook heel makkelijk daarin. Ze hebben allebei gewoon lekker staan te grazen en Cas vond de pony van de buren in een ander landje ook errug interessant

Morgen moet ik tot 5 uur werken

Cosimo is gisteren aangekomen op de pensionstal. Voelt zich helemaal prima in al die luxe.
Vanmorgen lekker getoiletteerd en voor het eerst een hoofdstel ingehad, was uiteraard geen enkel probleem
Vanmorgen lekker getoiletteerd en voor het eerst een hoofdstel ingehad, was uiteraard geen enkel probleem

Wat hebben jullie gedaan?Viv schreef:Ik heb voor ons weer wat spannends bedacht voor morgen
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
zie post even hierboven en verslag bij dagboek, lekker geboshobbelt 

- nientje_pjotr
- Contacteer:
Nog gefeliciteerd met Hayco ,Jilly
Goed dat je daar weg gaat,hij trekt straks vast wel weer goed bij op z'n nieuwe stek.
Aankomend weekend mag mijn C-tje er weer aan geloven.
Ben benieuwd of de hengstigheid al wat is weggetrokken
Goed dat je daar weg gaat,hij trekt straks vast wel weer goed bij op z'n nieuwe stek.
Aankomend weekend mag mijn C-tje er weer aan geloven.
Ben benieuwd of de hengstigheid al wat is weggetrokken

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Cosimo heeft gisteren voor het eerst een zadel opgehad...peesbeschermertjes om en hop naar longeerkraal...
Was hartstikke braaf, al was hij vooral druk met om zich heenkijken in plaats van netjes rondjes lopen
Was hartstikke braaf, al was hij vooral druk met om zich heenkijken in plaats van netjes rondjes lopen

Gaaf Yvette.
Maar wanneer komen er nu foto`s van je ventje
?
Maar wanneer komen er nu foto`s van je ventje

Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
Ik heb steeds mijn handen vol, maar zal binnenkort de camera meenemen...
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's van 'volwassen' Cosimo 
Vrijdag ga ik Hay nog eens lekker onderhanden nemen. Wassen, manen (proberen) te knippen en dan verhuizen!! Kijk er zo naar uit!

Vrijdag ga ik Hay nog eens lekker onderhanden nemen. Wassen, manen (proberen) te knippen en dan verhuizen!! Kijk er zo naar uit!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
naja, het is natuurlijk nog een kleuter, maar het lijkt heel wat met zadel, hoofdstel en peesbeschermersJilly schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar foto's van 'volwassen' Cosimo

Welkom bij de C-met-zadel-club Yvette 

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Jeeeejj coosje ook zadelmak zonder probleempjes zo te horen