hier gingen we vandaag Katrien met Githa even laten springen
is op een fiasco uitgedraaid
pony even ambetant als gisteren
Katrien kon er redelijk mee overweg (panikeerde niet dus dat was al super en Githa is er niet met haar vandoor gegaan

)
leslie is er dan maar opgekropen, pony zelfde lesje als gisteren geleerd, op 5 minuten stond ze relatief braaf
Leslie heeft er dan even mee gesprongen
ze is weer op 90cm gestopt met echt een fantastische sprong op het einde, zo mooi is ze denk ik nog nooit over die hoogte overgegaan
Leslie had haar perfect onder controle, reed mooi aan in draf en op een galoppas van de sprong liet hij haar naar galop overgaan en met een mooie krachtvertoning van de achterhand nam ze de sprong van 90cm als een stijlsprong van 120cm
we (ik en Katrien) waren beide onder de indruk van wat ze liet zien, Katrien zei direct dat ze mss een fjord is maar wel een die een mooie techniek laat zien op moeilijke momenten en dat ze nooit meer achter Githa haar kont zal blijven lanterfanten, gezien de kracht die in die dikke poep schuilt
toen is Katrien er nog even opgegaan om haar rijden met een goede noot te kunnen afsluiten, zij mocht dan nog even ronddraven en een kruisje nemen van 45cm
was even geambeteerd dat ze terug zo lastig deed, maar op zich had ik dit verwacht, zal zo nog enkele keren zijn en dan valt terug het kwartje en is ze weer poeslief