! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
Helaas paste het niet in het bestemmingsplan, anders gezegd ben geheel van mijn wolk gevallen. Tot 3x toe lag ik er bijna naast. Hebben de proeven gereden en we gaan gewoon voor de lol en ervaring. Als hij zo slecht loopt als vandaag, resulteert dat in de slappe lach tijdens de partijen handstand die Bjorn maakt.
Maar ook leuk nieuws! Ik ga a.s. zaterdag ter kennismaking naar een paardenopvang hier in het dorp om aan de slag te gaan als vrijwilliger. Heb er super veel zin in! En natuurlijk hebben ze ook een fjord, hihihi.
http://www.paardenopvangachterhoek.nl/
Maar ook leuk nieuws! Ik ga a.s. zaterdag ter kennismaking naar een paardenopvang hier in het dorp om aan de slag te gaan als vrijwilliger. Heb er super veel zin in! En natuurlijk hebben ze ook een fjord, hihihi.
http://www.paardenopvangachterhoek.nl/
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
aj dat is minder dat je opeens van je roze wolk bent gevallen Anouska
wel leuk dat opvangcentrum voor paarden
dat fjordje is wel zielig, zo jong en dan al in zo een opvang belanden (wel voor het beste uiteindelijk maar toch erg dat het voor zo'n dier zo moet lopen)
wel leuk dat opvangcentrum voor paarden
dat fjordje is wel zielig, zo jong en dan al in zo een opvang belanden (wel voor het beste uiteindelijk maar toch erg dat het voor zo'n dier zo moet lopen)
Oh Yvonne, wat een pech! Moet vast veel pijn hebben gedaan, doorlopen met een gebroken enkel...
Klinkt goed Sofie, ik hoop dat zij je kan helpen!
Stoute Bjorn! Misschien heeft hij verkeerd gelezen Anouska, dacht hij gezien te hebben dat er stond 'A-C in handstand afleggen'
Wat leuk en goed dat je vrijwilligerswerk bij de paardenopvang gaat doen!
Heb vandaag met een stalgenootje een heerlijke rit in de regen gemaakt, rond de 15 km. Bailey had eerst geen zin (ik heb 'n mooiweerpaard, van hem hoeft het niet zo als het regent) maar eenmaal onderweg vond hij het toch wel tof.
Stalgenootje vind hem zo verschrikkelijk braaf, is 'ie ook echt hoor
Klinkt goed Sofie, ik hoop dat zij je kan helpen!
Stoute Bjorn! Misschien heeft hij verkeerd gelezen Anouska, dacht hij gezien te hebben dat er stond 'A-C in handstand afleggen'

Wat leuk en goed dat je vrijwilligerswerk bij de paardenopvang gaat doen!
Heb vandaag met een stalgenootje een heerlijke rit in de regen gemaakt, rond de 15 km. Bailey had eerst geen zin (ik heb 'n mooiweerpaard, van hem hoeft het niet zo als het regent) maar eenmaal onderweg vond hij het toch wel tof.
Stalgenootje vind hem zo verschrikkelijk braaf, is 'ie ook echt hoor

Anouska dat was dus minder geslaagd vandaag, maar je moet maar zo denken een slechte generale is een goede uitvoering.
En wat leuk joh dat je bij dat opvangcentrum kan gaan helpen, die fjord is toch niks mis mee?
Sterre lekker hoor een ritje van 15 km gemaakt
Ik heb vanavond heerlijk op Exel gereden, hij was op een gegeven moment zo heerlijk ontspannen dat hij uit zichzelf ging zakken, hier is de roze wolk nog aanwezig hoor
Alhoewel ik 'm voordat ik ging rijden wel wat kon doen. Het is toch ook een aap ook dat paard van mij, staat hij samen met Vera op de poetsplaats (dat is het voordeel dat alles op Shires is gebouwd, alles is XXL) en is ie aan het klooien geweest met de slang die daar hangt. Ik was even de stal op gaan strooien en toen ik weer buiten kwam trof ik daar dus een zeiknat paard aan. Is die mafferd zo aan het klooien geweest dat ie die slang aan heeft gezet, alleen dat ding hangt hoog en heeft zo'n douchekop eraan, heeft ie onder die douche gestaan
. Gelukkig alleen zijn hoofd en hals, dus ik kon er nog wel een zadel op leggen. En ik kreeg dat ding niet uit, dus die bleef druppelen en elke keer ging hij er weer onder staan en ik hem maar weer weghalen, had ik me omgedraaid om wat te pakken en ja hoor stond ie weer te douchen 

Sterre lekker hoor een ritje van 15 km gemaakt
Ik heb vanavond heerlijk op Exel gereden, hij was op een gegeven moment zo heerlijk ontspannen dat hij uit zichzelf ging zakken, hier is de roze wolk nog aanwezig hoor

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

heerlijk fris paardje, heb je hem de andrelon wel ff aangegeven?
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
lol rare exel
zie Githa dat ook wel doen, maar dan zou het paniek zijn want die heeft niet graag water aan haar hoofd
lig me hier wel een deuk te lachen trouwens
zie Githa dat ook wel doen, maar dan zou het paniek zijn want die heeft niet graag water aan haar hoofd

lig me hier wel een deuk te lachen trouwens
Yvonne ik had niks bij me en ik wilde nog rijden, dus hij mocht niet te nat worden.
Exel is gek op water Sofie, behalve als hij water in moet waar de bodem niet hard is, dan vertikt hij het
Exel is gek op water Sofie, behalve als hij water in moet waar de bodem niet hard is, dan vertikt hij het

wij vinden het voor het ogenblik al veel als Githa zonder veel druk in plassen loopt als Leslie rijdt
vroeger was het altijd een gedoe om ze erdoor te krijgen, nu trekt ze er zich toch niks meer van aan
maar als ze kan en mag zal ze de plas nog liever ontwijken dan erdoor te gaan, ze zou vuil kunnen worden
vroeger was het altijd een gedoe om ze erdoor te krijgen, nu trekt ze er zich toch niks meer van aan
maar als ze kan en mag zal ze de plas nog liever ontwijken dan erdoor te gaan, ze zou vuil kunnen worden

zo is vera ook hoor, die moet ook niks van water hebben, maar Exel is gewoon gek, die speelt ook altijd met water. Waterbakken gaat ie in staan maaien of hij neemt een hap water en dan laat ie dat in je nek vallen is ook een hobby van hem 

das liefde claudia. Hij wil je wassen.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Whahaha, wat een heerlijke humor van Exel, ge-wel-dig!
Oh ja Clau, met die fjord is niks mis hoor.
Oh ja Clau, met die fjord is niks mis hoor.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Ja Exel heeft grapjes, daar kan ik een boek over schrijven wat die in de afgelopen 4,5 jaar allemaal heeft uitgehaald 

Ik kom ook weer even binnenvallen!
Las over een hersenschudding en gebroken enkel

Grappenmaker Exel en stoute Bjorn.
Leuke foto's Sterre, zag ook al je topic in PP voorbij komen!
Met Beauty is alles goed. Ze is zo veranderlijk als het weer, de enige dag kan ik er niks mee en de andere dag is ze op twee pinken te rijden. Gekke fjord

Tessa leuk dat je weer even langs komt en wat betreft dat veranderlijke, daar heb ik er ook 2 van staan hoor, nou moet ik zeggen dat Vera erger is dan Exel, ik merk bij haar ook dat de ene keer niks lukt en de andere keer voel ik me net Anky
Exel is op dat gebied veel stabieler in z'n gedrag, die is gewoon altijd ondeugend 

Haha, lekker gekke Exel. Geweldig toch als je paard voor je besluit wanneer het tijd is om te douchen
Leuk om weer wat van je te horen Tessa! Laat je weten hoe het ging op de wedstrijd? Leuke foto's en zo zien we graag!
Toen afgelopen week Bailey's vorige eigenaar op bezoek was had zij het idee dat hij gegroeid was. Vandaag hadden we tutdag, dus tijd zat om hem eens goed te bestuderen en ik denk echt dat ze gelijk heeft! Binnenkort maar weer eens de meetlat mee naar stal nemen om te checken

Leuk om weer wat van je te horen Tessa! Laat je weten hoe het ging op de wedstrijd? Leuke foto's en zo zien we graag!
Toen afgelopen week Bailey's vorige eigenaar op bezoek was had zij het idee dat hij gegroeid was. Vandaag hadden we tutdag, dus tijd zat om hem eens goed te bestuderen en ik denk echt dat ze gelijk heeft! Binnenkort maar weer eens de meetlat mee naar stal nemen om te checken

Ik heb geen recente foto's, ik moet Mike een x zien te strikken maja die is altijd druk
Heerlijk Sterre, zo'n tutdag!

Heerlijk Sterre, zo'n tutdag!
lekker Sterre zo'n tutdag, kunnen die paarden ook zo van genieten
Tessa gewoon Mike een keer meesleuren naar stal en een fotocamera in z'n handen duwen
Vanmorgen lekker buitenritje gemaakt met Vera en Exel, de dochter van een kennisje van mij is meegeweest (Vera is nog op vakantie) op Exel en hij was zo super braaf bij haar. Vera was weer erg voorwaarts, ik weet niet die heeft hoor, volgens mij zit ze gewoon hartstikke goed in haar velletje
Wel gelachen, want we waren op een pad aan het draven en daar lag een boomtak overheen, zo'n 20 cm dik ofzo, niks bijzonders. Dus ik zei zo tegen dat meisje van ik ga eens kijken of Vera dit springwaardig vind en ja hoor jump daar gingen we. En Exel dacht ow maar dat kan ik ook, alleen dat meisje had nog nooit gesprongen, dus ik dacht ojee
Kijk ik naast me, zit ze daar met een grijns van oor tot oor, ze vond het geweldig
Ik ben gewoon zo ontzettend trots op die 2, wat een rijkdom heb ik toch eigenlijk staan daar zwijmel
Tessa gewoon Mike een keer meesleuren naar stal en een fotocamera in z'n handen duwen

Vanmorgen lekker buitenritje gemaakt met Vera en Exel, de dochter van een kennisje van mij is meegeweest (Vera is nog op vakantie) op Exel en hij was zo super braaf bij haar. Vera was weer erg voorwaarts, ik weet niet die heeft hoor, volgens mij zit ze gewoon hartstikke goed in haar velletje

Ik ben gewoon zo ontzettend trots op die 2, wat een rijkdom heb ik toch eigenlijk staan daar zwijmel

Tadaaa!

alleen was het geheugenkaartje vol dus was net aan het rijden en toen konden we geen foto's meer maken
Fijn dat Exel zou braaf was!

alleen was het geheugenkaartje vol dus was net aan het rijden en toen konden we geen foto's meer maken

Fijn dat Exel zou braaf was!
- Ilonka
Ik kom weer even buurten en denk meteen 'WAUW' Tjogne wat ziet dat er goed uit Tessa!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
dat ziet er goed uit zeg Tessa, wat heb jij voor zadel? Het ziet er heel erg comfortabel uit