Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!
Re: Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!
Kun je niet met de eigenaar van dat paard praten om samen tot een oplossing te komen? Anders zou ik toch Vera en Exel apart zetten, blijven ze iig heel.
Heb vandaag alleen de staart gedaan, te veel staan beppen op stal. Manen zijn morgen aan de beurt. Heb ook de Green spot remover uitgeprobeerd, écht dat is dé uitvinding van de eeuw!
Heb vandaag alleen de staart gedaan, te veel staan beppen op stal. Manen zijn morgen aan de beurt. Heb ook de Green spot remover uitgeprobeerd, écht dat is dé uitvinding van de eeuw!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
ja alleen zie ik die dus nooit, die hebben daar 2 paarden op die wei staan en doen er totally niks mee. Ja ze worden af en toe bij hun het erf op gehaald (wonen aan die wei), maar zelf die wei in komen doen ze nietAnouska schreef:Kun je niet met de eigenaar van dat paard praten om samen tot een oplossing te komen? Anders zou ik toch Vera en Exel apart zetten, blijven ze iig heel.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Wat een rotsituatie zeg, Claudia! Inderdaad zou het het mooiste zijn als dat paard ergens anders zou komen te staan, dat is namelijk de boosdoener.....
Maarja dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan!
Ik ben blij! Benthe staat weer voor even bij mij aan huis
Ik heb zaterdag een clinic, dus dan is het makkelijker qua vervoer. En dan kan ik tot 11 sept (keuring) haar mooi in de gaten houden qua voeding en haar vaak rijden (ik ga weer bij mijn moeder wonen ivm stage en dat is best ver van het weiland waar Benthe stond).
Heeeeeeeerlijk uitzicht!
Maarja dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan!
Ik ben blij! Benthe staat weer voor even bij mij aan huis

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Lekker Marleen!
Ik ben bijna klaar met inpakken..morgen 8 dagen ponykamp met Beer!
Ik ben bijna klaar met inpakken..morgen 8 dagen ponykamp met Beer!
ik ga morgen de eigenaar van de wei bellen en dan aan hem voorleggen dat het dus een gevaarlijke situatie dreigt te worden.
Wat gaaf Marleen je paardje aan huis, wat zal jij genieten
Als ik je niet meer spreek Kristel, bij deze alvast een hele fijne week op kamp
Wat gaaf Marleen je paardje aan huis, wat zal jij genieten

Als ik je niet meer spreek Kristel, bij deze alvast een hele fijne week op kamp

pfff
ben moe, ben op
nog vrijdag en de hele volgende week werken en dan ben ik pas in zwangerschapsrust, duurt veel te lang
vandaag zijn we nog even bij de paarden geweest
Githa was vandaag de coolste pony ooit
geen trukendoos bij ons
leslie is op haar gestapt zonder zadel en hoofdstel, gewoon halster op, en ze was braaf te rijden op de grote buitenpiste
ze heeft geen voet miszet, raar he. wetende dat ze tot vorig jaar constant schrik had op die piste, kun je ze nu zonder iets op rijden
deze zaterdag komt katrien terug en ga ik Githa haar manen knippen en bij jalenka wat haren weg proberen te knippen aan de baard, oren en koten (of zou ik dit toch maar laten hangen?
)
leuk marleen om je paardje dicht bij je staan te hebben
ben moe, ben op
nog vrijdag en de hele volgende week werken en dan ben ik pas in zwangerschapsrust, duurt veel te lang
vandaag zijn we nog even bij de paarden geweest
Githa was vandaag de coolste pony ooit
geen trukendoos bij ons
leslie is op haar gestapt zonder zadel en hoofdstel, gewoon halster op, en ze was braaf te rijden op de grote buitenpiste

ze heeft geen voet miszet, raar he. wetende dat ze tot vorig jaar constant schrik had op die piste, kun je ze nu zonder iets op rijden

deze zaterdag komt katrien terug en ga ik Githa haar manen knippen en bij jalenka wat haren weg proberen te knippen aan de baard, oren en koten (of zou ik dit toch maar laten hangen?

leuk marleen om je paardje dicht bij je staan te hebben
Lekker he Marleen, paardje aan huis?
Leuk op ponykamp! Heb je daar wel internet, anders moeten we je 8 dagen missen en mis je de uitslagen van de keuring in Vorden.
Kom op Sofie, nog 1 week en dan heb je zwangerschapsverlof!
Leuk op ponykamp! Heb je daar wel internet, anders moeten we je 8 dagen missen en mis je de uitslagen van de keuring in Vorden.
Kom op Sofie, nog 1 week en dan heb je zwangerschapsverlof!
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Geen internet en ook geen hippe foon waar ik op kan internetten!
Sofie, ik zou de beenharen lekker laten..niet afknippen! Knappe Githa!
Anous, succes in Vorden!!!!
Clau, succes, komt vast goed!
Sofie, ik zou de beenharen lekker laten..niet afknippen! Knappe Githa!
Anous, succes in Vorden!!!!
Clau, succes, komt vast goed!
Kom net bij de Osteopaat vandaan, was wel even schrikken. Had zelf al het idee dat er een paar wervels scheef zaten. Dat bleek dus niet alles te zijn! Conclusie: 3 lendenwervels, 4 wervels tussen mijn schouderbladen, bekken scheef en mijn voet (waar Bjørn op gestaan heeft) blijkt ook niet goed te zijn. Is nog steeds dik. Over 3 weken moet ik weer komen. De 30e komt de zadelmaker, ligt ook niet goed, en dan gaan we weer rijden.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
zo dat is niet mis Anouska 

En tot overmaat van ramp, heb ik Bjørn vanavond ook nog verknipt. Morgen maar eens zien wat er te redden valt, Truus (Yfkelover) is morgenochtend ook op stal (haar kids lessen bij ons) met haar maar eens kijken.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
oef toch de zenuwen?
Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met de weide eigenaar en ik mag die 2 van mij apart zetten. Dus zondag maar eens kijken wat de eigenaar van de shet, welsh en haflinger gaat doen, wil hij ze bij die anderen houden dan gaan die van mij gewoon apart
Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met de weide eigenaar en ik mag die 2 van mij apart zetten. Dus zondag maar eens kijken wat de eigenaar van de shet, welsh en haflinger gaat doen, wil hij ze bij die anderen houden dan gaan die van mij gewoon apart

hehe
jep nog welgeteld 5 dagen te gaan werken
zal blij zijn
morgen weer bij de paarden en normaal ga ik Githa haar manen dan knippen
Jalenka zal voor zondag zijn of het volgende weekend
Kristel veel plezier gewenst op kamp
jep nog welgeteld 5 dagen te gaan werken
zal blij zijn
morgen weer bij de paarden en normaal ga ik Githa haar manen dan knippen
Jalenka zal voor zondag zijn of het volgende weekend
Kristel veel plezier gewenst op kamp
Denk toch wel een beetje zenuwen en een ongeduldig paard, de combinatie dus, hihihi. Fijn dat die 2 van jou apart mogen Clau, ben benieuwd wat die anderen gaan doen.
Lekker aftellen Sofie! Had je niet bij mij kunnen komen knippen?
Lekker aftellen Sofie! Had je niet bij mij kunnen komen knippen?

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Oei dat is geen best nieuws, Anouska... En die manen.. Tsja daar kijken ze morgen dan maar overheen
Heeeel veel succes! Ik ben heel benieuwd met wat voor uitslag je met Berend
terug komt
Kris veel plezier! Super dat Beeremans mee kan
.
Claudia dat is goed nieuws, toch? Heb je er iig geen last meer van!
Sofie nog even succes de laatste dagen!! Op welke datum ben je uitgerekent?? Weten jullie eigenlijk al wat het wordt?
Ik heb reuze zin in morgen! Clinic!
Hoop dat ik een boel nieuwe inzichten en tips krijg!

Kris veel plezier! Super dat Beeremans mee kan

Claudia dat is goed nieuws, toch? Heb je er iig geen last meer van!
Sofie nog even succes de laatste dagen!! Op welke datum ben je uitgerekent?? Weten jullie eigenlijk al wat het wordt?
Ik heb reuze zin in morgen! Clinic!

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Wat een vervelend probleem Claudia. Heel moeilijk, zo'n paard dat blijkbaar niet weet hoe je normaal in een kudde moet functioneren. Apart zetten van Exel en Vera is natuurlijk niet ideaal, maar als de eigenaar van het moeilijke paard helemaal niet bezig is met z'n paardjes zou ik zo snel ook geen andere oplossing weten. Je paardjes moeten wel heel blijven natuurlijk!
Wat lekker Marleen, dat Benthe even aan huis staat! Veel plezier met de Clinic morgen!
Heel veel plezier op ponykamp Kristel.
Nog even doorbijten Sofie! Nog een paar daagjes maar.
Bah Anouska, dat nieuws van de osteopaat klinkt zeker niet lekker zeg. Pffff...
Wat lekker Marleen, dat Benthe even aan huis staat! Veel plezier met de Clinic morgen!
Heel veel plezier op ponykamp Kristel.
Nog even doorbijten Sofie! Nog een paar daagjes maar.
Bah Anouska, dat nieuws van de osteopaat klinkt zeker niet lekker zeg. Pffff...
De meeste mensen kijken je maar stom aan, als je zegt dat je naar de ostepate gaat. Denken dat het hetzelfde is als een fysio...
Ik mag de 30e weer, in Buren. Ik heb er altijd wel baat bij.
Fijn hoor, rug en nek klachten. En de oorzaak? Joost mag het weten. Ik vermoed dat het gekomen is doordat ik jáááren geleden van een ladder gelazerd ben, via een schraag, op het beton. Maarja, dat blijft giswerk...
Sterkte ermee, Anouska!
Ik mag de 30e weer, in Buren. Ik heb er altijd wel baat bij.
Fijn hoor, rug en nek klachten. En de oorzaak? Joost mag het weten. Ik vermoed dat het gekomen is doordat ik jáááren geleden van een ladder gelazerd ben, via een schraag, op het beton. Maarja, dat blijft giswerk...
Sterkte ermee, Anouska!
Beauty
Toch fijn juist Mike, dat je baat hebt bij je osteopaat?
Het is zo vervelend (druk ik me nog lief uit) als je met van die rotklachten rondloopt, als er dan iets is dat helpt is het alleen maar goed. Maakt niet uit wat andere mensen denken.
Bailey lijkt trouwens echt helemaal blij te zijn nu ik me weer beter voel; hij is zo verschrikkelijk energiek! Gisteren een rustig stapritje zonder zadel gemaakt met stalgenootje en haar kleine zusje op haar paard, Bailey maakte er een hele show van. 'Wat stapritje? Ik wil wel weer hard werken baas!'
Ben vandaag bezig geweest met wat dingen op een rijtje zetten. Ik ga nu voor mezelf beginnen, dus dan moeten er dingen gergeld worden
Het is zo vervelend (druk ik me nog lief uit) als je met van die rotklachten rondloopt, als er dan iets is dat helpt is het alleen maar goed. Maakt niet uit wat andere mensen denken.
Bailey lijkt trouwens echt helemaal blij te zijn nu ik me weer beter voel; hij is zo verschrikkelijk energiek! Gisteren een rustig stapritje zonder zadel gemaakt met stalgenootje en haar kleine zusje op haar paard, Bailey maakte er een hele show van. 'Wat stapritje? Ik wil wel weer hard werken baas!'

Ben vandaag bezig geweest met wat dingen op een rijtje zetten. Ik ga nu voor mezelf beginnen, dus dan moeten er dingen gergeld worden
Laatst gewijzigd door Bailey op za 21 aug 2010, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Marleen: Woensdag hoef ik pas naar de keuring
en veel plezier bij de clinic.
Vondt het heerlijk bij de Osteopaat Mike. Moet wel zeggen dat ik vandaag zo stijf als een plank ben. Voel spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had, hihihi. Mijn lichaam heeft zich al ruim een jaar gecompenseerd, voelt dus heel raar nu alles weer recht zit. Mijn bekken stonden ook nog scheef. Rechterkant naar voren gedraait en omhoog, had ook idee dat rechterbeen korter was, klopt precies, hihihi.
Fijn dat Bailey weer happy is Sterre!

Vondt het heerlijk bij de Osteopaat Mike. Moet wel zeggen dat ik vandaag zo stijf als een plank ben. Voel spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had, hihihi. Mijn lichaam heeft zich al ruim een jaar gecompenseerd, voelt dus heel raar nu alles weer recht zit. Mijn bekken stonden ook nog scheef. Rechterkant naar voren gedraait en omhoog, had ook idee dat rechterbeen korter was, klopt precies, hihihi.
Fijn dat Bailey weer happy is Sterre!
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Haha Anouska, je kan nooit zo stijve plank zijn! Bij mij zij'n de spieren achter op m'n been erg verkort dus gister zat fysio aan m'n been te trekken van doet dit pijn in je rug? Nee maar wel in m'n been, die is niet zo lenig
Wel vervelend zeg dat er zoveel mis is, hopelijk gaat het snel beter
En de keuring gaat ook goed komen, zal vast meevallen hoe z'n manen eruit zien! (heb je Beauty's manen niet goed bekeken zeker op de foto
)
Goed nieuws toch Claudia, dat je ze apart mag zetten! Zou ik ook gedaan hebben hoor.
Marleen, heel veel plezier met clinic!!
Gekke Bailey, hij doet ook altijd zijn best he
wat ga je het komende jaar precies doen?
Donderdag heel stalgenootje op Beauty gereden, die wist zich geen raad ermee zo sterk en vervelend! Als ze aan het stappoen was kreeg wilde ze niet meer draven, was ze aan het draven dan niet meer willen stappen. bij teugels op maat nemen ervandoor gaan
En ze rijdt bolle juist altijd heel netjes, dus als het haar al niet lukt.. Geloof dat ik d'r verpest heb.. Ben daarna wel ff in tranen uitgebarsten.. Mag zelf niet rijden en op deze manier kan ik ook niemand vinden die het wel wil
Ze heeft laatste tijd teveel vrij gehad en daar wordt ze juist vervelend door, vandaar dat ik d'r niet gewoon vakentie wil geven. (zit nu niks anders op vrees ik.. )
Gister heeft een vriendin erop gereden, was voor de eerste keer. Dat ging wel netjes. Nog steeds mega sterk natuurlijk maar niet meer zo dwars als de dag ervoor.
Zit er toch over te denken om een bijrijder te zoeken, iemand die lekker dressuurmatig met haar aan de slag kan.. Denk dat ik eerst maar eens oproepje hier op fw plaats.. Komt groot project aan op werk dus krijg het alleen maar drukker..
Vandaag maar freestylen met bolle. O nee, Mike zei dat ie wel ging rijden vandaag
Morgen met de trailer naar het bos en lekker wandelen

Wel vervelend zeg dat er zoveel mis is, hopelijk gaat het snel beter

Goed nieuws toch Claudia, dat je ze apart mag zetten! Zou ik ook gedaan hebben hoor.
Marleen, heel veel plezier met clinic!!

Gekke Bailey, hij doet ook altijd zijn best he

Donderdag heel stalgenootje op Beauty gereden, die wist zich geen raad ermee zo sterk en vervelend! Als ze aan het stappoen was kreeg wilde ze niet meer draven, was ze aan het draven dan niet meer willen stappen. bij teugels op maat nemen ervandoor gaan

Gister heeft een vriendin erop gereden, was voor de eerste keer. Dat ging wel netjes. Nog steeds mega sterk natuurlijk maar niet meer zo dwars als de dag ervoor.
Zit er toch over te denken om een bijrijder te zoeken, iemand die lekker dressuurmatig met haar aan de slag kan.. Denk dat ik eerst maar eens oproepje hier op fw plaats.. Komt groot project aan op werk dus krijg het alleen maar drukker..
Vandaag maar freestylen met bolle. O nee, Mike zei dat ie wel ging rijden vandaag

Morgen met de trailer naar het bos en lekker wandelen