3-jarigen topic
Ik niet hoor, eigenaresse en dochter nemen de taak dit keer op zich. Maar het is wel de bedoeling dat ie zadelmak en stuurbaar in 3 gangen moet kunnen zijn volgens mij. Daarnaast gaan ze binnenkort ook met tuig, band en kar aan de slag denk ik.Brittlover schreef:wat spannend gaan jullie hem ook gelijk inrijden en eventueel doorrijden?
Zodat ie over een paar maand als beleerde grote ruin in de verkoop gaat.
Geluk is de vrucht van intens werk
Hier was alles een stuk minder, had niet veel gescheeld of ik had heel FW op frikandellen kunnen trakteren. Ik kwam op stal en zie daar een fjord over het erf vliegen met iemand erachter bungelend aan een touw. Aangezien we maar 1 fjord op stal hebben.......! Heb hem zo snel mogelijk overgepakt en hij werd wat rustiger. Maar toen begon het gedonder weer, helaas ben ik niet voor 1 gat te vangen en na een flinke brul was het weer over. Heeft ff iemand een zweep voor me gehaald, want wist precies hoe de vork in de steel zat en wat hij daarna uit zou halen. En inderdaad, hij ging op de achterbenen en sloeg heerlijk met de voorbenen. We hebben een heel goed gesprek gehad met z'n 3en (Bjorn, zweep en ik) en niks meer aan het handje. Ging weer als vanouds. Totdat ik ging longeren. Meneer vond het nodig om te denken dat ik chinees sprak vandaag. We konden vandaag niet meer stappen en halthouden aan de longe. Tja, als je een baasje hebt wat altijd afsluit na een goed moment heb je alleen jezelf ermee te pakken. Na 1,5 uur aan de longe te hebben gelopen, is het kwartje eindelijk gevallen en heb ik het toch weer goed afgesloten. Hij bleek de hele week al zo bezig te zijn, heb er alleen zelf nog niet eerder problemen van ondervonden tot vandaag. Wat zal hij morgen spierpijn hebben, eigen schuld. Ik heb engelen gedult, bij mij kan veel, maar eens houd het bij mij ook een keer op.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Ohoh Anous, das niet zo mooi! Wat kunnen het dan draakjes zijn he? Maar jij hebt iig weer laten zien dat jij de baass bent! (ben erg benieuwd hoe Bjorn er nu uitziet trouwens)
Vanuit hier even geen nieuws, weet nog niet wanneer ik Shadow weg kan brengen.
Vanuit hier even geen nieuws, weet nog niet wanneer ik Shadow weg kan brengen.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Binky heeft mooi rustig lesje gehad vandaag, bit kauwen, borstel erover, schaar door de manen, schoftje op, staartriem en singel vast en ik die er naast stond te springen en doen...boeit m allemaal weinig (ja bit was even vreemd)
Benieuwd hoe die de rest gaat oppakken.
Benieuwd hoe die de rest gaat oppakken.
Geluk is de vrucht van intens werk
@ Daphne: Tja, het is en blijft een hengst. Momenteel heeft hij nog maar respect voor 2 personen, de staleigenaar en ik.
Wel jammer dat je nog niet weet wanneer je Shadow kan brengen.
@ Esther: Hormonen ook, hij is momenteel gewoon heel heet en dominant.
@ Annabel: Komt vast goed met Binky.
Wel jammer dat je nog niet weet wanneer je Shadow kan brengen.
@ Esther: Hormonen ook, hij is momenteel gewoon heel heet en dominant.
@ Annabel: Komt vast goed met Binky.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- Brittlover
ow spannend, hoop maar dat ze snel went
britt went nu wel wat aan haar stal. als haar buurvrouw nu eigenlijk door de tralies heen wil vliegn kijkt ze haar zo aan van lukt niet he
vandaag heeft ze weer een nieuw vriendje ontmoet en is in love
ze hebben de hele middag samen in de wei gestaan.
britt went nu wel wat aan haar stal. als haar buurvrouw nu eigenlijk door de tralies heen wil vliegn kijkt ze haar zo aan van lukt niet he

vandaag heeft ze weer een nieuw vriendje ontmoet en is in love
ze hebben de hele middag samen in de wei gestaan.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Hoe vindt Shadow het in Breda Daphne?
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- Brittlover
Shadow is niet naar Breda, daar was helaas nog geen plek. Ze staat nu bij mijn bijrijdpaard Bas op stal, waar ze het al goed mee kan vinden. Ze is nu superhengstig ineens, maar dat komt door Bas, die is namelijk nog hengst.
Ik laat ze nu gewoon lekker wennen aan de nieuwe stal en alles, en ik hoop dat ze dan van hetvoorjaar wel naar Breda toe kan.
Voorlopig lijkt ze het naar dr zin te hebben. Ze is vrij rustig en vindt alles interessant
Ik laat ze nu gewoon lekker wennen aan de nieuwe stal en alles, en ik hoop dat ze dan van hetvoorjaar wel naar Breda toe kan.
Voorlopig lijkt ze het naar dr zin te hebben. Ze is vrij rustig en vindt alles interessant
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Bente is nog een ukkie en daar ga ik dus nog niet op zitten..
Ze weet volgens mij haar houding tegen Alinde niet, de ene keer mag Alinde niet mee eten en de andere keer, als Alinde bij haar bultje staat, schuifelt ze er naar toe om gezellig samen te eten.. Kan me voorstellen dat Alinde denkt, wat wil je nou??
Ze weet volgens mij haar houding tegen Alinde niet, de ene keer mag Alinde niet mee eten en de andere keer, als Alinde bij haar bultje staat, schuifelt ze er naar toe om gezellig samen te eten.. Kan me voorstellen dat Alinde denkt, wat wil je nou??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Tja, soms snap je ze toch niet Esther.
www.fitenvitaaldier.nl