Jaarlingtopic deel 3
- Senna&Cajra
@Orion,geen idee welke maat het is,ik denk 175/185.Maar deze deken is speciaal voor een Merens gemaakt en de hals is nauwer gemaakt.
Ciara gaat vrijdagochtend verhuizen
spannend hoor!
Ciara gaat vrijdagochtend verhuizen

Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/

Vanmorgen Ciara verhuisd dichterbij huis.Het ging erg goed gelukkig.En de shet bij wie ze komt te staan was erg lief voor haar(zo niet moest hij ergens anders heen)

Noujah, gefeliciteerd Yvette en Reinou
Caylinn is officieel nog steeds een lelijke eend (76767=33) had ik eigenlijk ook wel verwacht. Gelukkig was ze wel super braaf,
ze was nog nooit alleen mee geweest op de trailer, deed ze super braaf. Op het terrein zelf was ze ook heel erg braaf (veel
braver dan sommige andere jonge Fjorden
) En de bemerkingen op het papiertje zijn allemaal ruim overkoombaar en ik
was het er zelf ook mee eens. Ze is gewoon nog een slungeltje, als dat minder is, zijn alle bemerkingen ook minder van
toepassing. Jan en Jose waren in ieder geval heel erg over haar te spreken
En ze lijkt onwijs veel op Marga, ik vind
haar een toppertje!

Caylinn is officieel nog steeds een lelijke eend (76767=33) had ik eigenlijk ook wel verwacht. Gelukkig was ze wel super braaf,
ze was nog nooit alleen mee geweest op de trailer, deed ze super braaf. Op het terrein zelf was ze ook heel erg braaf (veel
braver dan sommige andere jonge Fjorden

was het er zelf ook mee eens. Ze is gewoon nog een slungeltje, als dat minder is, zijn alle bemerkingen ook minder van
toepassing. Jan en Jose waren in ieder geval heel erg over haar te spreken

haar een toppertje!

Ereplaatsje voor

Nou zo is het hoor,het is en blijft jouw topertje
Komt helemaal goed!

Komt helemaal goed!
Vraagje denken jullie dat Ciara over een hek kan springen met ongeveer 2 meter tot een muur?Ze stond aan de andere kant van het hek aan de balen kuil te eten.Wel een schaafwond aan haar rechteronderbeen en een schaafwond aan haar heup.en de shet was ook uit het landje,maar die liep bij de andere shetten in het grote land. Het hek zat dicht en was verbogen..... Nu staat ze dus alleen met de geiten.Ze was verder niet bezweet of wat,ik vind het een raar verhaal?
Caylinn lijkt echt heel erg op Marga!! Maar het commentaar was inderdaad terecht, slapjes in de achterhand, weinig bespierd.. Maar dat wist je zelf ook al, als ze volwassen is en en je haar kunt trainen is dat vast zo weg..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Vond Caylinn echt enorm gegroeid
, ook wat overbouwd nu en verder had ze precies hetzelfde als het reinar-veulen uit Yanneke, groot, wat sjieker met lange slanke benen, waardoor er nog te weinig kracht van achteren weg komt.
Maar van voor gaf ze wel al leuk showtje weg, achter kon het alleen niet bijhouden, maar dat komt met training wel.
Vond trouwens de uitspraak van je pa niet gegrond, over de kwaliteit van de andere fjorden in jullie rubriek.
Had Caylinn trouwens exact dezelfde punten als vorig jaar of was er ook nog iets anders?
Schattig zo trouwens Ciara met die geitjes en het klinkt er wel naar dat je een wannabe-springster hebt haha. Wat fjorden soms wel niet kunnen. (hebben hier ook al eens gehad dat ze over het bakhek wisten te komen op bijzondere wijze...en achter de miezerige lintjes in het land blijven ze dan weer wel staan
)

Maar van voor gaf ze wel al leuk showtje weg, achter kon het alleen niet bijhouden, maar dat komt met training wel.
Vond trouwens de uitspraak van je pa niet gegrond, over de kwaliteit van de andere fjorden in jullie rubriek.
Had Caylinn trouwens exact dezelfde punten als vorig jaar of was er ook nog iets anders?
Schattig zo trouwens Ciara met die geitjes en het klinkt er wel naar dat je een wannabe-springster hebt haha. Wat fjorden soms wel niet kunnen. (hebben hier ook al eens gehad dat ze over het bakhek wisten te komen op bijzondere wijze...en achter de miezerige lintjes in het land blijven ze dan weer wel staan

Geluk is de vrucht van intens werk
Volgens mij waren het precies dezelfde punten. En laten we het er maar op houden dat mijn vader gewoon teleurgesteld was...Bella schreef:Vond Caylinn echt enorm gegroeid, ook wat overbouwd nu en verder had ze precies hetzelfde als het reinar-veulen uit Yanneke, groot, wat sjieker met lange slanke benen, waardoor er nog te weinig kracht van achteren weg komt.
Caylinn is inderdaad heel erg snel gegroeid, ik heb gevoerd wat ze op kan en nog kwam het er alleen aan de bovenkant aan, niet
aan de zijkanten. Maar toch zie ik al wat verschil in de breedte van haar borst, dus het zit er al wel een beetje aan te komen

Ik denk/hoop dat er nog wel meer in zit dan dit. Tjah, teleurgesteld ben je wel natuurlijk, maar ik vind haar zelf wel heel leuk
en ze heeft een gewéldig karakter

Ereplaatsje voor

Ik had vandaag Louis aan de foon, hij vroeg of Hayco mee moest naar NL om te laten castreren (Lunner wordt nl. daar gedaan).
Heb ff zitten denken en besloten dat ik toch maar hier ga laten doen bij de DA. Ik wil mijn ventje niet zomaar meegeven aan mensen die ik helemaal niet ken
Ik ga binnekort dan maar eens bellen voor een afspraak. Hij kan dan naar 'huis' komen zodat hij daar kan gedaan worden en als het genezen is kan hij weer terug naar de wei.
Heb ff zitten denken en besloten dat ik toch maar hier ga laten doen bij de DA. Ik wil mijn ventje niet zomaar meegeven aan mensen die ik helemaal niet ken

Ik ga binnekort dan maar eens bellen voor een afspraak. Hij kan dan naar 'huis' komen zodat hij daar kan gedaan worden en als het genezen is kan hij weer terug naar de wei.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Die herkent je nog wel ,hooryvette schreef:Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met mijn jaarling is (schaam). Ben net op vakantie geweest en nog geen tijd gehad om langs te gaan. Ga hem morgen weer knuffelen, hopelijk herkent hij me nog

Die van mij is op het moment een vreselijke draak.
Maandagavond kwam ik thuis en vond dat ze er een beetje gek bij stonden. Ik ga kijken, hebben ze de hele afrastering gesloopt. & palen kapot alle draden los. en ze stonden er vrolijk tussen.
Dus hebben ze verplicht een paar dagen op stal gestaan.
Alles is weer gemaakt en een nieuwe stroomklok erop en hop de wei in.
Wat doet Coen......? gaat vol met zijn bordt tegen de draad staan en voelt de stroom niet eens.(en er staat echt veel op, de meter slaat uit tot 4 lampjes). Dus ik ga na het weekend (als hij zijn leven niet betert) zijn borst een stukje kaal scheren

Deze fratsen heeft Alco nooit gedaan.
Ik krijg de hik van ze op het moment

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Cyra heeft een nieuwe hobby: door de sloot draven
Madam gaat tot haar sprong het water in, denderd dan door de sloot heen en komt er werkelijk helemaal zwart en bemodderd uit. Ow en ja, ook zij duikt hiervoor onder het draadje door
Misschien vind ze dr gele kleur niet leuk als enige gele in de groep.

Madam gaat tot haar sprong het water in, denderd dan door de sloot heen en komt er werkelijk helemaal zwart en bemodderd uit. Ow en ja, ook zij duikt hiervoor onder het draadje door

Misschien vind ze dr gele kleur niet leuk als enige gele in de groep.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008