Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
chelle37
Bericht
door chelle37 » za 06 aug 2011, 08:22
hoi ik ben michelle 37 jaar en ik had een fjord genaamd olav...ik moest olav wegdoen omdat ik financieel niet meer voor hem kon sorgen en hij beter verdiende ...sodoende heb ik hem naar een vriendin gedaan met de voorwaarde dat als het niet meer sou gaan dat hij terug kom bij mij....hem wegdoen ging me al aan me hart en nu heeft se hem verkocht en wil se mij niet seggen waar die is...daarom mijn vraag kan ik hier een advertentie plaatsen...hij is een stuk van me leven en ik mis hem nog iedere dag..ik wil alleen weten waar die is want die vrouw had in de ad gesegt dat die alles prima vind en dat is niet so ...dus ik ben bang dat die op de slacht eindigt en dat verdient die echt niet...kunnen jullie me helpen ...?
het gaat om olav 18 jaar een pittige fjord maar als die voor je gaat gaat die door het vuur voor je
hij heeft lichte atrose in sijn achterbenen en hij is verkocht vanuit pernis van mevr groeneweg tesamen met een haflinger van 14 jaar
aub wie weet wat alvast bedankt
Voor altijd in me hart....Olav
-
fypsi2
-
Contacteer:
Bericht
door fypsi2 » za 06 aug 2011, 15:57
ooh wat erg dit

wat een vriendin zeg, als ze je zoiets flikt...
Ik heb geen idee waar Olav is, en kan je verzekeren dat die pijn die je voelt BLIJFT maar bovenalles hoop ik dat je vriendin zich gaat bedenken en je toch gaat zeggen waar jou Olav is, want op zo`n manier een paard te moeten missen dat doet pijn. Ik kan erover meepraten.
Heel veel sterkte
Gr.Jolanda
-
Fran
Bericht
door Fran » za 06 aug 2011, 20:58
Op FW kun je zeker een oproepje doen voor je fjord.
Misschien handig om te vermelden wie zijn ouders zijn? Klopt zijn leeftijd wel?
Mijn Olaf is nu 17, namelijk van 1994.
Iedergeval welkom hier, en succes met je zoektocht. Op bokt.nl kun je ook een advertentie plaatsen, daar kijken wat meer mensen. Of bijv. op marktplaats. Je kunt ook het stamboek mailen.
Sorry dat ik het zeg, maar doet het knopje van je 'z' het niet? hihi, er zitten nogal wat foutjes in je tekst.