Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
Ootje
Bericht
door Ootje » vr 03 jun 2011, 16:30
Nog gefeliciteerd met Pablo!
Gisteren en vandaag ben ik met 6 vriendinnen en hun (verzorg)paarden op 'kamp' geweest. Elk jaar hebben we op de manege ponykampen voor kinderen en het leek ons leuk om nu eens een kamp voor onszelf te organiseren

.
Gisterenavond zijn we lekker lang buiten wezen rijden en vanmorgen hebben we pootje gebadderd in de Lek. Odette gaat niet verder dan tot haar knieen in het water, maar dat mag de pret niet drukken.
Odette&Fenna
-
Marijke_
Bericht
door Marijke_ » vr 03 jun 2011, 22:01
Klinkt als een erg leuk ponykamp! En jullie hebben gelijk er ook een voor jullie zelf te organiseren. Heerlijk is dat!
Hoe ouder hoe gekker denk ik...Ik haalde Pablo vanavond uit de wei. Om even te tutten en een hapje te eten. Maar na het poedelen dacht ik even kijken hoe hij loopt. De hoefsmid laat een beetje op zich wachten en sinds een weekje loopt hij erg gevoelig. Ik heb zijn ijzers er met de sneeuw onder vandaan laten halen en daarna is de hoefsmid uiteraard nog wel geweest. Die gaf aan dat de kwaliteit van zijn hoeven dusdanig is dat hij het zonder ijzer zou proberen, dus dat advies heb ik opgevolgd. Nu loopt hij sinds een tijdje toch wat gevoelig dus ik wil hem graag weer op ijzers hebben. Maar hoefsmid belt niet terug.... Nouja ik liet hem dus even in de bak lopen vanavond gewoon los om te kijken hij hoe loopt maar meneer bleef als een idioot rond galopperen....Pabloooo het is veel te warm

. Ik ben op een gegeven moment maar gaan zitten en meneer bleef gaan haha. Zonder hinikken of stress overigens naar de rest van de groep. Het is zo'n lekker jochie

.
Morgan!!

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
roos
Bericht
door roos » za 04 jun 2011, 07:25
Ik maak een nieuw topic, want we zijn bij blz 35

nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god

Dancer Trotse mama van Jasmijn en
Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug