Mag ik me even voorstellen?

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Bella
Contacteer:

Re: Mag ik me even voorstellen?

Bericht door Bella » do 07 apr 2011, 19:19

Welkom :D

Ik ben Annabel, 25 jaar en mag mezelf de 'grote zus' van Janna noemen, die nog vergeet dat ze zich ook best mag 'uitleven' op mijn paarden. Dit zijn de bijna tweejarige merrie Flamingo en bijna driejarige NMPRSje Flower, die voorheen bij Esther woonde en bij Marieke hier geboren is. Maar het meest 'mijn' is toch wel de ruin Binkie die momenteel de tweepaardscontainer deelt met zijn grote vriend en tevens halfbroer Dieter.
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » do 07 apr 2011, 19:55

En dan hier de Esther die eerder eigenaresse was van Flower!!
Ook regelmatig te vinden in Wanneperveen, maar meer rondhangen dan wat doen. Als ik met paarden bezig ben zijn het mijn eigen dieren. Heb 4 exemplaren, Jeskim, staat bij een ander in bruikleen, haar zoon Digai van 1, logeert momenteel in Wanneperveen. Dan heb ik nog Tea lopen en haar dochter Fjella.
Omdat Digai uit logeren is heb ik tijdelijk een merriejaarling in de wei lopen, dit is Gerdie, ook wel een fjord hoor!! Heb momenteel ook nog een bijrijdfjord, zijn eigenaresse zit in het buitenland, en hij heet Runnar!
Ik heb dus behoorlijk wat fjorden in mijn leven..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
mairead

Bericht door mairead » vr 08 apr 2011, 06:28

Bedankt voor alle leuke reacties! :)

@Anita, jou ken ik inderdaad van Bokt! :j Ik heb daar ook de foto's gezien van je nieuwste, kleine aanwinst!
Fjord. Feel the difference!
♥ Yorinde (Bjorgard x Gardar)
nancy imka

Bericht door nancy imka » vr 08 apr 2011, 06:51

Hoi hoi,

Ik ben Nancy 29 jaar en heb twee fjordsels. Imka van 22 jaar bijna 23 zij is een nakomeling van Zidar x Blaika ik heb haar dit jaar denk 13 jaar! Met haar rij ik eigenlijk niet zo heel veel meer. Zo nu en dan recreatief een beetje. Dit omdat ze dampig is en ik haar niet wil overbelasten. Dus als ze een goeie dag heeft dan maken we een leuk ritje en anders knuffelen we alleen.
En ik heb nog Emy zij is een nakomeling van Caspur zo nu en dan ook te vinden op FW. Caspur was een beetje een vies ventje hij heeft Wiviana gedekt toen hij 11 maanden oud was en daar is Emy uit gekomen hihi. Met Emy doe ik eigenlijk nog helemaal niks. Alleen borstelen en af en toe eens een wandeling of fiets ritje maken. Zij mag dit jaar dan ook nog lekker blijven groeien. Volgend jaar wil ik met haar gaan beginnen.

Veel plezier op FW
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie