Hallo, ik ben nieuw.

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
SandraJimmy

Re: Hallo, ik ben nieuw.

Bericht door SandraJimmy » di 07 sep 2010, 07:49

Wat leuk :D
Grondwerk wil ik ook gaan doen met Jimmy en volgend jaar wil ik ook een endurance wedstrijdje met hem rijden.
Kijken hoe dat gaat :j
Nieuwste topic:
Een geweldig jaar met Jimmy:
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=47750
ukoldaatje

Bericht door ukoldaatje » do 23 sep 2010, 12:19

Hoi hoi :wave:

Nogmaals, super gefeliciteerd met Jimmy!! *o/*

Ik had al in je foto topic gereageerd!!

Ben dus Petra, bijna 32 jaar, getrouwd met Patrick (33jr). We hebben vorig jaar speciaal voor onze hondjes een vrijstaand huisje met een grote tuin gekocht.

We hebben namelijk 2 mopsehondjes Sprokkel (net 1 jaar), STamper (is 6 maandjes) en een beagle van 7 jaar.

En dan mijn grote trots is natuurlijk Gandhi, mijn veulen!! Ik heb hem gekocht van Eveline hier op het forum (Ydel heet ze hier). Heb vandaag een foto-topic geopend, moet je echt even kijken :D :D

Verder heb ik nog 2 shetjes, een grijze appaloosa en een vosbonte, en het zijn allemaal hengstjes. Zonder problemen.

Groetjes Petra en heel veel plezier hier op FW. Ik ben hartstikke nieuw, maar heb het al ontzettend naar mijn zin :wave:
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
ukoldaatje

Bericht door ukoldaatje » do 23 sep 2010, 12:24

Ik las dat je ook endurance ritten wil gaan rijden, nou dat is ook mijn droom om dat ooit te gaan doen hoor!!! Dat wil ik zo graag!!

Heb ik iets om over te dromen, eerst mag Gandhi groot groeien en wat ouder worden. Volgens mij mag je pas vanaf het 4e levensjaar van het paard starten is het niet??

Je schrijft dat je met Silence niet buiten kan rijden, das jammer, is hij niet verkeersmak?
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Plaats reactie