Adorno ... Juni 2009 - Juni 2010
Re: Adorno ... Juni 2009 - Juni 2010
Prachtig verhaal Kelly je ziet hem op de foto's ook helemaal veranderen van begin tot einde!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

je hebt echt veel met hem bereikt, ik moet eerlijk zeggen dat ik er in het begin wel zo mijn bedenkingen over heb gehad hoor. En dit is nog maar het begin, echt super hoor!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat een prachtig overzicht van een jaar Adorno!
En wat hebben jullie samen veel bereikt, je ziet gewoon het vertrouwen in zijn ogen.
En wat hebben jullie samen veel bereikt, je ziet gewoon het vertrouwen in zijn ogen.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Wat prachtig geschreven en wat is Adorno ook prachtig geworden in een jaar tijd.
Liefde overwint alles dat zie je nu maar weer.
Liefde overwint alles dat zie je nu maar weer.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Nee hoor Cindy dat zouden deze mensen nooit doen.Cindy+Uniek schreef:wat een ontzettend mooi verhaal zo
en een jaar alweer....
waren er idd echt andere mensen voor hem? of was dat toen een geintje van hun dat ze jou eigenlijk al bedoelden?
het is een onwijs machtig mooi paard
en volgens mij hadden we de galop foto ook nog niet gezien?! of wel?!
gaaf hoor!
ik hoop dat je nog heel wat jaartjes van hem kan genieten
Ze hebben gezien wat voor verdriet het gaf.
Jacqueline had aan Peter (de man die hem wilde kopen) op voorhand gezegd dat ze eerst met mij wilde praten voordat ze hem een toezegging kon doen.
Later heeft ze Peter nog foto's gestuurd van mij en Adorno en hij begreep helemaal waarom alles zo gelopen is.
Er zullen ook vast nog wel wat terugvallen of tegenslagen komenNamiro schreef:Ik heb er kippenvel van gekregen!
Wat hebben jullie al veel bereikt samen en er zullen vast nog de nodige tegenslagen komen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat jullie die samen aan kunnen!

We staan nu nog maar onderaan een grote berg die we samen moeten gaan beklimmen.
Ik heb ook heus weleens gedacht.. waar ben ik aan begonnen.. maar ik heb vanaf de eerste blik in zijn ogen geloofd in dit paard.claudia schreef:Jullie hebben in een jaar tijd zo veel bereikt.
het was zo'n bang vogeltje toen ik hem voor het eerst zag in Beekbergen en nu is het echt een heel mooi paard geworden.
In het begin heb ik ook gedacht, mijn god Kel waar begin je aan maar jullie gaan er zeker komen.
Knap hoor.
Anne, ik weet van wie hij geweest is en waar zijn probleem is ontstaan.Anne schreef:Wauw wat heb je dat mooi gedaan zeg!! Waarom is Adorno zo angstig? Komt hij uit Spanje en daar wat naars meegemaakt? Of zit er wat anders achter?
Gaaf wat je allemaal al bereikt heb met hem!!
De totale hoe, wat, waar daar kom je toch nooit achter.
en dat is ook helemaal niet meer van belang.
De toekomst is belangrijk, alleen door daar positief in te staan kun je het verleden wat verzachten.

Mooi beschreven Kelly!
En wat super dat de groepsles zo goed ging, wie had dat verwacht in zo'n korte tijd!
En wat super dat de groepsles zo goed ging, wie had dat verwacht in zo'n korte tijd!