Wie o wie gaat mee naar C-tjes topic deel 3!!
Re: Wie o wie gaat mee naar C-tjes topic deel 3!!
Ik ga vandaag op bitjesjacht voor Kdies. Wat ik voor hem heb zit hem niet lekker dus ff een een myler proberen, kijken of dat beter wil.
Tanden zijn voor de vakantie nagekeken dus daar ligt het niet aan.
Lessen ga ik nog ff bedenken of ik daarmee doorga op dit moment. Heb zelf het gevoel dat het nog te vroeg is voor hem (wordt al best wat aan hem gevraagd qua nageven en ben meer voor een zachtere aanpak met minder druk). Dan doe ik er maar langer over, heb toch geen haast.
Lessen ga ik nog ff bedenken of ik daarmee doorga op dit moment. Heb zelf het gevoel dat het nog te vroeg is voor hem (wordt al best wat aan hem gevraagd qua nageven en ben meer voor een zachtere aanpak met minder druk). Dan doe ik er maar langer over, heb toch geen haast.
Ik heb voor Caylinn een Myler bustrens, dat gaat veel beter dan het bitje dat ik eerst voor haar had 

Ereplaatsje voor

Iemand zoeken die het wat rustiger aan doet dan?Viv schreef:Ik ga vandaag op bitjesjacht voor Kdies. Wat ik voor hem heb zit hem niet lekker dus ff een een myler proberen, kijken of dat beter wil.
Ik ben wel erg benieuwd hoe het hier gaat verlopen. Maargoed we zien wel, als ik merk dat het te vroeg is doen we het gewoon niet meer. We beginnen wel met een half uurtje.
Ben al 3 dagen niet bij Hay geweest

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hihi, wilde vandaag proberen een galopje te maken, maar dat lukte nog niet echt... 
Caylinn heeft een boel dingen geërfd van mama, waaronder blijkbaar ook de gave om
snoeihard te kunnen draven

Caylinn heeft een boel dingen geërfd van mama, waaronder blijkbaar ook de gave om
snoeihard te kunnen draven

Ereplaatsje voor

Vandaag nog eens kritisch naar mn myler kijken, volgens mij issie te groot. Heb een MB05 5" Level 3 maar vind hem er niet lekker in hangen en liggen.
Dus ik vrees dattie volgende week linea recta teruggaat.
Dus ik vrees dattie volgende week linea recta teruggaat.
Ff inbreken in het C'tjes topic. Viv bedankt voor het knippen van Danc en Ekdal en het oefenen met Ekdal
oja scheve neusgaten maakt toch niet uit voor de keuring haha 

Casje heeft vandaag weer iets nieuws geleerd
Voor het eerst een longeersingeltje om gehad en aan de dubbele longe gelopen
Meneertje deed het weer superbraaf (wordt wel eentonig hè
) en had gelijk weer wat om over na te denken. Want druk in je mond en blijven lopen en dan ook nog zo'n rare lijn achter je achterbenen das toch best raar 

Voor het eerst een longeersingeltje om gehad en aan de dubbele longe gelopen

Meneertje deed het weer superbraaf (wordt wel eentonig hè

- nientje_pjotr
- Contacteer:
C-tje heeft hier haar eerste pasjes alleen gezet 
Gister voor het eerst geprobeerd om cindy alleen vooruit te krijgen.
Normaal is het uitstappen aan de longeerlijn ik erop, peet ernaast en wandelen maar..
Gister wel aan de longeerlijn maar proberen om alleen te lopen.
Viel nog niet mee zeg, ze hangt enorm aan peet.
Ze heeft dus wel de eerste pasjes gezet
Heb alleen het idee dat het bit niet lekker ligt.
Ze was enorm vervelend met het hoofd, zelfs als de teugels slap hingen.
Zal eens kijken of het de volgende keer met een kneveltrensje beter wil.
Zo niet, dan zal ik uit moeten kijken naar een ander bitje.

Gister voor het eerst geprobeerd om cindy alleen vooruit te krijgen.
Normaal is het uitstappen aan de longeerlijn ik erop, peet ernaast en wandelen maar..
Gister wel aan de longeerlijn maar proberen om alleen te lopen.
Viel nog niet mee zeg, ze hangt enorm aan peet.
Ze heeft dus wel de eerste pasjes gezet

Heb alleen het idee dat het bit niet lekker ligt.
Ze was enorm vervelend met het hoofd, zelfs als de teugels slap hingen.
Zal eens kijken of het de volgende keer met een kneveltrensje beter wil.
Zo niet, dan zal ik uit moeten kijken naar een ander bitje.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Het werd een weekje eerder, maar heb me aan mijn woord gehouden.Bella schreef:Verder mag hij nog vier weekjes van zijn vrije leventje genieten en dan krijgt hij een kleine spoedcursus..
Cai is zadel- en ruitermak sinds gister

Mijn doel was eigenlijk om m voor het eerst eens te longeren. Bink en Cai s ochtends uit het land geplukt en aan de muur gezet. Eerst Bink maar even gelongeerd en ach...dan kan Cai wel vast weer even met hoofdstel in aan de muur staan en aangezien hij vorige keer ook zo netjes stond..ook maar weer even zadeltje erbij. Terwijl ik Bink deed stond Janna ondertussen Cai op te voeden die net als papa (en nog een aantal bekenden *kuch**hoest*Wolly) binnen no time zijn zo strak vastgemaakte hoofdstel vlekkeloos af weet te krijgen.
Daarna Cai, zadel maar weer even af en hup longe er aan. Naja...het was bijna niet leuk meer zo braaf liep ie zijn rondjes. Alleen in galop blijven vond hij nog moeilijk. Dus hup zadeltje er ook maar op. Had nog wel een krimp verwacht maar nee hoor, boehoeiend...beugeltjes naar beneden...whatever

Dus ja...wat als je dan binnen 5 minuten eigenlijk al wel weer 'klaar' bent met je little pony iets leren?! 'Janna..wil je mijn cap pakken?' Tja dan stappen we ook maar op. Eerst hangen..

Volgende keer een drafje...
Verder wou ik uiteraard ook nog bewijs dat ik er op gezeten had en, zeker niet te vergeten, zien hoe het stond. Qua breedte viel hij me alles mee en ook had ik nog niet het idee dat ik nu echt met mijn benen bij de grond hing. Op de foto was het net zo'n beeld...ben wel erg groot op hem, maar het ziet er niet héél erg onmogelijk uit. Alleen het hangen was nogal lachwekkend volgens janna...hing bijna aan de grond en ook bij het afstappen was ik wel sneller beneden dan gewend

Geluk is de vrucht van intens werk
Komen de foto's op FW Annabel? Ik ben wel erg benieuwd naar jou op Cai!
Fijn dat hij alles zo goed oppakte!
Ik ben vandaag met Hay na bijna een jaar weer eens naar de thuisbasis geweest. Onderweg was hij nogal druk en alles was om van te schrikken, maar we zijn er heelhuids geraakt. Even laten snuffelen met broertje Hildar, maar dat gaf eigenlijk niks. Door de wind was er vanalles aan het flapperen en werd hij wel erg nerveus. Toch maar even in een lege stal gedropt met wat hooi. Direct weer rustig...
Eenmaal de fotografe aangekomen hebben we Hay naar de bak gebracht waar hij z'n showtje mocht geven. Ik had veel verwacht omdat het toch een soort van vreemd terrein was. Maar 't was gewoon weer de tamme Hayco zoals we hem kennen.
Nadien de gok gewaagd en Hildar bij in de bak gezet. Het weerzien was wel érg hartelijk. Ze gingen gewoon verder waar ze gebleven waren vorig jaar... Knuffelen, spelen, niet meer dan een meter van elkaars zijde wijken.
Er zijn vast superlieve foto's uitgekomen, maar daarvoor moeten we nog wachten tot eind augustus *jank jank*
Fijn dat hij alles zo goed oppakte!
Ik ben vandaag met Hay na bijna een jaar weer eens naar de thuisbasis geweest. Onderweg was hij nogal druk en alles was om van te schrikken, maar we zijn er heelhuids geraakt. Even laten snuffelen met broertje Hildar, maar dat gaf eigenlijk niks. Door de wind was er vanalles aan het flapperen en werd hij wel erg nerveus. Toch maar even in een lege stal gedropt met wat hooi. Direct weer rustig...
Eenmaal de fotografe aangekomen hebben we Hay naar de bak gebracht waar hij z'n showtje mocht geven. Ik had veel verwacht omdat het toch een soort van vreemd terrein was. Maar 't was gewoon weer de tamme Hayco zoals we hem kennen.

Nadien de gok gewaagd en Hildar bij in de bak gezet. Het weerzien was wel érg hartelijk. Ze gingen gewoon verder waar ze gebleven waren vorig jaar... Knuffelen, spelen, niet meer dan een meter van elkaars zijde wijken.

Er zijn vast superlieve foto's uitgekomen, maar daarvoor moeten we nog wachten tot eind augustus *jank jank*
Vanwaar nog zo lang wachten Jilly!?
En zeker komen die dan hier nog even te staan, alleen Janna lukte het tot nu toe nog niet om de fotos van haar telefoon te krijgen.
En zeker komen die dan hier nog even te staan, alleen Janna lukte het tot nu toe nog niet om de fotos van haar telefoon te krijgen.
Dat meisje vertrok vannacht nog op vakantie voor 2 weken en daarna moest ze nog 2 weken vakantiewerk doen in een winkel, dus lange dagen... Dan had ze 's avonds wel wat tijd om de foto's te selecteren en bewerken, maar dan was de fut er vaak ook wel uit. Dus ze probeert om eind augustus alles klaar te hebben op een cd'tje. Maar ben nu al zó benieuwd!
haha oh ja dat is wel heel frustrerend.
Ik zal proberen volgende keer naar Vene de filmcamera mee te hebben, is nog leuker! Want het fotos van de telefoon halen duurt nog wel tot eind volgende week gok ik. Aangezien mijn broer daarvoor even moet vogelen. En die is op vakantie.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
GO NIEN, GO AN!! You go girls 
Ik stap er vandeweek ook maar weer eens op, kijken of meneer het nu wel blieft. Ohnee sjit Andy heeft anvond/nachtdienst. Naja Pesoatje dan maar, na vandeweek heb ik toch liever dattie nog een oogje in het zeil houdt
Houwel hij vandaag weer superbraaf was voor de wagen, dat vindttie helemaal fantastisch om te doen.

Ik stap er vandeweek ook maar weer eens op, kijken of meneer het nu wel blieft. Ohnee sjit Andy heeft anvond/nachtdienst. Naja Pesoatje dan maar, na vandeweek heb ik toch liever dattie nog een oogje in het zeil houdt

Houwel hij vandaag weer superbraaf was voor de wagen, dat vindttie helemaal fantastisch om te doen.
Heerlijk om te lezen dat Cindy,Cai, Caylinn, Cas en Cadiz weer erg lief en braaf zijn geweest.
Vandaag ook weer gereden,maar mevrouw had echt geen zin. Voor het eerst een balkje op de grond gelegd... Eitje...
En wat geoefend voor de keuring,ook geen probleem.
Vandaag ook weer gereden,maar mevrouw had echt geen zin. Voor het eerst een balkje op de grond gelegd... Eitje...
En wat geoefend voor de keuring,ook geen probleem.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Jaaaaa
Gisteren op Tootje 'gereden' met zadeltje en hoofdstel (en halster erover) in stap en draf !
Haha de bokken die hij kan los, doet hij niet eens onder het zadel
.

Gisteren op Tootje 'gereden' met zadeltje en hoofdstel (en halster erover) in stap en draf !
Haha de bokken die hij kan los, doet hij niet eens onder het zadel

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Wat goed dat je gereden heb en fijn dat hij niet gebokt heeft 

Ciara (Hermansen + Bjorgard)
fotooooooooooooos van knappe toot!
Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 

Huh had je er al op gezeten dan? Heb ik natuurlijk weer gemist ergens 
Idd die bokken los doen ze ohz niet eens, saai hoor
Go Ambi!!!
We kunnen wel een carouselgroup gaan beginnen met al die Ctjes. Leuk voor het jubileum over 5 jaar
Zou wel unicum zijn alleen maar fjorden van dezelfde leeftijd

Idd die bokken los doen ze ohz niet eens, saai hoor

Go Ambi!!!
We kunnen wel een carouselgroup gaan beginnen met al die Ctjes. Leuk voor het jubileum over 5 jaar

Zou wel unicum zijn alleen maar fjorden van dezelfde leeftijd

Amber_ schreef:Jaaaaa![]()
![]()
![]()
Haha de bokken die hij kan los, doet hij niet eens onder het zadel.