Daisy stond vanaf ik haar heb gekocht tot gister in harkstede,bij ons in Groningen. Daar stond ze vaak op stal of in de binnenbak, ze hadden niet genoeg weiland om alle paarden buiten te zetten, dus zochten wij een ander plaatsje voor de zomer. Me zus heeft een verzorgpaard en daar zochten ze paardjes om het weiland in te gaan, want ze hebben daar een heel groot stuk hectare weiland. Wij hebben geinformeerd en ze kon er staan

! Gister heb ik daisy nog geprobeerd om op te knappen, maar ja ze lag gisterochtend lekker in een poepvlek

! Ik had haar manen nog geknipt en daarna ging me vriend haar op de trailer zetten, dat verliep erg vlot! Eenmaal daar bracht me zus haar naar de weiland en kwam ze met 3 andere paardjes in te staan (het worden er 11 die er gaan staan). Daisy wou meteen gras eten, maar alle paarden holden naar haar toe en wouden gaan snuffelen, daisy vond dat niet echt leuk en ze ging rennen en ja hoor ze holden allemaal achter haar aan

. Ik denk wel dat ze het daar erg leuk gaat vinden, ook al was ze wel bekaf denk ik..ze heeft totaal geen conditie hhiih
Ik maak z.s.m. foto's, we waren fotocamera vergeten...

ps. we wilden haar ook daar het lieft hebben, omdat me zus daar een verzorgpaard heeft en er zijn allemaal meiden daar en die kan daisy wel onderhouden zolang het nodig is i.v.m. mijn bevalling straks. Dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

R.I.P. mijn lieve meisje Daisy (L)