Ik kom met het hooi van de deel, in een kruiwagen. Daar staan 4 paarden me blij aan te kijken: "eindelijk wat te eten!!"
Ik moet dan, om bij de wei voor het huis te komen, achter het kippenhok en een bossingel langs en ben dan even uit zicht voor de paarden. Vervolgens moet ik door de rijbak om in de wei te komen. Marga is toch echt een stúk slimmer dan de rest. Zij heeft door dat als ik dáár langs kom, dat ik dan vóór het huis in de wei uitkom. Ze stond me als enigste op te wachten vóór het huis. Toen ik weer achter kwam stonden de andere 3 nog daar te wachten waar ik ze achter gelaten had, waar ik uit het zicht verdween.
Om jullie een beetje een idee te geven hoe de situatie hier is:
dat bruine zijn de stallen en het kippenhok. Dat gele is de rijbak, dat donkergroene de wei en dat lichtgroene de bossingel. Ik loop via dat lijntje van A naar B en ben dan even uit het zicht als ik achter de bossingel en het kippenhok ben.

Marga is echt veel slimmer dan Diëgo, terwijl die ook niet dom is, maar Marga is anders (je hebt gelijk Claudia, je zei het al!) Het is toch net of ik mijn Jackie terug heb in Marga, hij was precies zo. Gevoelig en bovengemiddeld slim

Vanmorgen nog wel even weer gejankt om Jackie, ik mis hem nog zo (Marga voelt dat aan me). Toen ik vanmorgen naar mijn werk reed was dat liedje van Robyn op de radio "with every heartbeat" ofzo. Ze zingt dan "and it hurts with every heartbeat". Toen Jackie overleden was was dat het eerste liedje dat ik op de radio hoorde, en het is nog steeds speciaal voor me, ook omdat de tekst zo klopt. Ben zo blij dat ik Marga heb, aan Diëgo heb ik geen steun, die is te lomp