Rare vraag
Rare vraag
Ik weet dat dit een Fjorden forum is want ik heb ook een fjord en daarom hier. Maar is er een forum van Haflingers en Shetlanders?? Wie weet dit.
Ik heb een korte periode op een Haflinger gereden en wil eens kijken naar meer informatie zo ook de Shetlanders er schijnen ook Shetlanders te zijn die wat groter zijn dan die ik ken van de kleine pony's voor kinderen
Wie weet er iets
bedankt en groetjes
Wim
Ik heb een korte periode op een Haflinger gereden en wil eens kijken naar meer informatie zo ook de Shetlanders er schijnen ook Shetlanders te zijn die wat groter zijn dan die ik ken van de kleine pony's voor kinderen
Wie weet er iets
bedankt en groetjes
Wim
-
Op Bokt.nl heb je dus wel een gedeelte wat over Haflingers gaat. Heb je het niet geprobeerd als je op Google Haflinger forum intypt? Lijkt me dat er wel van ieder ras een forum is, toch?
Heb dit even geprobeerd en er komt idd een hele lijst. Dus succes ermee.
Heb dit even geprobeerd en er komt idd een hele lijst. Dus succes ermee.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Bedankt ik heb de site inmiddels bekeken via Google
Groetjes
Wim
ote="leoensuzanne"]Op Bokt.nl heb je dus wel een gedeelte wat over Haflingers gaat. Heb je het niet geprobeerd als je op Google Haflinger forum intypt? Lijkt me dat er wel van ieder ras een forum is, toch?
Heb dit even geprobeerd en er komt idd een hele lijst. Dus succes ermee.[/quote]
Groetjes
Wim
ote="leoensuzanne"]Op Bokt.nl heb je dus wel een gedeelte wat over Haflingers gaat. Heb je het niet geprobeerd als je op Google Haflinger forum intypt? Lijkt me dat er wel van ieder ras een forum is, toch?
Heb dit even geprobeerd en er komt idd een hele lijst. Dus succes ermee.[/quote]