Na jaren toch weer een Fjord! (nieuw lid)
Hoi welkom. Ik ben Annemarie en heb 2 Fjordendames, Nisko (Sebastian) van 14 en Anka (Reitze) van 3.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
ach ja, soms moet je eens vernieuwen héWodan schreef:Hey San,
Wat leuk dat je toch weer een fjord hebt gekocht. Je had die slomme sukkel van een Rivjenn ook nooit weg moeten doen, haha.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst en ik kom jullie vast snel in het bos ofzo tegen.

en een merrie biedt weer perspectief voor de toekomst

Eens een Fjord altijd een Fjord!!
- klavertje4
ook welkom hier!
ik ben lenny en heb een fjord, max en een haflinger en de shet van mijn dochtertje, en ben 26 jaar
ik ben lenny en heb een fjord, max en een haflinger en de shet van mijn dochtertje, en ben 26 jaar
een weekendje weg??
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!
kijk dan eens op www.hoevedester.nl !!
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
- Thessa Keizer
Ook namens mij natuurlijk welkom hier, leuk fjordje om te zien. Ik ben trouwens Thessa 31 jaar en heb samen met mijn vriend een haflinger ruin van 7 jaar en een fjordenruin van 3 jaar oud (Reitze)
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Hoi, Leuke merrie heb je gekocht!!
Heb ik het goed gezien en heeft ze een kol?? Of zit ik gewoon verkeerd te kijken??
Leuk is dat. Ik heb vroeger ook altijd een fjord gehad en heb haar toen verkocht en ben verder gegaan op de ijslanders. NU vijf jaar later zou ik weer niets anders willen!!!!
Ik ben Heidie 26 jaar en ben in heet trotse bezit van een 12-jarige fjordenruin Jordy.
Gr heidie
Heb ik het goed gezien en heeft ze een kol?? Of zit ik gewoon verkeerd te kijken??
Leuk is dat. Ik heb vroeger ook altijd een fjord gehad en heb haar toen verkocht en ben verder gegaan op de ijslanders. NU vijf jaar later zou ik weer niets anders willen!!!!
Ik ben Heidie 26 jaar en ben in heet trotse bezit van een 12-jarige fjordenruin Jordy.
Gr heidie
ja, ze heeft idd een kol!heidie schreef:Hoi, Leuke merrie heb je gekocht!!
Gr heidie
Zelf vind ik dat wel leuk staan.
Alleen krijg je soms die reacties van; is het wel een echte Fjord??
(en dat zei ik vroeger zelf ook over Fjorden mrt kollen

Eens een Fjord altijd een Fjord!!