Alweer een nieuweling....

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Esther

Bericht door Esther » wo 23 mei 2007, 12:33

Hallo!! Welkom hier!!

Ik ben Esther en ben in bezit van 4 fjorden, allemaal merries namelijk de 18 jarige merrie Jeskim, haar 2 jarige dochter Bente, Tea van 9 en haar dochter van 2,5 week Djinty..

Veel succes met uitzoeken hoe het allemaal werkt!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
josine

Re: Alweer een nieuweling....

Bericht door josine » wo 23 mei 2007, 16:57

Umiek schreef:Hallo allemaal , ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen :D Ik ben Erna ,moeder van 2 pubers, getrouwd en bijna 40 :o Ik heb een klein jaar geleden Umiek gekocht. Voor de oplettende FWer , ik heb me toen aangemeld , maar alles was nieuw en ik kon de weg niet echt vinden. Heb mijn account laten blokkeren. Wel heb ik vaak als gast meegelezen en nu ik eindelijk ook Umiek heb laten overschrijven op mijn naam , ik lid ben geworden van het fjordenstamboek , kan een fjordenforum niet ontbreken :D
Dus..... here I am :+

Ik ben 10 jaar geleden weer begonnen met paardrijden. Kreeg toen mijn eerste eigen paard , maar helaas kon ik van hem maar 4 jaar genieten. (haflinger) Moest hem laten inslapen vanwege ouderdoms rheuma die accuut op kwam zetten. Even een periode bijrijder geweest en toen een draver gekocht. Zeer lief paard , maar uiteindelijk werd het rijtechnisch niets |( Ben toch echt meer een koudbloed ruiter. Op zoek naar een ander paard en ik kwam Umiek tegen. Prachtige fjord , erg lief , maar wel karakter. Ze is gebruikt als demonstratie paard voor de ONC methode. (lijkt op parelli) Ze is dus erg goed opgevoed en daar maak ik nu dankbaar gebruik van. Ik rij eigenlijk altijd buiten. Umiek staat vlakbij de Loonse en Drunense duinen , ideaal terrein :D Vaak ga ik samen met een vriendin , maar alleen gaat ook goed. Mijn doel is lekker recreatief en ontspannen samen bezig zijn , wil proberen om regelmatig lange ritten te maken en zou het leuk vinden om meerdere fjorden ruiters te ontmoeten.
Zo , nu weten jullie iets meer , sorry voor het lange verhaal :O Ik ga mijn best doen om het forum te ontdekken :D
hoi even een reaktie ben ook nieuw hier heb twee fjorden genaamd zwier en zorro allebei 4 jaar en zorro heb ik pas sinds kort. Ben 48 jaar en ben ook ontdekkende hier op fw. dusmischien spreken we elkaar wel eens een keer of zo woon wel in het zuiden helemaal maar ja we zien wel groetjes en succes toegewenst josine.
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 23 mei 2007, 19:20

welkom hier op Fw, kijk je wel uit? Het is verschrikkelijk verslavend:j

Ik ben Claudia, ik ben 40 jaar en ik heb 2 fjorden. Vera, een merrie van 7 jaar en Exel een ruin van 2 jaar.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
sultan

Bericht door sultan » do 24 mei 2007, 19:36

Welkom! Ik ben Jessica Schardijn en heb een fjord Sultan. Veel plezier hier!
Charret

Bericht door Charret » do 24 mei 2007, 19:52

Hi hi! Ik ben Charret, 21 jaar en heb een Fjorden merrie van net 3 jaar, Alies.
Tevens heb ik een Fries, Jouke van net 4 en een shetlander hengstje van 9 maandjes.

Veel plezier hier op fw!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Tanja

Bericht door Tanja » vr 25 mei 2007, 18:10

Hoi,ik ben Tanja, 34 jaar,getrouwd, moeder van een zoon van 9 en een dochter van bijna 5.
Veel plezier hier!
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Plaats reactie