Paarden en hun baasjes

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.

Paarden lijken op hun Baasje???

Ja,mee eens
32
89%
Nee,niet mee eens
4
11%

Totaal aantal stemmen: 36
Moonlight

Bericht door Moonlight » do 10 mar 2005, 19:47

Ja, ik kon het heel goed merken toen ik Moon net had.
En nu kan ik het nog soms merken, maar mn moeder ziet ons dan weleens samen als we langs huis komen.
En die vind dat moon erg op me lijkt, ik was vroeger ook zo nieuwsgierig en ontdeugend.
schijnt dat ze soms zde zelfde dingen doet als ik toen deed.
Keet

Bericht door Keet » vr 11 mar 2005, 11:45

Nero kan net zo lekker zijn zin doordrammen als ik O:)

Verder heb k het ook gezien met een vriendin van mij, de paarden die zij leuk vind kunnen goed opschieten met haar paard, de paarden waar zij een pesthekel aan heeft of stinkjaloers op is krijgen een trap van haar paard :? Of oren in der nek!
Na tranen van verdriet, komt de glimlach der herinnering.
Midas, zo jong, waarom zo vroeg?
lientje

Bericht door lientje » vr 11 mar 2005, 11:57

JoyceNan schreef:Idd net wat Janine zegt. Qua karakter wel idd. Ik ben er ook van overtuigd dat je naarmate je haar/hem langer hebt je elkaar ook steeds beter aanvoelt. maar qua uiterlijk niet hiihi ;)
whaha nee want jij bent lang en slank en nana heeft af en toe best een lekker buikie :D ;)

IK weet het eigenlijk niet, denk wel dat je bepaalde dingen overneemt of aanpast. Yuur is een lomperd, ik vaak ook (vroeger nooi, en sharon was ook nooit lomp :? ) verder kan ie heel gek doen en eigenwijs zijn, dat heb ik ook. We zijn op zich best aan elkaar gewaagd }>
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
karleylover

Bericht door karleylover » vr 11 mar 2005, 18:11

Ik heb op Ja gestemd...
Tjelle is behoorlijk eigenwijs en heeft soms van die buien dat hij echt brutaal is en niet luisterd...en zijn eigen zin door wil drijven...
En als ik zo'n verhaal aan vriendin of aan iemand anders ofzo vertel dan zeggen ze vaak...hmmzz zo'n baasje zo'n paard...O:)
..::* Tjelle *::.. & ..::* Karley *::..
fjordenlover

Bericht door fjordenlover » vr 11 mar 2005, 18:18

ik denk indd dat mensen en hun paard op elkaar lijken, niet kwa uiterlijk, maar wel kwa innerlijk, zo heb ik nu 6 maanden een fjordenmerrie, ik heb er wel 100 bekeken, maar ik viel voor haar en wat denk je??

we zijn allebij koppig het ene moment heel lief het andere moment helemaal niet, bovendien denken we allebij als iemand tegen ons zegt rechtsaf, ja dag beter rechtdoor, we houden allebij van lekker eten en noem maar op.
Viv

Bericht door Viv » za 12 mar 2005, 06:40

Janine schreef:kwa karakter/gedrag vaak JA! Qua uiterlijk verschilt het nog wel eens.
Helemaal mee eens......
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
KYRAHFAN

Bericht door KYRAHFAN » zo 13 mar 2005, 13:25

Heb voor ja gekozen, omdat ik denk dat je je paard toch ook uitzoekt op zijn karakter en vaak heb je dan wel een aantal over een komsten. Kyrah houd ook graag heel het groepje bij elkaar, ik ook. Kyrah kan weleens overkomen als een frøken, ik ook. Kyrah kan in een keer ergens kwaad om worden, ik ook. En dat 5 minuten later spontaan zijn vergeten, ik ook. Kyrah is kei lief voor de mensen die ze goed kent en waar ze van houd, ik ook.
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » zo 13 mar 2005, 16:50

lientje schreef:
JoyceNan schreef:Idd net wat Janine zegt. Qua karakter wel idd. Ik ben er ook van overtuigd dat je naarmate je haar/hem langer hebt je elkaar ook steeds beter aanvoelt. maar qua uiterlijk niet hiihi ;)
whaha nee want jij bent lang en slank en nana heeft af en toe best een lekker buikie :D ;)

IK weet het eigenlijk niet, denk wel dat je bepaalde dingen overneemt of aanpast. Yuur is een lomperd, ik vaak ook (vroeger nooi, en sharon was ook nooit lomp :? ) verder kan ie heel gek doen en eigenwijs zijn, dat heb ik ook. We zijn op zich best aan elkaar gewaagd }>

Hmm ik begin de laatste tijd toch helaas steeds meer op Nan te lijken O:) Gelukkig komt de zomer er weer aan en dat betekent skaten! En lekker lange ritten maken (en geen eten meenmen dan naturulijk hihi )
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
Evy
Contacteer:

Bericht door Evy » zo 13 mar 2005, 18:35

Odin en ik lijken ook elkaar, we zijn allebei zeer intelligent O:)
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
fjordenlover

Bericht door fjordenlover » zo 13 mar 2005, 18:39

hahahaha, zie je wel, dat wel op onze paarden lijken
Margot van Rins
Moderator

Bericht door Margot van Rins » zo 13 mar 2005, 19:41

Ik heb voor nee, gekozen want ik denk dat t eerder andersom is dat ik op rins lijk, alhoewel dan had ik toch ja moeten klikken..

Maar goed, ik lijk kwa karakter wel op Rins. Lekker eigenwijs en prettig gestoord :D
En als iets gedwongen wordt het absoluut niet willen doen, maar als iets normaal gevraagd wordt wel.
RINSKE

9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

:L :L :L
fjordenlover

Bericht door fjordenlover » zo 13 mar 2005, 20:04

we lijken dus wel op onze paarden en de paarden op ons 8)7
Binky&Olfar

Bericht door Binky&Olfar » zo 13 mar 2005, 20:06

ja ik vind van wel!
Want..............binky bedeeld om eten.......doe ik ook...haha stom he opschool als mijn eten op is beedel ik bij andere 8)7 magoed...... allebei af en toe lomp... :o?
Plaats reactie