Welkom hier!
Ik ben 35 jaar en heb zelf twee fjorden: een 7-jarige merrie, Iza en haar bijna 1 jaar oude veulen: Cosimo.
Ik zou persoonlijk geen hengst kopen als je er ook je dochter dingen mee wil laten doen. En bovendien zijn ze op pensionstallen vaak ook niet dol op. Castreren wil bij een hengst niet altijd zeggen dat hij daar ok rustiger van wordt, al helemaal niet als ze lang hengst zijn geweest.
Wel vreemd dat je je paard gaat voorrijden zonder hoofdstel en zadel. Wat wil je dan in godsnaam bewijzen?
Zelf heb ik (zonder overdrijven) wel 50 fjorden gezien voordat ik die van mij kocht. En dat was toen echt niet de ideale fjord, maar ze begint er na 3 jaar steeds meer op te lijken

Kritisch zijn is helemaal niet verkeerd, maar durf ook gewoon verliefd te worden op die fjord die je misschien niet in eerste instantie had uitgekozen...misschien heeft die juist wel veel mogelijkheden.
Het moet echt wel mogelijk zijn om binnen jouw wensenlijstje een fjord te vinden, het zal alleen wel even duren waarschijnlijk.
Succes ermee en houd ons op de hoogte...
Ik stuur je ook nog even een PB, heb een idee...