Uitkomst 2e reading Rosco

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
Marijke_

Uitkomst 2e reading Rosco

Bericht door Marijke_ » do 08 feb 2007, 22:17

Ik heb een tijd geleden een reading bij Rosco laten doen, die staat hier ook en ik was daar niet zo heel erg van onder de indruk (understatement of the year). Ik heb dus bij iemand anders een andere aangevraagd.

Ik heb er een aantal dingen uitgehaald er zitten ook heel erg persoonlijke dingen bij die ik hier liever niet neerzet:

Rosco wil niet meer weg, hij vindt dat je het zelf kan. Geen geklooi meer met DA-en, is dat helemaal zat, wil dat je de Kern aanpakt.
Het zit bij Jou.

Ros is een tijd weggeweest, eerst vanwege de eczeem en toen is een vriendin van mij hem gaan rijden die hem later heeft gekocht van me. Ik wil hem nu voor geen goud meer kwijt dus hij gaat ook echt niet meer weg.

De injectie was niet okee vond hij had liever een andere oplossing gezien van de DA, meer zoals deze van de Reading.
Vindt trouwens deze DA niks, maar zozo, luistert niet goed naar jou, hoort niet goed wat jij zegt, trekt bedenkrimpels in voorhoofd… Rosco is er een beetje pissed over want Ros vindt dat jij je best doet en dat hoort die DA wel even te waarderen, zeg!
De schrale wei is idd goed.
Het klopt dat het met eiwitten te maken heeft, alleen je zal dus wataan het voer én aan zijn afweersysteem moeten doen.

Er gaat nog een stuk aan vooraf maar dat zijn allemaal voedingsadviezen dus die heb ik weggelaten, voor jullie ook niet interessant. Hier gaan we mee aan de slag.

Hij vindt het erg lief dat je rekening houdt met welke weide hij wel in mag en welke niet. Ik moet wel van hem zeggen dat het dus niet vanwege het eiwit is dat het goed is maar omdat zijn nieren die vette wei op dit moment niet aankunnen.

Recreatief rijden is wel goed maar vindt het te weinig.
Wedstrijden vindt ie absoluut NIKS!!! BLEUGH. Stress… (klopt dit?)
Hij vindt het wel leuk om naar de wedstrijden te gaan om die StamboekMaatjes te zien, klopt het dat hij er een grote vriend heeft? Die hij dan ziet? Dan wil hij er wel naar toe en neemt de wedstrijd dan voor lief, wil wel showen en is blij dat hij dan de kans heeft om zich uit te sloven en showy te doen. (???)
Hij voelt zich wel een Stamboekfjord en vindt de Fjorden zonder papier maar zozo…

Een stamboek vriend heeft hij niet volgens mij en de stress met wedstrijden tja dat is mijn eigen stress...Die laatste zin :+

Depressief. Reden? Te weinig werk, te weinig aandacht. Er is een vriendinnetje, een paardinnetje weggegaan op stal en die mist hij heel erg. Bruin paardje met lichte manen??? Vindt dit echt heel erg, was shetlandermerrie. Kende haar al 3 jaar.
Werken zou hem helpen om dat verdriet/gemis los te laten.

Hij vindt het ook erg dat jij het zo druk hebt en zou willen dat je wat meer rust nam voor jezelf en de dingen wat geconcentreerder kon doen. Ook het rijden. Bij alles wat je doet bij hem zit haast…

Hij wordt er heel moe van. Kan het niet waarderen. Vindt niet dat hij er de dupe van mag zijn. Bleugh-gevoel

Hij heeft tot zijn vijfde bij een shetlander gelopen, maar dat was een ruintje. Andere shetlandvriendjes heeft hij niet gehad. Ik doe op het moment ook echt te weinig met hem dat is waar. Maarja ik heb volgens de reading een paard dat geen lol heeft in bakwerk (en voor die conclusie had ik de reading niet nodig trouwens) en ik ga echt het bos niet meer in als het donker is buiten.

Dit is wat hij voelt:

Angst en depressie zijn signalen om een verandering in je leven aan te brengen: je trekt en sleurt maar aan iets… je tracht wanhopig een bepaald iets, een bepaalde weg of ambitie waar te maken, of een bepaalde verandering door te voeren bij anderen, bij je partner of op het werk, en het lukt je steeds weer niet…
Het baat allemaal niet, het wil niet lukken.
Op deze wijze doe je jezelf pijn, je tracht voortdurend iets te forceren, tetgen de natuurlijke stroom in, omdat je het zo WIL, of zo zou willen

Dit is iets wat dus uit mij komt.

Komop Baas, we gaan er wat aan doen! Zet maar door!
Wil dat ze meer naar zichzelf kijkt.
Is van de jeuk af als zij haar Kerndingen oplost.

Dit is een reactie van Ros met betrekking op zijn eczeem.

Hij is waanzinnig gek op je maar zou je ook graag eens op je falie willen geven, tik op de billen. Wordt eens wakker, Baas!

Hij is je Vriend maar ook je LevensLeerMeester en je Spiegel!

Hij is heel wijs. En een grapjas, heeft toch wel een goed humeur, moet erbij zeggen van hem: ondanks alles…

Na ons gesprek vind ik het een dijk van een paardje waar je echt op kunt bouwen en vertrouwen, hij is nu wat verdrietig en kan niet zo goed “uit de hoeven” met alles.
Hij schaamt zich voor het exceem maar hij weet dat het niet van hem komt.
Hij voelt zich op dit moment een beetje aan zijn lot overgelaten en jij fixeert je op zijn exceem maar hij wil dat je je focust op andere dingen. Tuurlijk is het belangrijk dat hij jeukvrij is, maar dat kan verbeteren wanneer alles IN zijn lijf weer op orde is gebracht dus zowel fysiek als mentaal.

Hij vraagt een wat standvastigere relatie zoals die eerst was. Vraagt zich af wat er precies aan schort.

Ik ga inderdaad anders om met Rosco dan vroeger. Wat er aan schort is eigenlijk heel simpel, ik ben er verschrikkelijk ziek van geweest toen Ros wegging. Ik heb altijd in mijn achterhoofd zitten dat hij misschien wel weer weg moet. Dat is mijn reserve zeg maar.

Moet vaak om je lachen… hij vindt je een Grappig Wezen. Iets met Klunzen???

Het zal je maar gezegd worden :D

Sorry voor de lap tekst...en het is nog maar een kleine greep uit de reading. Heb hier opzich wel een goed gevoel bij. Ik ga met een aantal dingen zeker aan de slag. Volgens de reading heeft hij ook atrose (ene been 70% en andere been 60%), verhoogd risico op zandkoliek en beginnende spat bij zijn spronggewrichten. Ik wil dus binnenkort een osteopaat langs laten komen om dit te laten controleren.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
yvette

Bericht door yvette » vr 09 feb 2007, 07:49

Je paard als leermeester, daar geloof ik wel in ja.
Het lijkt bijna meer een reading om jezelf te helpen, dan je paard. Heel mooi eigenlijk :L
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Leentje

Bericht door Leentje » vr 09 feb 2007, 09:27

mag ik weten,bij wie deze reading is gedaan?
wel pittig he?
maar duidelijk,hier kun je wat mee!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
lauraatje

Bericht door lauraatje » vr 09 feb 2007, 09:47

Deze vind ik erg duidelijk :j En heel erg mooi ook. Hier kun je lekker mee aan de slag. Zou ik ook mogen weten bij wie je dit hebt laten doen?
_*iDj*_

Bericht door _*iDj*_ » vr 09 feb 2007, 10:45

Ik ben ook benieuwd bij wie je dit hebt laten doen :D
Wel echt heel gedetaileerd zeg!
:L Harma :L : Yerxes x Hjerter Knaegt
Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend
:+: Heedy (2011) & Isis (2012): Harma x Carlito
Marijke_

Bericht door Marijke_ » vr 09 feb 2007, 11:33

Dit is nog niet eens de helft van de reading. Ik zal jullie wel een PB sturen bij wie ik de reading heb laten doen.

Edit: het idiote is dat als je tussen de regels doorleest er betreffende Ros wel dezelfde informatie in staat als in de eerdere reading, zoals het nieren lever probleem. Maar bij deze reading heb ik handvaten gekregen hoe ik dingen kan veranderen en welke dingen moeten worden veranderd. En inderdaad hier staat ook een hoop over mijn persoontje in....best confronterend. Ik heb een boekwerk gekregen van 6 A4 'tjes.
Vera

Bericht door Vera » vr 09 feb 2007, 12:04

@marijke een osteopaat kan niet concluderen of hij artrose heeft, dat kan alleen met röntgen foto's.
(heb er vanwege Vera nu behoorlijke ervaring mee al zeg ik het zelf)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Marijke_

Bericht door Marijke_ » vr 09 feb 2007, 12:09

Vera schreef:@marijke een osteopaat kan niet concluderen of hij artrose heeft, dat kan alleen met röntgen foto's.
(heb er vanwege Vera nu behoorlijke ervaring mee al zeg ik het zelf)
Er zitten blijkbaar in verschillende wervels ook een aantal problemen. Mijn eerste gedacht gisteren was ook ik laat hem op de foto zetten.
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » vr 09 feb 2007, 13:54

Door wie heb je dit laten doen? Het ziet er wel netjes uit...
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » vr 09 feb 2007, 15:10

Wat een uitslag zeg, hier kun je wat mee! Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig door wie je hebt laten doen en wat de kosten zijn..
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Ydel

Bericht door Ydel » vr 09 feb 2007, 20:03

pfoe marijke!
wat een uitkomst!
en dan nog te bedenken dat je er wat uit gelaten hebt... :o
misschien dat ik morgen met jes meekom naar zorro, dan hoor ik het wel ;)
ben namelijk ook wel benieuwd, toch maar eens een keer doen voor Ydel ;)
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » za 10 feb 2007, 13:52

Pablo schreef:Wat een uitslag zeg, hier kun je wat mee! Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig door wie je hebt laten doen en wat de kosten zijn..
Hier nog iemand! Enne die voedingsadviezen mbt het eczeem lijken mij bere interessant! Wellicht kan ik die via PB krijgen??
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » zo 11 feb 2007, 08:47

Wat een reading. Dit is de eerste reading die ik heb gezien die niet alleen maar mooie verhalen vertellen, maar ook de baas wakker schud. Heel mooi en wat een karaktertje dat hij dat allemaal zo omschrijft.
Wodan en ik M1+10
Leentje

Bericht door Leentje » zo 11 feb 2007, 09:08

deze reader heeft het onwijs druk,maar neemt voor iedereen echt de tijd,geen op geldbeluste persoon.
natuurlijk kost het wat,maar als je dan 6 a-4tjes krijgt,mag dat ook toch!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » zo 11 feb 2007, 09:31

Tjee wat een uitkomsten zeg :o

Ik heb voor Vinga ook een reading aangevraagd, die hoop ik eerdaags binnen te krijgen.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Noback
Contacteer:

Bericht door Noback » ma 12 feb 2007, 22:38

Nicole schreef:
Pablo schreef:Wat een uitslag zeg, hier kun je wat mee! Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig door wie je hebt laten doen en wat de kosten zijn..
Hier nog iemand! Enne die voedingsadviezen mbt het eczeem lijken mij bere interessant! Wellicht kan ik die via PB krijgen??
nog iemand, waar laat je zoiets doen en wat kost het, hoe lang suurt het, hoe wordt het gedaan, hun je zelf de richting van de vragen sturen of doen zij dat voor je? hebbn ze misschien een site waar frequently asked questions op staan of iets? Ik vind het zeer confronterend maar ook heel intressant dus ik zal mezelf maar ff opzij zetten, het paardje gaat immers altijd voor. hahaha

ik vnd het zeer leerzaam, hopelijk kun je er iets mee,
Plaats reactie