Voorouders Sultan

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
sultan

Voorouders Sultan

Bericht door sultan » do 01 feb 2007, 19:41

Hoi, toen ik laatst iets over de vader van Sultan vertelde( ik dacht dat die niet zo veel nakomelingen had) toen reageerde iemand met de mededeling dat Jolster heel veel nakomelingen heeft. Kan iemand mij misschien wat meer vertellen over Jolster?(= dus vader van Sultan) Gewoon nieuwschierig.Ouders van Jolster zijn Toddy en Christa.
Charret

Bericht door Charret » do 01 feb 2007, 19:49

Ik weet alleen dat Jolster naar Duitsland is verhuisd, maar ik weet niet of hij ook echt verkocht is. Wel weet ik ook dat Vincent hier op stal een zoon van hem is.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » do 01 feb 2007, 20:11

@Charret: Jolster is niet naar Duitsland verkocht maar naar Belgie.
@Sultan: wat wil je allemaal over hem weten? ik kom al 6 jaar heel vaak op Hestegaarden bij de fam vd Aa( mijn paardje staat daar). Zij zijn de laatste eigenaren van hem geweest, voordat hij naar Belgie ging. Dus als je iets wilt weten, of mss nog wat foto's wilt hebben, laat maar horen. Pb me maar dan.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » vr 02 feb 2007, 07:45

Saar van Marije is ook van Jolster.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » vr 02 feb 2007, 08:26

leoensuzanne schreef:@Charret: Jolster is niet naar Duitsland verkocht maar naar Belgie.
Idd, wou net zeggen ;)

Er zijn idd meer nakomelingen van Jolster.
Hier op FW heb je zo wie zo Saar van Marije.
Pelleborg is een zoon van Jolster, heeft altijd goed gescoort bij het bestgaande tijdens de CK, en doet dressuur, springen (en cross).
Op keuringen doen ze het ook vaak goed, wat wel op valt is dat ze vaak een wat groot hoofd hebben voor een Fjord ;) Maar het goede bewegen geeft hij door, en heeft hij van zijn eigen vader Toddy!
Amber_

Bericht door Amber_ » vr 02 feb 2007, 17:14

Ik had Bo graag dit jaar door Jolster willen laten dekken ! Hij stond in 2005 ter dekking in Veenendaal, toen hebben we ook foto's gemaakt. Helaas was hij verkocht aan Belgie, dus ging mijn kans voorbij !

http://img139.imageshack.us/img139/2842 ... r112wv.jpg
http://img139.imageshack.us/img139/5672/jolster30ig.jpg

Anika heeft er een veulen van gehad :J.
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
sultan

Bericht door sultan » vr 02 feb 2007, 19:21

Heel erg bedankt voor de reacties(meer zijn natuurlijk ook welkom). Ha, ha, Sultan heeft ook een groot hoofd. Wel eens lastig om juiste hoofdstel te vinden. Ik zou wel wat willen weten van het karakter van Jolster. Sultan kan behoorlijk eigenwijs zijn, maar niet gemeen. Verder heeft hij een echte obsessie voor eten.(zelfs wat overdreven voor een fjord) Maar ja.. hij is ook al 3x van eigenaar veranderd en ik heb hem van een nou ja..handelaar gekocht. Toen bleek ook dat Sultan een behoorlijke luchtzuiger was. Gelukkig zit hij daar zelf niet zo mee en hij wordt er zeker niet mager van! Hij is voor andere paarden veel te aardig. Hij is ook altijd degene die op zijn kop krijgt.
Plaats reactie