DeeDee schreef:Ja dat valt inderdaad niet mee, maar als ze iedere dag buiten komen is een paar uurtjes op stal toch niet zo erg? Of houd je fjord niet zo van een stal??
Hij houdt inderdaad absoluut niet van stallen, zelfs niet om even in te staan om gepoetst te worden..

Dan gaat hij luchtzuigen en wordt hij chaggerijnig

Vooral omdat hij er niet tegen kan om alleen te zijn (zonder vriendjes) en ook omdat hij zich na een tijdje gaat vervelen.. Vandaar dat hij altijd buiten blijft! Want ik wil natuurlijk geen ruzie met m

(En dat luchtzuigen is natuurlijk heel slecht voor m!!)
DeeDee schreef:Overigens als je paard een brandmerk heeft is er heel makkelijk achter te komen wie zijn ouders zijn. Er zijn hier mensen op FW die brandmerk kunnen lezen. Misschien eens een foto van maken (of natekenen heeft vooral met de plaats van de stipjes in het boter kaas en eierenveld te maken) en een apart topic voor openen?
Ja echt?! Dat wist ik helemaal niet! Dat zou leuk zijn! En wij maar denken dat hij altijd een weesje zou blijven

Maar dan kan ik pas in de zomer een foto maken, want nu zie je zn brandmerk bijna niet.. Of misschien heb ik er ergens nog wel een liggen!