naam veranderen van je fjord
Toen mijn merrieveulentje geboren werd moest ze Sascha gaan heten...
Bij het stamboek is het toen fout gegaan, en zo heeft ze de eerste 3 jaar van haar leven naar de naam SCHASA (sgaza) moeten luisteren op de keuringen, etc.
Toen ik eindelijk bij stamboekopname op 3-jarige leeftijd de naam kon veranderen, bleek Sascha een behoorlijk populaire naam te zijn in het jaar van de S.
Ik heb er toen een c tussen laten plakken, zodoende heet ze nu officieel Scascha. Roepnaam Sas, Sassie of Sassefras.
Bij het stamboek is het toen fout gegaan, en zo heeft ze de eerste 3 jaar van haar leven naar de naam SCHASA (sgaza) moeten luisteren op de keuringen, etc.
Toen ik eindelijk bij stamboekopname op 3-jarige leeftijd de naam kon veranderen, bleek Sascha een behoorlijk populaire naam te zijn in het jaar van de S.
Ik heb er toen een c tussen laten plakken, zodoende heet ze nu officieel Scascha. Roepnaam Sas, Sassie of Sassefras.
*** Vanaf 1 juni ook als gedrukte luxe hardcover editie verkrijgbaar! ***
Het boek Paardenfotografie
http://www.paardenfotografieboek.nl
Het boek Paardenfotografie
http://www.paardenfotografieboek.nl
Kan je bij stamboekopname de naam laten veranderen dan? Wist ik helemaal niet, of was dat alleen omdat er iets mis gegaan was. Haha, Schasa, wel origineel, maar Scascha is heel wat beterhypofocus schreef:Toen mijn merrieveulentje geboren werd moest ze Sascha gaan heten...

Bjorn heet officieel Berend. Ben ik niet zo van gecharmeerd, Berend botje ging uit varen
. Dat liedje heb ik vroeger weet ik veel hoe vaak moeten zingen, is een "jeugdtrauma" geworden zeg maar. Berend en Bjorn heeft dezelfde betekenis, dus wat dat betreft.......... 

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kijk dat biedt nog perspectieven voor AlexDaphneT schreef:Kan je bij stamboekopname de naam laten veranderen dan? Wist ik helemaal niet, of was dat alleen omdat er iets mis gegaan was. Haha, Schasa, wel origineel, maar Scascha is heel wat beterhypofocus schreef:Toen mijn merrieveulentje geboren werd moest ze Sascha gaan heten...

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010