Oh help, ik krijg de zenuwen!!
-
Oh help, ik krijg de zenuwen!!
Kom ik net terug van nog een paar kleine boodschappen, begin ik toch wel zenuwachtig te worden voor morgen!! En ik begrijp niet waarom. Ik heb alles op lijstje gezet, we hebben de kast al in de auto staan met een boel spullen erin en toch..... Oh God, dat wordt weer minder slapen vannacht! En we moeten al zo vroeg op! Ik moet dalijk eerst gaan chinezen, want mijn schoonvader is vandaag jarig. Zou eigenlijk niet doorgaan, want hij heeft morgen ook een merrie om mee te nemen. Maar ja, wassen moet toch 's avonds dus dat kan makkelijk. Ja hij wast aan huis, wij niet.
Voor mijn rust voornamelijk hebben we maar gevraagd of we Anca in Beek en Donk kunnen wassen. Mooi binnen, met licht, uit de wind. Kan ik mijn Roon daarna nog doen en als Leo het nog niet op zijn heupen heeft gehad, Baldrian ook nog.
Dus wat doen we nu? Adem in, adem uit. Gek he wat een mens zich toch druk kan maken? En hoe dan ook, Anca gaat gewoon mee naar huis!!! Dus waarom maak ik me dan zenuwachtig? Als dit nou het eerste jaar zou zijn......Nou ja, we zien wel weer.
Het scheelt in ieder geval dat ik het wat van me af kan schrijven, hoop ik.
Voor iedereen in ieder geval, VEEL SUCCES! en ik hoop op DROOG WEER!!!!!!!!
Voor mijn rust voornamelijk hebben we maar gevraagd of we Anca in Beek en Donk kunnen wassen. Mooi binnen, met licht, uit de wind. Kan ik mijn Roon daarna nog doen en als Leo het nog niet op zijn heupen heeft gehad, Baldrian ook nog.
Dus wat doen we nu? Adem in, adem uit. Gek he wat een mens zich toch druk kan maken? En hoe dan ook, Anca gaat gewoon mee naar huis!!! Dus waarom maak ik me dan zenuwachtig? Als dit nou het eerste jaar zou zijn......Nou ja, we zien wel weer.
Het scheelt in ieder geval dat ik het wat van me af kan schrijven, hoop ik.
Voor iedereen in ieder geval, VEEL SUCCES! en ik hoop op DROOG WEER!!!!!!!!
-
gefeliciteerd!!leoensuzanne schreef:en het is goed gekomen!! Ze stond 2e !! Keurig dus. Ik ben apetrots!
is het toch allemaal goedgekomen

kan me voorstellen dat je trots bent op je meisje

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!