topfjord

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
Carolinef
Contacteer:

topfjord

Bericht door Carolinef » zo 13 aug 2006, 19:16

tsja echt Ubie heeft het braaf zijn weer helemala terug, aangezien wij in sept mee doen met de duinrit van fjordenbrabant heb ik toch wel zo iets van; moet er wat meer uit met m, naar buiten weg op maar oh oh ik zie achter elke steen n gevaar..................Ubie niet dus!

stapte vrolijk langs de viswagen met vlaggetjes, de scooters die voorbij sjeesden deerden hem ook niet, evenals de auto's die natuurlijk als idoten voorbij sjeesen, echt hij was super geiïntereseerd, oortjes naar voren en af en toe beetje twijfelachtig maar met mijn aanmoedinging zalig buitenritje gemaakt, alleen dat friese veulen dat vanachter de heg een galop inzette was wel even schrikken, maar hij propt zichzelf op als een balletje, gaat er niet vandoor oid.

van de week maar s bij Nobby langs, maar die duinrit zit wel snor, ik kom gezellig meedoen met mijn TOPFJORD!!! *o/*
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Jilly

Bericht door Jilly » zo 13 aug 2006, 20:02

Welkom bij de club: vanaf gaan wij heel zelfzeker alleen met onze fjorden op pad :))
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » ma 14 aug 2006, 10:23

van de week maar s bij Nobby langs, maar die duinrit zit wel snor, ik kom gezellig meedoen met mijn TOPFJORD!!!

Neem je dan wel de zon mee, als je langs komt :D ? Wij zijn de regen toch al wel een beetje zat.
Vind het wel jammer dat ik dit jaar niet mee kan doen, maar ach volgend jaar is Crystal van Nobby af en dan kunnen we gewoon weer meedoen.
Ik zie je! :wave:
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » di 15 aug 2006, 11:54

nou als ik de zon had gehad..baggerregen maar mail je nog wel om te kijken wanneer Uubs en ik kunnen buurten!
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Sabbel

Bericht door Sabbel » di 15 aug 2006, 23:00

Wat is dat lekker he, als ze nergens bang voor zijn. Ik ben van de week ook met Ravina naar buiten geweest, langs mijn huis wel te verstaan. We hebben heerijk aan een lang teugeltje lans de a44 stapt. Niets aan de hand.

Ik deel het gevoel helemaal, superfjorden! :D
Dorinn (IsmoxOrsta) 6 juni 2007

Afbeelding
Ydel

Bericht door Ydel » wo 16 aug 2006, 06:37

heerlijk is dat he??
ik ben zondag ook voor het eerst sinds lange tijd weer naar buiten geweest met Ydel, caya op stal :D
ben verder geweest dan ik wilde, want bij dat huis in aanbouw, ging ze in de ankers...
maar daar heb ik haar doorheen gekregen, terwijl ikvan plan was daar ongeveer om te keren...
ben dus blij ook met mijn topfjord :D
oh ja, er was ook zo'n minimaaier...
en ze stond erbij en keek ernaar... en liep uiteraard zonder problemen door, scooters, wielrenners... alles :D
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Plaats reactie