Dagelijkse fjorden dingen...
Re: Dagelijkse fjorden dingen...
Hahaha, dat kon ze natuurlijk niet op zich laten zitten zo'n klein opdondertje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een stilte hier...
Wat heerlijk dat de lente weer in aantocht is!
Vanmiddag lekker een rondje buiten gereden met Fenna.
Ze krijgt nu sinds een aantal weken Vitalbix, dus ik hoop dat haar eczeem minder is dit jaar. Nog even en ze mag haar eczeemdeken weer om.
Odette heeft twee weken vrij. Vorige week is er een kies getrokken. De da had wel goede hoop dat de rest kan blijven zitten. Ze heeft nml al geen tanden meer.
Wat heerlijk dat de lente weer in aantocht is!
Vanmiddag lekker een rondje buiten gereden met Fenna.
Ze krijgt nu sinds een aantal weken Vitalbix, dus ik hoop dat haar eczeem minder is dit jaar. Nog even en ze mag haar eczeemdeken weer om.
Odette heeft twee weken vrij. Vorige week is er een kies getrokken. De da had wel goede hoop dat de rest kan blijven zitten. Ze heeft nml al geen tanden meer.
Odette&Fenna
Hier de hele winter door gereden, hopend op wat beter weer. Donderdag een wat langere rit gemaakt waarbij ze helaas op een steen ging staan en ineens even kreupel was.
Rustig terug naar de trailer gereden. Gisteren wilde ik geen risico nemen dus niet naar de les geweest. Vandaag paar rondjes in de bak gelopen met een kindje op haar rug. Wel goed, maar neem geen risico en zet haar mooi even op rust. Moet toch even 10 dagen achter elkaar werken dus komt ook goed uit! Hopelijk snel weer helemaal fit!
Morgen wordt het nog beter weer zeggen ze!
Rustig terug naar de trailer gereden. Gisteren wilde ik geen risico nemen dus niet naar de les geweest. Vandaag paar rondjes in de bak gelopen met een kindje op haar rug. Wel goed, maar neem geen risico en zet haar mooi even op rust. Moet toch even 10 dagen achter elkaar werken dus komt ook goed uit! Hopelijk snel weer helemaal fit!
Morgen wordt het nog beter weer zeggen ze!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Dat is wel even schrikken. Gelukkig is ze verder niet kreupel.
Odette&Fenna