Ivonne schreef:Oh dan heb ik er al dingen ingezet die er niet in horen. Maar in zinloos gezever kan toch ook prima fjordenpraat? Maakt ook niet uit, als er maar meer gepost wordt
Dat was ook mijn idee, ben het wel met je eens, maar vond dit leuker als in wat denk jij op dit moment! En ik heb het idee dat het werkt

.
Hier overstag gegaan en eindelijk het zadel gekocht wat ik al heel lang wil hebben. Nu maar hopen dat de zadel ellende klaar is!
Nu nog even bekijken hoe ik het op ga lossen met mijn andere niet passende aangemeten zadel. Misschien kan ik het wel gooien op garantie, even laten bezinken en alle opties bekijken.
Nu regen, paardjes lekker binnen gezet. Alles is hier blank, want we hadden gisteren al gesproeid (gras had echt water nodig).
Sylvy heeft rotstraal, wat ik aan het behandelen ben. En Jella wil graag aan het werk, dus ik ga toch proberen die aan de hand mee te gaan nemen! Hopelijk kunnen de paarden vanavond weer lekker naar buiten, ze smelten niet, maar hou Syl dr voetje liever wat meer aan de droge/schone kant op dit moment.