opnieuw voorstellen

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
Marianne250
Contacteer:

opnieuw voorstellen

Bericht door Marianne250 » do 22 nov 2012, 18:37

Hoi Allemaal,

Nu mijn nieuwe account het eindelijk (weer) doet en ik kan inloggen moet ik me toch maar even (opnieuw) voorstellen:

Mijn naam is Miriam, ben 35 jaar oud en in het bezit van 3 fjorden: elitemerrie Marianne en haar 2 zoons Ramon en Ulmar.
Ik rij voornamelijk recreatief, lekker het bos in met de paardjes..verstand op nul..heerlijk genieten van mn gele monsters!
Ook heb ik fanatiek en met veel plezier meegereden in het showteam van onze vereniging (http://www.fjordenvrienden.nl). Helaas is het showteam niet meer en ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging...

Verder ben ik werkzaam in een winkel voor kunstschildersmaterialen in Hengelo en daarnaast heb ik een webwinkel met paardvriendelijke atrikelen (Barefoot boomloze zadels, hoefschoenen en FreedomRidingArticles): http://www.hofstede-twekkelo.nl

Dus voor vragen over boomloos en bitloos of over teken en schildermaterialen kunnen jullie altijd bij me terecht +:)+

Groetjes,
Miriam
www.hofstede-twekkelo.nl Voor boomloos, bitloos en hoefschoenen.
Marianne V:Brusvein M:Iris
Ramon V:Tunar M:Marianne
R.I.P. Ulmar V:Tunar M:Marianne
leoensuzanne

Re: opnieuw voorstellen

Bericht door leoensuzanne » do 22 nov 2012, 19:54

Welkom terug Miriam!
Ik ben Suzanne, 38 jaar. Getrouwd met Leo, moeder van Jessie en Evi (7 en 4 jaar). Wij zijn eigenlijk wel een paardengezin. Leo rijdt aangespannen, ik rijd ze onder het zadel, Jessie rijdt regelmatig op shetlander Mo en Evi rijdt als ze zin heeft.....
Wij zijn ook veel te vinden op de keuring, maar ik ben vooral wel een recreatieruiter. Wie weet, komt er nog wel eens een tijd, dat ik eens wedstrijdjes ga rijden met onze ruin. (Sssst nog niet verder vertellen, want ik weet helemaal nog niet of het ooit zover komt...)

Ik wens je in ieder geval veel lees- en vooral postplezier hier!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Dennis

Bericht door Dennis » do 22 nov 2012, 19:58

Welkom Miriam,

Ik ben Dennis, 31 jaar en woon in Veghel. Ik ben eigenaar van Geke, een 2,5 jarige dochter van Manus. Daarbij heb ik nog een leuke Shetlander van 2,5, Dreams

Veel plezier!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
rowenna

Bericht door rowenna » do 22 nov 2012, 21:51

He Miriam.
Gezellig dat je hier weer bent.
Hoef me denk ik niet meer voor te stellen he?
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Marianne250
Contacteer:

Bericht door Marianne250 » vr 23 nov 2012, 10:49

@ Rowenna: leuk om je ook hier te ontmoeten! Gaat het goed met jou en de fjordenbeesten?

@ Suzanne: Leuk dat jullie als gezin van de paarden kunnen genieten! Mijn man gaat heel af en toe mee op buitenrit maar meer omdat ik het zo leuk vind. Waar gaan jullie naar de keuring?

@ Dennis: Je moet dus nog even wachten voor je Geke kan gaan beleren... wel leuk om ze zelf alles bij te brengen (of ga je haar laten beleren?). Heeft ze de bewegingen en de looks van Manus?

Ik ben zelf de laatste tijd weinig aan rijden toe gekomen. In september ben ik getrouwd (uiteraard foto's gemaakt met de paarden...die zal ik wel een keer posten als ik ze eindelijk een keer heb! Wachten duurt zooooo lang...) daarna op vakantie en toen aan mn knie geopereerd..waar ik nu nog last van heb. Niet dat de paarden het erg vinden dat ze niet hoeven te werken hoor...zolang ze maar wat te eten hebben ben ik volkomen niet interessant en missen ze mij ook niet :P Ze hebben nu lekker vakantie, we gaan straks zo af en toe wel weer een ritje maken door het bos en dan in het voorjaar weer lekker aan de slag!
Misschien gaan we het aangespannen werk wel weer oppakken. Ramon heeft nog steeds uit een ver verleden een C voor de menproef staan (tijdens de oefendag is het tuig geknapt bij de trekproef en daarna had hij toch een beetje een trauma van zwaar trekken, vooral het aanzetten...). Die C staat wel heel erg haaks op de AA voor de zadelproef, daar moet toch een keer verandering in komen. Kunnen we gelijk zijn buikje er weer af trainen :) Maar daar hebben we nog een heel jaar voor gelukkig.
www.hofstede-twekkelo.nl Voor boomloos, bitloos en hoefschoenen.
Marianne V:Brusvein M:Iris
Ramon V:Tunar M:Marianne
R.I.P. Ulmar V:Tunar M:Marianne
rowenna

Bericht door rowenna » vr 23 nov 2012, 11:22

ja hoor met fjordenbeesten gaat het super, Fimke doet het goed en groeit hard en Udo och die eet nog steeds zijn buik rond en james heeft helaas zomereczeem, maar verder nog steeds een schatje.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Amber_

Bericht door Amber_ » vr 23 nov 2012, 11:39

Haai :D

Ik ben Amber, 23 jaar en heb 3 fjorden!
Fjordy, mijn springer. Toot, 6 jarige net ruin haha en Gio, 2 jarige Rodblakk hengst
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 23 nov 2012, 13:37

Welkom op FW Miriam. Ik ben Anita, 50 jaar en getrouwd met Jeroen. Ik ben in het bezit van een Fjordenfamilie die bestaat uit moeder Meline (v. Havstad) en haar 6 kinderen, kind nr. 7 wordt verwacht eind april. De namen van Meline haar kroost vind je allemaal in mijn onderschrift.
Wij moeten elkaar vast al wel eens gezien hebben op een keuring want ik ga al een aantal jaren bijna alle keuringen af. Dit jaar moet dat ongetwijfeld in Hardenberg zijn geweest waar ik foto's van jouw paarden heb gemaakt.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » vr 23 nov 2012, 13:56

Hee Miriam, leuk dat je er ook weer bent! Moet ik me ook nog voorstellen? haha
Geluk is de vrucht van intens werk
Megan

Bericht door Megan » zo 02 dec 2012, 12:55

Hoi Mirjam,
Ik ben Megan 50 jr en woon samen met Lucas en 4 katten, en heb twee fjordjes, Zero van 9 en Dorinn (grablakke) van 5 jaar. Dorinn heb ik samen met mijn zus.
Volgens mij heb ik jou van de zomer op de fjordendag in Heemserveen (?) gesproken. Jullie stonden daar met je Barefootzadels in de kapschuur. Leuk dat je naast zadels in schildersbenodigdheden doet :))
:wave:
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Plaats reactie