Toch ook maar even voorstellen

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Bella
Contacteer:

Re: Toch ook maar even voorstellen

Bericht door Bella » vr 27 apr 2012, 07:50

Welkom hier Sara, volgens mij heb ik al eens via via met Jilly wat informatie over jou Sonya gekregen een aantal jaar geleden als afstammeling van Michael (in de tijd dat Tim nog van Mieke was).
Leuk dat je je aangemeld hebt! Welke moeder heeft Sonya ook alweer? *wacht..stamboeksite is daar tegenwoordig heel handig mee*...ze is gefokt bij Bulthuis, wonen nu nog steeds hier in het dorp :j.

Ik ben trouwens Annabel, 26 jaar en woonachtig in Wanneperveen. Zelf heb ik een driejarige Fjordenmerrie Flamingo en twee NMPRSjes Flower en Fleur met een derde onderweg bij Flower. Daarnaast 'verzorg' ik de ruin Binkie en geniet van de hele rataplan aan fokmerries, hengsten en alles wat daar uit voortkomt achter het huis.
Geluk is de vrucht van intens werk
SaraG

Bericht door SaraG » vr 27 apr 2012, 09:16

Bella schreef:Welkom hier Sara, volgens mij heb ik al eens via via met Jilly wat informatie over jou Sonya gekregen een aantal jaar geleden als afstammeling van Michael (in de tijd dat Tim nog van Mieke was).
Leuk dat je je aangemeld hebt! Welke moeder heeft Sonya ook alweer? *wacht..stamboeksite is daar tegenwoordig heel handig mee*...ze is gefokt bij Bulthuis, wonen nu nog steeds hier in het dorp :j.

Ik ben trouwens Annabel, 26 jaar en woonachtig in Wanneperveen. Zelf heb ik een driejarige Fjordenmerrie Flamingo en twee NMPRSjes Flower en Fleur met een derde onderweg bij Flower. Daarnaast 'verzorg' ik de ruin Binkie en geniet van de hele rataplan aan fokmerries, hengsten en alles wat daar uit voortkomt achter het huis.
Ze is idd gefokt bij Bulthuis. Moeder is Frieda. In 2002 werd ze verkocht naar België, aan iemand van bij ons op stal. Heb van bij het begin met haar gereden en drie jaar geleden heb ik de kans gekregen om haar te kopen. Hierover moest ik dan ook geen seconde nadenken! *o/*
Give your ass some class, ride a Fjord

Sonnepon :L
janna
Contacteer:

Bericht door janna » vr 27 apr 2012, 17:01

Ik ken op FW alleen Tim als Michael-zoon en wat Jilly al zegt Fendora als kleindochter. :D
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » za 28 apr 2012, 09:40

Er heeft zich ooit ook iemand gemeld met Sven, ook een Michael zoon maar die is al 2 jaar niet meer online geweest.
En de nieuwe eigenaresse van Tanja heeft zich ook gemeld maar is niet erg aktief (heeft 2 berichten geplaatst op de dag dat ze zich aangemeld heeft, 8-2, en is op 13-2 voor het laatst online geweest.
Op bokt is de volle zus van Sonya, Ronya, wel eens voorbij gekomen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Ivonne

Bericht door Ivonne » za 28 apr 2012, 13:15

[quote="SaraG@Ivonne : Dan zal het toch niet lang meer gaan duren?! Spannend! Staat er eigenlijk een max. leeftijd op om je merrie te laten dekken?[/quote]
Nee, dat regelt de natuur zelf. Ze worden dan niet meer drachtig. Maar dit is echt Marga's laatste. Anders was Fatoush de laatste geweest, maar omdat hij helaas vergroeide benen heeft en waarschijnlijk niet oud zal worden heb ik haar toch nog een keer laten dekken
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Plaats reactie