Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
Reinou
- Beheerder
-
Contacteer:
Bericht
door Reinou » zo 01 apr 2012, 15:18
Het ziet eruit alsof hij het al jaren doet!!

Mariska past er ook mooi op!
Ben nu stiekem ook wel benieuwd hoe Fin er straks uitziet met een ruiter erop, maar ik wacht geduldig af. Fjellko was er duidelijk al aan toe, kan hij mooi z'n praatjes afleren!
Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann 
-
claudia
Bericht
door claudia » zo 01 apr 2012, 17:13
Super goed Karin
Heerlijk dat je zo kunt wegrijden, dat heb je vast in je broekzak.`
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
-
foss
Bericht
door foss » zo 01 apr 2012, 19:06
Ja dat hebben we zeker ik ben van opstappen en wegrijden zo doe ik dat al 25 jaar en dat werkt tot nu toe het beste.
Waarschijnlijk gaan we met Pasen het bos in klein stukje hor ritje van 30-45 minuten met veel stapen.
Vanaf 1 Mei gaat hij het land in en dan pakken we het eind van de zomer weer op dan heeft hij genoeg om over na te denken en het te verwerken.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
-
claudia
Bericht
door claudia » zo 01 apr 2012, 19:09
foss schreef:Ja dat hebben we zeker ik ben van opstappen en wegrijden zo doe ik dat al 25 jaar en dat werkt tot nu toe het beste.
Waarschijnlijk gaan we met Pasen het bos in klein stukje hor ritje van 30-45 minuten met veel stapen.
Vanaf 1 Mei gaat hij het land in en dan pakken we het eind van de zomer weer op dan heeft hij genoeg om over na te denken en het te verwerken.
Wij stappen ook meestal zo op. Niet altijd gelijk los (zeker niet met de hengsten) maar met een merrie of ruin wil ik het ook weleens doen.
Ik ga alleen niet snel het bos in(ben geen bosruiter)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
-
foss
Bericht
door foss » zo 01 apr 2012, 19:37
Heb Fjellko eerst wel vast gehouden en toen het goed ging los, en de bak was voor de helft afgesloten.
Ja wij zijn gek op het bos dus vandaar maar dan nemen we een hele brave fjord mee en Fjellko volgt dan wel.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)