Voorstellen
Re: Voorstellen
Hallo,
Van harte welkom op dit helemaaaaal niet verslaafende forum.
ik ben Rowenna 37 jaar en in het bezit van een fjorden ruin, hij heet Udo en is 12 jaar.
Verder heb ik nog zijn kleine grote vriend James een shet hengstje van een jaar, die ik zelf gefokt heb.
Eigenlijk lijkt ie wel een beetje op een fjord met lange manen, want hij heeft namelijk dit oh zo mooie fjorden kleurtje, inc aalstreep, wildstreepjes en donkere puntjes op de oren.
Verder heb ik nog drie schatjes van Jack russels.
Van harte welkom op dit helemaaaaal niet verslaafende forum.
ik ben Rowenna 37 jaar en in het bezit van een fjorden ruin, hij heet Udo en is 12 jaar.
Verder heb ik nog zijn kleine grote vriend James een shet hengstje van een jaar, die ik zelf gefokt heb.
Eigenlijk lijkt ie wel een beetje op een fjord met lange manen, want hij heeft namelijk dit oh zo mooie fjorden kleurtje, inc aalstreep, wildstreepjes en donkere puntjes op de oren.
Verder heb ik nog drie schatjes van Jack russels.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
- kristelhans
Even offtopic maar Janneke, wat een prachtige foto van Vlin! Zoveel rust en wijsheid..geef dat ook even aan zijn neefje door, wil je..Jankeke schreef:![]()

Welkom op FW Nicole!
Ik ben Jilly, Belgische en in het bezit van een 5-jarig H'tje (wat doen we moeilijk he
).
Veel plezier hier, maar dat lukt wel geloof ik!!
Ik ben Jilly, Belgische en in het bezit van een 5-jarig H'tje (wat doen we moeilijk he

Veel plezier hier, maar dat lukt wel geloof ik!!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
FF of topic, Kristel: dank je. Ik heb het vanavond, toen ik Vlin even heb geknuffeld, doorgestraald richting Beer!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Welkom!
Ik ben Katinka, 22 jaar en de eigenaresse van de 4 jarige dame Djinty. Veel plezier hier op het forum!!
Ik ben Katinka, 22 jaar en de eigenaresse van de 4 jarige dame Djinty. Veel plezier hier op het forum!!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

@Janneke: het is wel een knapperd hoor, die Vlin!
Verder iedereen bedankt voor het warme welkom.
Verder iedereen bedankt voor het warme welkom.
hoi,welkom!
wat een leuke fjord heb jij en gaaf dat haar vader Vlin hier ook op FW zit.
ik ben Yvonne,24 jaar en in het bezit van 2 fjorden,gra merrie Ravina(OrstaxBrusvein)en haar zoon Hercules(Rubis d'OberxOrsta)
veel plezier
wat een leuke fjord heb jij en gaaf dat haar vader Vlin hier ook op FW zit.
ik ben Yvonne,24 jaar en in het bezit van 2 fjorden,gra merrie Ravina(OrstaxBrusvein)en haar zoon Hercules(Rubis d'OberxOrsta)
veel plezier
Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
UPDATE (op verzoek van Tass)
In nog geen jaar tijd kan er veel veranderen.
Inmiddels ben ik gestopt als bijrijder van Bonnie. Het klikte totaal niet tussen ons.
Een paar weken nadat ik gestopt was, kreeg ik een mailtje van Suzanne. Of ik misschien interesse had om haar fjord Vjellko te gaan verzorgen.
Ik had al een paar foto's gezien en ik vond hem wel erg leuk.
Daarna een afspraak gemaakt om eens te gaan kijken. Inmiddels heb ik afgelopen maand de (stal)deur daar platgelopen om verder kennis te maken met Vjellko en hem beter te leren kennen.
Het is echt zo'n leuk en lief paard, ik was meteen verkocht
Dus vanaf nu is Vjellko mijn verzorg/bijrijdpaardje (thanks Suze!!).
In nog geen jaar tijd kan er veel veranderen.
Inmiddels ben ik gestopt als bijrijder van Bonnie. Het klikte totaal niet tussen ons.
Een paar weken nadat ik gestopt was, kreeg ik een mailtje van Suzanne. Of ik misschien interesse had om haar fjord Vjellko te gaan verzorgen.
Ik had al een paar foto's gezien en ik vond hem wel erg leuk.
Daarna een afspraak gemaakt om eens te gaan kijken. Inmiddels heb ik afgelopen maand de (stal)deur daar platgelopen om verder kennis te maken met Vjellko en hem beter te leren kennen.
Het is echt zo'n leuk en lief paard, ik was meteen verkocht
Dus vanaf nu is Vjellko mijn verzorg/bijrijdpaardje (thanks Suze!!).

Jeeeejjjjj daar is de update!!!!! 
Ik vind het super leuk dat je er bij bent nu
.

Ik vind het super leuk dat je er bij bent nu

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Ik ben ook heel erg blij.
Nu alleen nog wat beter weer (lees: DROOG).
Nicole74 schreef:![]()
Ik ben ook heel erg blij.
Nu alleen nog wat beter weer (lees: DROOG).
Haha, daar hopen we volgens mij allemaal op

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Als we nou heeeeeel hard hopen met z'n allen...........................je weet het maar nooit 

Vjell en ik zijn ook heeel erg blij met jou Nicole! Ik had me geen liever vriendinnetje voor Vjellie kunnen wensen!