Het lange manen topic.
Re: Het lange manen topic.
Wat is die Djimm toch een stoertje met zijn ruige bos manen.
Ben je hem eigenlijk al aan het rijden Daphne?
Uuds manen gaan ook lekker, ze hangen aan twee kanten en zijn lekker dik, hoop wel dat ze nog een stuk langer worden, volgende week heb ik vakantie en zal dan weer eens foto's van mijn langharige tuig maken.
Ben je hem eigenlijk al aan het rijden Daphne?
Uuds manen gaan ook lekker, ze hangen aan twee kanten en zijn lekker dik, hoop wel dat ze nog een stuk langer worden, volgende week heb ik vakantie en zal dan weer eens foto's van mijn langharige tuig maken.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Het is hier al een tijdje stil zie ik, maar Vicktor hoort er tegenwoordig ook bij. 
Het lijkt wel alsof zijn manen de laatste tijd steeds sneller groeien..

Het lijkt wel alsof zijn manen de laatste tijd steeds sneller groeien..

oh die zijn ook al lang zeg....bij Cos hangt het nog steeds een beetje hetzelfde maar die van P.C. zijn volgend jaar zomer vast alweer voorbij z'n borst...jemig wat groeit dat snel 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Zo, dioe manen van Vicktor zijn al lekker lang aan het worden.
Hier ook maar weer eens een foto van mijn langharig tuig.
Ook Uuds manen groeien al hard.
Fimkes manen ga ik ook laten groeien, maar dat zal nog wel even duren voor ze gaan hangen, had ze namelijk vrij kort geknipt, maar ik wacht geduldig af.

Hier ook maar weer eens een foto van mijn langharig tuig.
Ook Uuds manen groeien al hard.
Fimkes manen ga ik ook laten groeien, maar dat zal nog wel even duren voor ze gaan hangen, had ze namelijk vrij kort geknipt, maar ik wacht geduldig af.

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Nou...ik vrees dat ik het bij Cos toch maar weer ga (laten) knippen *huilt hartverscheurend*. Ik word zo triest van de aanblik...
Cos dus...vanaf augustus 2010 aan het groeien vanaf een boog die op het punt stond van "nu knippen anders val ik"

en P.C. vanaf 16 oktober 2010 aan het groeien vanaf een heeeeele korte "fjordenboog"

Ik moet het eigenlijk niet met elkaar vergelijken, bij P.C. groeit het gewoon extreem....maar ik vind het resultaat bij Cos voor bijna anderhalf jaar groeien toch wel erg karig en vermoed dat het niets wordt. Mijn moeder en Edgar vinden het doodzonde als ik het ga knippen, maar ik vind dit gewoon geen gezicht (en ik ben toch een hardcore lange-manen-fan)
Cos dus...vanaf augustus 2010 aan het groeien vanaf een boog die op het punt stond van "nu knippen anders val ik"

en P.C. vanaf 16 oktober 2010 aan het groeien vanaf een heeeeele korte "fjordenboog"

Ik moet het eigenlijk niet met elkaar vergelijken, bij P.C. groeit het gewoon extreem....maar ik vind het resultaat bij Cos voor bijna anderhalf jaar groeien toch wel erg karig en vermoed dat het niets wordt. Mijn moeder en Edgar vinden het doodzonde als ik het ga knippen, maar ik vind dit gewoon geen gezicht (en ik ben toch een hardcore lange-manen-fan)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Schaar erdoor Nathalie!! Niet iedere fjord is geschikt voor lange wapperende manen.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
-
- Contacteer:
Die van mij heeft ook lange manen,

En met de wedstrijden maak ik er altijd knotten in!

En met de wedstrijden maak ik er altijd knotten in!

L1+2 met Radar.
Lenngard X Ohlsen Junior

Lenngard X Ohlsen Junior

Wauw die hierboven zijn wel echt hártstikke mooi geknot!
@nathalie; wat balen dat het niet langer wil worden dan het is.. Dan is een boogje inderdaad mooier denk ik
Ik zal hier ook van mijn monstertje een foto neerzetten. Ik ben zijn manen sinds eind 2007 aan het laten groeien. Ik ben gewoonweg een ramp met knippen
Helaas heeft mijn monster zomereczeem...
in zomer 2007 met boog

Deze zomer

De kortere pluk bij de schoft is door het schuren het jaar ervoor..

Dus dan wordt het altijd weer knippen.. Allemaal verschillende lengtes vind ik niks
en een geweldige invlecht-poging
Ik kan redelijk netjes hengstenvlechten maken, maar bij zijn bos lukt het me nooit...
http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... CF8452.jpg
@nathalie; wat balen dat het niet langer wil worden dan het is.. Dan is een boogje inderdaad mooier denk ik
Ik zal hier ook van mijn monstertje een foto neerzetten. Ik ben zijn manen sinds eind 2007 aan het laten groeien. Ik ben gewoonweg een ramp met knippen

Helaas heeft mijn monster zomereczeem...
in zomer 2007 met boog

Deze zomer

De kortere pluk bij de schoft is door het schuren het jaar ervoor..

Dus dan wordt het altijd weer knippen.. Allemaal verschillende lengtes vind ik niks

en een geweldige invlecht-poging

http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... CF8452.jpg
Balen naat, maarja hij heeft ook niet zo'n lange voorpluk toch, vaak is dat wel een indicatie hoe lang manen ong worden (of iig de potentie hebben om lang te groeien). Je kunt niet met PC vergelijken, die heeft hele andere genen.
Gatver die foto van Radar, tis net of ik Kdies zie, heb dezelfde deken en knot hetzelfde als ik op wedstrijd ga
En zag ik daar stiekum mijn andere favoriet Djimmie voorbij schuiven? More pics plies
Gatver die foto van Radar, tis net of ik Kdies zie, heb dezelfde deken en knot hetzelfde als ik op wedstrijd ga

En zag ik daar stiekum mijn andere favoriet Djimmie voorbij schuiven? More pics plies

okay...ik ga ze toch niet knippen..hahaha..mede dankzij de foto's van Dids, als Cos dat resultaat zou hebben na 3 jaar, zal het alle moeite waard geweest zijn
. Als ik het nu knip en krijg weer spijt, moet ik weer anderhalf jaar wachten voor ik ook maar op dit punt ben 
Om de een of andere reden leek het gisteren ineens iets langer dus ik weiger dat als iets anders dan 'een teken' te zien

Om de een of andere reden leek het gisteren ineens iets langer dus ik weiger dat als iets anders dan 'een teken' te zien

Ik zweer bij cowboy magic, werkt voor ons al een soort pokon 

@viv; hier ook cowboy magic!
vind het echt geweldig spul.
Hebben de mensen hier de manen in vlechten in ''vrijheid'' of niet?
Bij Dids hangt alles nu gewoon los, maar in de zomereczeem-maanden in vlechten omdat het anders zo'n zooitje wordt onder die deken..

Hebben de mensen hier de manen in vlechten in ''vrijheid'' of niet?
Bij Dids hangt alles nu gewoon los, maar in de zomereczeem-maanden in vlechten omdat het anders zo'n zooitje wordt onder die deken..
- Cindy+Uniek
moet hier niet al een nieuw topic van komen 
dj:

en uniek:

dj:

en uniek:

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ja, ik ga er een slotje op knallen 

Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!