Het laden op de trailer ging verbazend soepeltjes, van Sonja ken ik dat maar ook Maldu liep er in 1x op.
eenmaal aangekomen (ik was er erg vroeg) rustig uit geladen, nog even bijgewerkt met een borsteltje, hoofdstel om en Maldu aan Sonja gehangen. We hadden dit 1x geoefend en toen vond ze het maar niks, steeds hangen in het touw. Maar gelukkig liep ze zaterdag super goed mee!
Punten vielen me helaas een beetje tegen. Ze had 31 punten met 7-6-5-6-7 met als commentaar een slecht ontwikkeld spronggewricht en daardoor te kort in de gangen en haar erg compacte en stevige bouw (ik vind het prachtig, zo zie ik ze graag..

Hier een paar foto's die mijn vader heeft gemaakt. Ik weet dat er iemand hier van Fjordenwereld ook foto's heeft gemaakt, heb nog even met haar staan kletsen maar helaas moet ik met het schaamrood op mijn kaken bekennen dat ik je naam even kwijt ben..

Zo moeder, zo dochter..

Klaar om de ring in te gaan..

Braaf met mama mee lopen..

Opstellen (en hinniken)
Als allerlaatste nog het chippen, ik blijf dat toch even naar voor ze vinden (al ben ik wel voorstander van het chippen). Gelukkig deed ze dat erg braaf en toen het scheerapparaat eindelijk door haar vacht heen kwam zat de chip er dan ook al snel in. 1x opspringen van schrik en dat was het al..

Na het chippen heb ik de dames weer op de trailer gezet en ben ik rustig richting huis aan gereden. Sonja was terug getrokken, de dames waren moe en ik moest smiddags nog weg maar we hebben genoten van een heerlijk gemoedelijke en gezellige ochtend!
De punten had ik meer gehoopt maar ik ben blij met mijn kanjer!