Maar de aanpak van eerst freestyle en daarna langzaam het rijden opbouwen werkt en het gaat heel goed. Dorinn wordt nu een paar keer per week bereden en dat kun je ook aan hem zien. Hij is een stuk gestroomlijnder geworden. Hij is nu supergevoelig op hulpen. Je hoeft maar bijvoorbeeld je kont een beetje op te tillen en hij draaft al aan. Ik heb er de volste vertrouwen in, dat dit de juiste manier voor Dorinn is. Hij is nu veel relaxter en opener geworden.
Hieronder een paar fotootjes. Hij heeft nog een halster over zijn hoofdstel aan omdat we hem soms in het begin even aan de longe doen. Dat is eigenlijk helemaal niet meer nodig.
Gabrielle (mijn zus) nog even knuffelen voor de les

met Anita (instructrice) op weg naar de rijbak

Zero mag dit keer niet mee, maar dat vind hij niet zo erg

Hij heeft nog een halster om voor als hij nog eventjes aan de longe gaat. Is eigenlijk niet meer nodig. Wel jammer voor de foto's maar ja..

Om Anita heen sturen. Figuren vindt hij nog wel moeilijk

maar het gaat hartstikke goed

Nu de juf even.

Ik heb Anita's hoofd er even afgeknipt voor de privacy. Wel een plaatje zo (vind ik zelf)

Naderhand staan we altijd gezellig te kletsen en staat Dorinn er gezellig bij. Soms hebben we niet eens in de gaten dat hij er los bij staat. Braverd!

groetjes,
Megan