Ik ben ook niet altijd heel erg actief op Fjordenwereld, maar vind het wel leuk om nog een tweede topic over ons fjordenweekend te maken. Joyce heeft ook al een topic gemaakt met een aantal foto's. Maar we hebben natuurlijk nog veel meer foto's.
Denise heeft heel veel mooie foto's gemaakt en ik ben zo vriendelijk geweest om er een paar te lenen, omdat haar foto's mooier zijn dan die van mij en omdat ik alleen vrijdag mijn camera mee had en omdat mijn telefoonfoto's niet van hele goede kwaliteit zijn..
Voor degenen die het topic van Joyce nog niet hebben gezien:
We waren afgelopen weekend op camping Boszicht in Laag Soeren. Daar zaten we met zijn vijven in een gezellig boerderijtje.
Ilona was mee met Ido, Joyce met Sparky, Jorinda met Caspian, Denise met Goos en ik met Ziggy. Het was een geslaagd weekend met erg leuke en lange ritten en waarin de lachspieren goed getraind werden.
Ik vertrok vrijdag rond een uur of 1. Ik liet mijn vriendinnetje Mata Hari een weekendje alleen. Voor haar viel het wat zwaarder. Ze was erg blij dat Ziggy zondagavond weer thuis was.

Vrijdagmiddag bij het opzadelen.

Het eerste ritje met Joyce en Ilona. Denise was al wel op de camping, maar die zou wachten op Jorinda om vervolgens met haar nog een kort ritje te maken. Die was wel van erg korte duur, want er liepen wilde zwijnen in het bos.

Foto's maken van elkaar.

Lekker eten bij terugkomst. Gelijk de zweetdeken maar even uitproberen.

Hooi knabbelen in de wei.

De groepsfoto!

v.l.n.r: Ik&Ziggy, Joyce&Sparky, Jorinda&Caspian, Ilona&Ido, Denise&Goos.
Veel hekken onderweg, met dank aan Ilona konden wij er veilig door

Prachtige omgeving!

Ik met Ziggy.

Op de pauzeplek.

Ik moest even de benen strekken, hahaha

Ziggy

Het clubbie bij elkaar

Zondagritje, ik met Ilona

Blije Mata Hari toen Ziggy weer terug was!

Het was een geweldig weekend. Dames, bedankt!
We hebben gelijk een date gepland voor de Eper paarden4daagse en volgend jaar weer een fjordenweekend.
Bedankt voor het kijken van de foto's! Mijn excuses voor de hoeveelheid, haha