In de week erna had ik me ook nog geselecteerd voor de Hippiade welke op dezelfde dag werd verreden. Aangezien Det 7 is, heb ik me vol goede moed maar ingeschreven voor alles. Dus afgelopen zaterdag reden we Hippiade enkelspan paard klasse L dressuur en ook vaardigheid. En daarbij talentencompetitie. Over mijn Hippiade resultaten hebben we het even niet

In de talentencompetitie reed je een dressuurproef en een stuk vaardigheid waar een marathonhindernis in verwerkt was. Erg leuk om te doen! Het ging best aardig allemaal, maar gezien mijn mededeelnemers ook hele mooie paarden voor de wagen hadden lopen. Verwachte ik er niet veel van. Om 3 uur was bekend dat Det door een testrijders gereden zou worden in de zogenoemde superfinale!! Hierna heb ik haar uitgespannen en de kar op de trailer gegooid, zo klaar. Niet was minder waar, prijsuitreiking aangespannen. En er werd door een bekende dringend verzocht om echt aan dat verzoek gehoor te geven. Dus de kar van de trailer en Det die dag voor de 4de keer voor de wagen. Beest vind het alleen maar leuk! Bij de prijsuitreiking bleek dat we de finale in de categorie Wedstrijd 6/7 jaar gewonnen hadden!!
Hier wat regenachtige foto's.

Gereden door de testrijder

In de proef

Tijdens de ereronde (best eng zonder kalkoenen )

Met de linten, bloemen ed.

Tijdens de selectie in Maarssen.