Nu ik weer zo nu en dan wat van me laat horen, dacht ik dat het misschien wel leuk is om te zien wat voor paard ik nu heb

Uiteraard is een fototje van mn allerliefste die de meeste nog wel kennen, die er niet meer is!

Dit is B.B. King, mijn 6 jarige KWPN Ruin (opa's Cabochon x Samber )
King heb ik gekocht als 2 jarig hengstenpupje en heb ik zelf ingereden. Op 2,5 jarige leeftijd heeft hij een trauma aan zijn ra been opgelopen
wat zorgde voor n lelijke wond en 3 weken Utrecht. Vanaf die tijd altijd al wat gerommel gehad.. tijden van goed rijden en weer wat down's..
De down's werden steeds regelmatiger en de klachten steeds vager. hij had altijd iets, maar waar, was nooit duidelijk.
Alles ongeveer op de foto laten zetten en daaruit bleek hij pitte OCD in zijn RA knie te hebben..
Dit heb ik in mei 2012 laten opereren, wat een heftige operatie was. de kans dat hij nog voor de sport gebruikt kon worden was maar 50%
Bij de na controle, liep King nog steeds kreupel, wat geen goed teken was..
Echter was het niet zijn knie die hiervoor zorgde, maar uit een kreupelheidsonderzoek bleek hij een tussenpeesblessure/onsteking te hebben aan het zelfde been.
Deze geëcho't en dat zag er niet fraai uit.. de kans dat die dus al een tijd aanwezig is, is groot. Helaas is dit nooit eerder uit een onderzoek gebleken.
De kans dat hij nu nog voor de sport gebruikt kan worden, is erg klein.
Maar, we geven niet op!
King staat nu vanaf juli ong. op de buut (sterke ontstekingsremmer en pijnstiller) dit is al afgebouwd naar n half zakje per dag, dus doet eigenlijk weinig nog.
Voor wat we nu zien, stapt hij ontzettend goed en we hebben 3 x gedraafd adh (zonder buut, tijdelijk eraf geweest) en dit was best heel goed en dit is vergeleken bij de prognose super resultaat, beter dan ik gedacht had.
Over 10 dagen is hij van de buut af en blijft hij er af, hij staat nu in de stapmolen en vanaf jan. 2x per dag en dan is het met alle duimen van de wereld draaien en hopen dat hij van het voorjaar goed draaft, zodat ik het werk weer op kan pakken..
Dus, dat verhaal! Hier foto's van mn binkie! Rij foto's zijn van 2010, hij was hier 4 jaar!

In de tussentijd rijd ik nu een fjordxarabier van 17, die tevens te koop staat. De enige foto die ik heb met mij erop