Door mijn nieuwe baan, het verhuizen en alle vermoeidheid is het voor mij alweer veel te lang geleden dat ik bij Hjala ben geweest.
Maar vandaag was het dan zover! Op naar de kleine (ehh grote) meid!
Jaa daar komt ze!

Uiteraard is Hepsie daar ook! haha waar mensen zijn is hepsie (en hjala die kan er ook wat van

Heps is ook echt gegroeid!

Hjala billen

Hepsie kruipt het liefste in de camera (he dominique!)

Hjala vindt het blijkbaar geweldig om met graspolletjes te spelen. In de tijd dat we er waren heeft ze 3 polletjes uitelkaar geschud

Lieve kupke van Hilmar

Hjala

Mooi groepje zo (alleen Hummer ontbreekt nog die liep een stukje bij de groep vandaan rond te scharrelen)

Wat een verschil in alleen de kontjes al!
v.l.n.r. Hjala, Hepsie, Hilmar en Gjendra

v.l.n.r. Hjala Hepsie en Hilmar

Sjiek dametje die Hepsie

Hilmar

Hjala

Overzichtje van Hjala

Ja ze lijkt nog steeds op dr moeder

Ja lies, je moet echt duidelijk je arm weer iets hoger op tillen als je
naast dr staat

Van Gjendra en Hummer niet tot nauwelijks foto's die gingen lekker hun eigen gang! Ook prima. Wel kwam Gjendra nog even een worteltje eten met Hjala, maar door haar fietsenrek ging dat wat moeilijk dus Hjala hapte de wortel in stukjes en Gjendra at de gevallen stukjes van de grond af. Wat een teamwork

Heerlijk om weer even een bezoekje gebracht te hebben aan Hjala. En dit keer gaat het zeker geen 3 maanden duren voordat ik weer kan, want mevrouw was de inenting van Hjala vergeten..... handig... die moet natuurlijk voor een bepaalde datum dus binnenkort weer heen! (ohhw wat naar