Oke voor de jury misschien niet de kampioen van de dag. Maar voor mij zeker wel! Het begon al zo goed dat ze voor ik het wist al op de trailer stond

Toen ik vijf weken geleden wakker werd op de verkoeverkamer en me verteld werd dat ik gips om mn pootje had dacht ik dat deze dag helemaal in het water zou vallen. Maar ik heb toch maar mooi best getoiletteerd zelf gelopen met mijn toppertje! Wat was ik trots op me zelf en op mn paardje! Ze was zo lief loop over van trots

Daarna nog de kampioensschappen. Geen prijzen meer gewonnen maar ja zoals ik al zei we hadden ook wel toppertjes van paarden voor ons. Maar wel mega trots dat we er maar wel even tussen stonden

Nou ja hier een paar foto's van ons vandaag!
Ten eesrste bedankt Dees voor het voorbrengen van mn paardje. Zonder jou en je pa had ik dit niet kunnen doen vandaag!

Iedereen nogmaals gefeliciteerd! Bedankt voor alle goeie tips, Stamboek bedankt voor de complimentjes over mn lieve paardje! De mooie punten en de leuke dag! Monique bedankt voor de mooie foto's met Wiviana en de rest natuurlijk voor de leuke dag!