Bericht
door Annemarie » do 19 jul 2012, 10:09
Bella schreef:Hi de twee volwassen dames vinden het duidelijk interessanter dan Gjendra...heerlijk wel ook om ze nu alle drie bij huis te hebben of niet? Weet van hier tenminste dat ik het altijd geen probleem vind als ze uit elkaar gaan, maar als ik dan eenmaal alles samen heb lopen is het ook weer fijn.
Ja heel leuk om ze nu even samen te hebben. En Gjendra is echt een leukie geworden. En ik heb al door ze houdt HEEL erg van aandacht. Tis net een tweede schaduw als je in haar stuk loopt. Maar ze houdt wel netjes afstand en walst niet over je heen. Komt misschien omdat ze nog alleen staat dat ze veel aandacht wil. Ik wil ze bij elkaar doen als de wei iets droger is dit weekend. Het is heel nat en als er veel gerend wordt is de boel zo kapot. En eigenlijk moet Anka nog rustig aan doen. Ze mogen dus eerst nog ff wennen en dan bij elkaar.
Anka is al wel dinnetje met Gjendra. Waar Anka gister nog woest onder de draad door mepte was ze vanochtend al heel lief aan het kriebelen. Verwacht van Anka ook niet anders, dat is een heel sociaal en makkelijk paard. Toen Nis eraan kwam stuiven was het wel meteen gedaan, Anka mag niet bij Gjendra, Nis wil Anka voor zichzelf!
@Charret: Gjendra is behoorlijk aan de maat ja. Ik denk wel haast zo groot als Anka en Nis.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!