Las de advertentie op marktplaats van iemand die een goed thuis zocht voor een 28 jarige fjord Ruin.
Nou had ik al een 21 jarige fjord merrie en die had ik al aantal keren geprobeerd te koppelen maar zonder goed resultaat ze trapte ze zelf inelkaar of het was andersom... Was bij Hurby wezen kijken en zag alleen een zielig hoopje paard staan..
Vies, kale plekken en mager en ik vond hem erg doods uit zijn ogen kijken ( weet het niet anders te omschrijven) eigenaresse kwam bijna nooit bij hem (hij stond wel netjes op een pensionstal ) snap eigenlijk niet at hij zo mager was alle andere paarden zagen er daar super uit! toen ik hem zag begon ik te twijfelen dacht waar begin ik aan . . onderweg naar huis in de auto bleef hij wel door mijn hoofd spoken dat ik hem eigenlijk niet kon laten staan. Maarja 28 jaar en had al een oudere merrie maar gezien rijden niet het belangrijkste voor me is besloot ik ervoor te gaan!
een paar dagen laten hadden we hem opgehaald hier een paar foto's daarvan:

Net hier op de wei, met een ongelovelijk groot stinkdeken op

Op stal gelijk deken af halen.

Gelijk vriendjes dit had ik noooit verwacht was gelijk happy <3

Hier zie je beetje hoe hij eruit zag.

Vaak en veel gepoetst

En foto's van nu :
Wou het overzicht duidelijker maken maar heb zoveel foto's

Deze vond ik zo lief <3
Lindia vind het soms nog een beetje vreemd als Hurby te dichtbij komt ze draait vaak meteen om te trappen nou ja te dreigen ze is hurby altijd een slag voor terwijl hij haar echt niets doet

Ben echt super happy met dit koppel en merk dat Lindia het zo veel leuker vind